Golf Mk3 1.8 "GLX" африкански

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf Mk3 1.8 "GLX" африкански

Мнениеот zfa159 » Сря 04 яну 2012 14:54


Моното на тези години е с отдавна неточен ТПС и умряла ламбда сонда,няма причина да е по-икономично от карбуратора (дори на моното всичко да си му е ок :) ),който ако се ревизира и регулира,си става екстра.В смисъл ако няма да я вземеш за сметка на 1.8 моно 90к.с. е безсмислено.Вече ако се целиш в по-малък двигател,тогава е различно.




Потребителски аватар
burkov2
Мнения: 97
Регистриран на: Пон 27 авг 2007 10:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf Mk3 1.8 "GLX" африкански

Мнениеот burkov2 » Сря 04 яну 2012 16:39


zfa159 написа:Моното на тези години е с отдавна неточен ТПС и умряла ламбда сонда,няма причина да е по-икономично от карбуратора (дори на моното всичко да си му е ок :) ),който ако се ревизира и регулира,си става екстра.В смисъл ако няма да я вземеш за сметка на 1.8 моно 90к.с. е безсмислено.Вече ако се целиш в по-малък двигател,тогава е различно.


Ами моето в БГ е ABU.. едно от първите моно-та.. вярно не е като да няма 32423423 проблема :D :D Просто си мислех да не взема да я купя и дами дава огромен разход защото в Англия режат пръсти майсторите с техните цени и всяко отиване с въпрос "ама тва нещо не ми работи като хората" ще ми излиза солено :D наиистина си мислех за 1.8 моно в интерес на истината но и 1.6 нямам против. Но мисля че си прав, колега, ако е за едното моно..
А пък иначе ще разпитам за газови уредби .. аз и идея си нямам кого да попитам ама ще видя. А пък ако е наистина читаво купето отдолу ще се намери и път да я търкулнем до БГ за ремонтченца и току виж газова от тук.
Едно ме дразни в цялата тая работа.. UK, UK ама там да имаш кола е около 4 пъти по-скъпо отколкото тук. Бензина си е все същия ама само да не влизаш в сервиз! Та това е целия зор. Ще го обмислям тука имам 10 дни докато я взема колата.


Потребителски аватар
luboveliki
Мнения: 1257
Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Golf Mk3 1.8 "GLX" африкански

Мнениеот luboveliki » Сря 04 яну 2012 16:48


при вектра А 1,6 моното е с 5 коня по слабо и с 1 литър по неикономично от съшия 1,6 карбуратор еднакви години(моята беше моното, карба на един приятел и сме правили всякакви експерименти)....на теория моното е направено за икономия и динамика...на както колегата сподели старото моно е слаба работа....та според мен карба е по удачен вариант(газ) но почти не се правят вече и отиваме в бъдещето heavy metal zork heavy metal zork ако си те кефи колата(надявам се и на живо да я прецениш добре)...взимай си я


Потребителски аватар
sam_boha
Мнения: 640
Регистриран на: Съб 13 мар 2010 12:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf Mk3 1.8 "GLX" африкански

Мнениеот sam_boha » Сря 04 яну 2012 18:47


luboveliki написа:при вектра А 1,6 моното е с 5 коня по слабо и с 1 литър по неикономично от съшия 1,6 карбуратор еднакви години(моята беше моното, карба на един приятел и сме правили всякакви експерименти)....на теория моното е направено за икономия и динамика...на както колегата сподели старото моно е слаба работа....та според мен карба е по удачен вариант(газ) но почти не се правят вече и отиваме в бъдещето heavy metal zork heavy metal zork ако си те кефи колата(надявам се и на живо да я прецениш добре)...взимай си я


Колегата по-горе го обясни точно. Моното, инжекциона и прочее нововъведения са изключително икономични и даващи мощност, но при условие, че цялата периферия датчици работи с тях. Ако една сонда, датчик, жичка или друга част даде фира (нещо вероятно при 15 год. автомобил), всичко отива по дяволите.

Карбураторът, от своя страна, се настройва веднъж и докато жигльори и поплавък не се изтъркат "механично" или да падне болтче някоя, проблем няма.
Не казвам , дайте да си купуваме Голф 1, просто е по-устойчив, така да се каже, във времето.

Иначе към колегата "англичанин", моите наблюдения са, че сякаш е скъпо да имаш стара и евтина кола в Англия, затова и хората от Албиона продават "хубави", нови коли (6-7 г.) на ниска цена, заради застраховки, данаци, такси и налози, които имат "старите" автомобили (над 5г, да речем).


Потребителски аватар
peshoxx
Мнения: 631
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 1:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Golf Mk3 1.8 "GLX" африкански

Мнениеот peshoxx » Пет 06 яну 2012 20:50


sam_boha написа:
Иначе към колегата "англичанин", моите наблюдения са, че сякаш е скъпо да имаш стара и евтина кола в Англия, затова и хората от Албиона продават "хубави", нови коли (6-7 г.) на ниска цена, заради застраховки, данаци, такси и налози, които имат "старите" автомобили (над 5г, да речем).

Това хубаво,но ,ако някоя от тези по-нови съвременни автомобили се развали,отиваш в сервиз и ти режат главата,защото, като отвориш капака и ще гледаш тъжно.А пък и за нещо дребно,се оказва,че трябва да се разглоби например цялата предница,защото не може да се бръкне от другаде.... :mrgreen:
А при някоя такава стара и опростена,можеш поне да направиш някои по-евтини и лесни ремонти,особено ,ако имаш някакъв опит от други коли.Пък и всичко се вижда,имаш достъп и не е сложно. :да:


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf Mk3 1.8 "GLX" африкански

Мнениеот zfa159 » Пет 06 яну 2012 21:18


peshoxx написа:.....

Много е прав колегата :) Примерно има двигатели,за които за да смениш термостата,трябва да свалиш целия ангренаж,а за да го свалиш него,трябва да свалиш цялата предница на колата (Пасат В5 иде реч :) ) и ако това го правят в сервиз в някоя нормална държава,ще те заболи много (то тук излиза една кофа с пари,комоли някъде другаде)...
ГоУф-о поне е прост и всичко се прави с ключе 10-ка и 13-ка ако не си с две леви ръце,завряни някъде :) и има всичко в този форум за него (основен ремонт можеш да си направиш с търсачката или с 3 лични съобщения)...факт :)
:beer


Потребителски аватар
sam_boha
Мнения: 640
Регистриран на: Съб 13 мар 2010 12:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf Mk3 1.8 "GLX" африкански

Мнениеот sam_boha » Пет 06 яну 2012 21:51


За наше съжаление обаче такива ремонти по простия Голф се налагат всеки ден...
Аз отбелязах, че за тях (УК) е по-евтино да имат нова, до 5-6 годишна, кола, която, признайте, не се чупи чак така често и/или е гаранционна.
Скъпо е да имат 8 и нагоре годишна кола, въпросният Б5 е 12 + годишен (по право е да заминава за небитието) и проблемите са назрели в него, затова и те предпочитат да се разделят с него (и главоболията, съпътстващи притежанието му) и да вземат по-новия ... МК 7 да речем.

И това е доста по-... хм смислена постъпка. Загубеното време в човъркане с незавираните никъде си ръце, държащи по два ключа, никога не го числим като разход, а парите не могат да купят време, за съжаление... схванахте какво имам предвид. Затова и хората предпочитат да взимат ново, карат и пак ново.

Лично мен "вещоманията", с която се отнасяме към автомобилите ме плаши доста, но нали пък сме автофорум, предполага се, че сме ... ултраси :)


Потребителски аватар
kiro rachnata
Мнения: 558
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 18:44
Автомобил: vw
Двигател: бензинов
Местоположение: в средата на България

Re: Golf Mk3 1.8 "GLX" африкански

Мнениеот kiro rachnata » Съб 07 яну 2012 0:20


Странно е че карба не е електронен, няма и тапа на кутията за реглаж на сместа а има болт за закрепване към карба!Напоследък съм доста приятно изненадан от Авто-плюс по-повод американските модели и части!


Потребителски аватар
burkov2
Мнения: 97
Регистриран на: Пон 27 авг 2007 10:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf Mk3 1.8 "GLX" африкански

Мнениеот burkov2 » Съб 21 яну 2012 19:29


След размишление по въпроса се сдобих с Mk4 1.6 AKL :) стискайте палци всичко да е наред!


Потребителски аватар
sam_boha
Мнения: 640
Регистриран на: Съб 13 мар 2010 12:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf Mk3 1.8 "GLX" африкански

Мнениеот sam_boha » Съб 21 яну 2012 19:34


burkov2 написа:След размишление по въпроса се сдобих с Mk4 1.6 AKL :) стискайте палци всичко да е наред!


Направил си чудесен избор. Честито!

П.П.
Прегледай темите за нитовете на скоростните кутии при 1.6 моторите в Г4. Да имаш едно на ум.


Потребителски аватар
peshoxx
Мнения: 631
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 1:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Golf Mk3 1.8 "GLX" африкански

Мнениеот peshoxx » Съб 21 яну 2012 22:22


Честито и безаварийни километри. :)
Единственото ,което ме притеснява при този мотор е,че е по скъп и хич не е икономичен в това купе.


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Golf Mk3 1.8 "GLX" африкански

Мнениеот radi_nrj » Нед 22 яну 2012 0:35


mupk0 написа:В УК нямаше ли някакви облекчения,че караш на ГАЗ?


Там колите на газ се водят ЕКО и не плащат тол такса за влизане в центъра на Лондон. Сигурно и други облекчения има ама за това съм 100% сигурен. Отделно за да монтираш газови уредби там се иска документ за квалификация.


Потребителски аватар
burkov2
Мнения: 97
Регистриран на: Пон 27 авг 2007 10:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf Mk3 1.8 "GLX" африкански

Мнениеот burkov2 » Нед 22 яну 2012 2:35


Благодаря :) И аз се надявам да няма много проблеми.

За скоростите си имам наум и изчетох доста. Няма да я зоря и това е. За съжаление първа влиза малко по-тегаво ама то и на ABU-то ми е така вече 50к км и няма никакви проблеми.

За газова.. ще видим като има пари :)


silent86
Мнения: 1
Регистриран на: Сря 04 яну 2012 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Golf Mk3 1.8 "GLX" африкански

Мнениеот silent86 » Нед 22 яну 2012 15:26


Това виждали ли сте го африканския голф 2 с табло от фабия и други интересни неща :D
Прикачени файлове
goodbye-limited-edition-first-generation-volkswagen-golf-launched-south-africa-6.jpg


golfmk1
Low rider
Мнения: 5573
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Golf Mk3 1.8 "GLX" африкански

Мнениеот golfmk1 » Нед 22 яну 2012 22:34


Според мен си показал GOLF SITI който е голф1 според мен :wink: posting.php?mode=reply&f=5&t=304030 :deal



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 75 госта