



Golf Mk3 1.8 "GLX" африкански
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf Mk3 1.8 "GLX" африкански
Моното на тези години е с отдавна неточен ТПС и умряла ламбда сонда,няма причина да е по-икономично от карбуратора (дори на моното всичко да си му е ок
),който ако се ревизира и регулира,си става екстра.В смисъл ако няма да я вземеш за сметка на 1.8 моно 90к.с. е безсмислено.Вече ако се целиш в по-малък двигател,тогава е различно.

- burkov2
- Мнения: 97
- Регистриран на: Пон 27 авг 2007 10:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf Mk3 1.8 "GLX" африкански
zfa159 написа:Моното на тези години е с отдавна неточен ТПС и умряла ламбда сонда,няма причина да е по-икономично от карбуратора (дори на моното всичко да си му е ок),който ако се ревизира и регулира,си става екстра.В смисъл ако няма да я вземеш за сметка на 1.8 моно 90к.с. е безсмислено.Вече ако се целиш в по-малък двигател,тогава е различно.
Ами моето в БГ е ABU.. едно от първите моно-та.. вярно не е като да няма 32423423 проблема



А пък иначе ще разпитам за газови уредби .. аз и идея си нямам кого да попитам ама ще видя. А пък ако е наистина читаво купето отдолу ще се намери и път да я търкулнем до БГ за ремонтченца и току виж газова от тук.
Едно ме дразни в цялата тая работа.. UK, UK ама там да имаш кола е около 4 пъти по-скъпо отколкото тук. Бензина си е все същия ама само да не влизаш в сервиз! Та това е целия зор. Ще го обмислям тука имам 10 дни докато я взема колата.
- luboveliki
- Мнения: 1257
- Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Golf Mk3 1.8 "GLX" африкански
при вектра А 1,6 моното е с 5 коня по слабо и с 1 литър по неикономично от съшия 1,6 карбуратор еднакви години(моята беше моното, карба на един приятел и сме правили всякакви експерименти)....на теория моното е направено за икономия и динамика...на както колегата сподели старото моно е слаба работа....та според мен карба е по удачен вариант(газ) но почти не се правят вече и отиваме в бъдещето
ако си те кефи колата(надявам се и на живо да я прецениш добре)...взимай си я


Re: Golf Mk3 1.8 "GLX" африкански
luboveliki написа:при вектра А 1,6 моното е с 5 коня по слабо и с 1 литър по неикономично от съшия 1,6 карбуратор еднакви години(моята беше моното, карба на един приятел и сме правили всякакви експерименти)....на теория моното е направено за икономия и динамика...на както колегата сподели старото моно е слаба работа....та според мен карба е по удачен вариант(газ) но почти не се правят вече и отиваме в бъдещето![]()
ако си те кефи колата(надявам се и на живо да я прецениш добре)...взимай си я
Колегата по-горе го обясни точно. Моното, инжекциона и прочее нововъведения са изключително икономични и даващи мощност, но при условие, че цялата периферия датчици работи с тях. Ако една сонда, датчик, жичка или друга част даде фира (нещо вероятно при 15 год. автомобил), всичко отива по дяволите.
Карбураторът, от своя страна, се настройва веднъж и докато жигльори и поплавък не се изтъркат "механично" или да падне болтче някоя, проблем няма.
Не казвам , дайте да си купуваме Голф 1, просто е по-устойчив, така да се каже, във времето.
Иначе към колегата "англичанин", моите наблюдения са, че сякаш е скъпо да имаш стара и евтина кола в Англия, затова и хората от Албиона продават "хубави", нови коли (6-7 г.) на ниска цена, заради застраховки, данаци, такси и налози, които имат "старите" автомобили (над 5г, да речем).
- peshoxx
- Мнения: 631
- Регистриран на: Вто 01 фев 2005 1:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Golf Mk3 1.8 "GLX" африкански
sam_boha написа:
Иначе към колегата "англичанин", моите наблюдения са, че сякаш е скъпо да имаш стара и евтина кола в Англия, затова и хората от Албиона продават "хубави", нови коли (6-7 г.) на ниска цена, заради застраховки, данаци, такси и налози, които имат "старите" автомобили (над 5г, да речем).
Това хубаво,но ,ако някоя от тези по-нови съвременни автомобили се развали,отиваш в сервиз и ти режат главата,защото, като отвориш капака и ще гледаш тъжно.А пък и за нещо дребно,се оказва,че трябва да се разглоби например цялата предница,защото не може да се бръкне от другаде....

А при някоя такава стара и опростена,можеш поне да направиш някои по-евтини и лесни ремонти,особено ,ако имаш някакъв опит от други коли.Пък и всичко се вижда,имаш достъп и не е сложно.

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf Mk3 1.8 "GLX" африкански
peshoxx написа:.....
Много е прав колегата


ГоУф-о поне е прост и всичко се прави с ключе 10-ка и 13-ка ако не си с две леви ръце,завряни някъде



Re: Golf Mk3 1.8 "GLX" африкански
За наше съжаление обаче такива ремонти по простия Голф се налагат всеки ден...
Аз отбелязах, че за тях (УК) е по-евтино да имат нова, до 5-6 годишна, кола, която, признайте, не се чупи чак така често и/или е гаранционна.
Скъпо е да имат 8 и нагоре годишна кола, въпросният Б5 е 12 + годишен (по право е да заминава за небитието) и проблемите са назрели в него, затова и те предпочитат да се разделят с него (и главоболията, съпътстващи притежанието му) и да вземат по-новия ... МК 7 да речем.
И това е доста по-... хм смислена постъпка. Загубеното време в човъркане с незавираните никъде си ръце, държащи по два ключа, никога не го числим като разход, а парите не могат да купят време, за съжаление... схванахте какво имам предвид. Затова и хората предпочитат да взимат ново, карат и пак ново.
Лично мен "вещоманията", с която се отнасяме към автомобилите ме плаши доста, но нали пък сме автофорум, предполага се, че сме ... ултраси
Аз отбелязах, че за тях (УК) е по-евтино да имат нова, до 5-6 годишна, кола, която, признайте, не се чупи чак така често и/или е гаранционна.
Скъпо е да имат 8 и нагоре годишна кола, въпросният Б5 е 12 + годишен (по право е да заминава за небитието) и проблемите са назрели в него, затова и те предпочитат да се разделят с него (и главоболията, съпътстващи притежанието му) и да вземат по-новия ... МК 7 да речем.
И това е доста по-... хм смислена постъпка. Загубеното време в човъркане с незавираните никъде си ръце, държащи по два ключа, никога не го числим като разход, а парите не могат да купят време, за съжаление... схванахте какво имам предвид. Затова и хората предпочитат да взимат ново, карат и пак ново.
Лично мен "вещоманията", с която се отнасяме към автомобилите ме плаши доста, но нали пък сме автофорум, предполага се, че сме ... ултраси

- kiro rachnata
- Мнения: 558
- Регистриран на: Съб 16 фев 2008 18:44
- Автомобил: vw
- Двигател: бензинов
- Местоположение: в средата на България
Re: Golf Mk3 1.8 "GLX" африкански
Странно е че карба не е електронен, няма и тапа на кутията за реглаж на сместа а има болт за закрепване към карба!Напоследък съм доста приятно изненадан от Авто-плюс по-повод американските модели и части!
- burkov2
- Мнения: 97
- Регистриран на: Пон 27 авг 2007 10:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf Mk3 1.8 "GLX" африкански
След размишление по въпроса се сдобих с Mk4 1.6 AKL
стискайте палци всичко да е наред!

Re: Golf Mk3 1.8 "GLX" африкански
burkov2 написа:След размишление по въпроса се сдобих с Mk4 1.6 AKLстискайте палци всичко да е наред!
Направил си чудесен избор. Честито!
П.П.
Прегледай темите за нитовете на скоростните кутии при 1.6 моторите в Г4. Да имаш едно на ум.
- peshoxx
- Мнения: 631
- Регистриран на: Вто 01 фев 2005 1:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Golf Mk3 1.8 "GLX" африкански
Честито и безаварийни километри.
Единственото ,което ме притеснява при този мотор е,че е по скъп и хич не е икономичен в това купе.

Единственото ,което ме притеснява при този мотор е,че е по скъп и хич не е икономичен в това купе.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Golf Mk3 1.8 "GLX" африкански
mupk0 написа:В УК нямаше ли някакви облекчения,че караш на ГАЗ?
Там колите на газ се водят ЕКО и не плащат тол такса за влизане в центъра на Лондон. Сигурно и други облекчения има ама за това съм 100% сигурен. Отделно за да монтираш газови уредби там се иска документ за квалификация.
- burkov2
- Мнения: 97
- Регистриран на: Пон 27 авг 2007 10:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf Mk3 1.8 "GLX" африкански
Благодаря
И аз се надявам да няма много проблеми.
За скоростите си имам наум и изчетох доста. Няма да я зоря и това е. За съжаление първа влиза малко по-тегаво ама то и на ABU-то ми е така вече 50к км и няма никакви проблеми.
За газова.. ще видим като има пари

За скоростите си имам наум и изчетох доста. Няма да я зоря и това е. За съжаление първа влиза малко по-тегаво ама то и на ABU-то ми е така вече 50к км и няма никакви проблеми.
За газова.. ще видим като има пари

Re: Golf Mk3 1.8 "GLX" африкански
Това виждали ли сте го африканския голф 2 с табло от фабия и други интересни неща 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 75 госта