За да стане по-интересно, реших да сравня двете си коли. На Пасата почна да ми приплъзва съединителя преди 2 седмици някъде, но в началото го правеше когато си поиска и се заблудих да не е нещо друго. Покрай другите канали записах с VCDS-a и ускорението на същото място на Ботевградско - преди тунела. За съжаление целта ми не беше личен рекорд, а просто да видя какво се случва. Настъпих порядъчно, но все пак сменях на около 3500 об. Карали сме заедно с жена ми двете коли и при такъв режим на ускорение се откъсвам солидно от Голфа

. Да, обаче данните показват нещо друго
По каталог:
Пасат Б6 1.9 ТДИ 105 кс ( 250 Нм@1900 об/мин ). Маса: 1477 кг. От 0 до 100 - 12 сек
Голф 4 1.6 SR 101 кс (145 Нм@3800 об/мин). Маса: 1092 кг. От нула до 100 - 10.9 сек
Пасата обаче е с чип и в момента е 143 кс. и 330 Нм@1900 об/мин.

Ето данните от измерването:
Wednesday,04,June,2014,15:08:35:48030
Control Module Part Number: 03G 906 021 NG Component and/or Version: R4 1,9L EDC G000SG 9971
Metric units
0 to 100 km/h: 13.6 +- 1.02s
400m: 20.0 +- 1.02s, @120 km/h
90-120 km/h: 7.7 +- 1.02s
200 meters: 13.6 +- 1.02s, @99 km/h
US Units
0 to 60 mph: 12.6 +- 1.03s
1/4 mile: 20.1 +- 1.02s, @74 mph
60-90 mph:
660 feet: 13.6 +- 1.02s, @62 mph
Time(s) km/h m
0.00 0.0 0.0
0.51 2.0 0.3
1.02 5.0 1.0
1.55 8.0 2.2
2.06 12.0 3.9
2.57 16.0 6.1
3.09 19.0 8.9
3.60 20.0 11.7
4.12 23.0 15.1
4.63 26.0 18.7
5.14 31.0 23.1
5.67 39.0 28.8
6.17 44.0 35.0
6.69 49.0 42.1
7.21 55.0 49.9
7.72 61.0 58.6
8.24 64.0 67.9
8.75 67.0 77.4
9.26 70.0 87.3
9.78 74.0 98.0
10.30 78.0 109.1
10.81 82.0 120.9
11.32 86.0 133.1
11.85 90.0 146.2
12.36 93.0 159.3
12.87 97.0 173.3
13.39 98.0 187.2
13.89 100.0 201.3
14.40 102.0 215.7
14.91 105.0 230.6
15.43 107.0 246.1
15.94 110.0 261.7
16.47 111.0 277.8
16.98 111.0 293.5
17.49 113.0 309.5
18.01 115.0 326.2
18.52 117.0 342.7
19.04 119.0 360.0
19.55 120.0 377.0
20.07 120.0 394.3
20.58 119.0 411.1