specialist написа:Абе защо дефекта се проявява все на голф 3ки, които са снимани за аватар отпред и с пуснати фарове?
Ха-ха има нещо вярно май само ние се оплакваме с този специфичен проблем.

theerazor написа:specialist написа:Абе защо дефекта се проявява все на голф 3ки, които са снимани за аватар отпред и с пуснати фарове?
Ха-ха има нещо вярно май само ние се оплакваме с този специфичен проблем.
lyubobg написа:webdude написа:Torque steer може би ?
Не може да ме убедиш че е това - другото АФТ върви перфектно
+ моето вече ХЛОПА
webdude написа:lyubobg написа:webdude написа:Torque steer може би ?
Не може да ме убедиш че е това - другото АФТ върви перфектно
+ моето вече ХЛОПА
При мен на високи обороти (ниска предавка) се усеща изтеглящата сила идваща от двг във волана (не знам как по добре да го обясня) ... но не е като чак да ми дърпа колата ...
lyubobg написа:webdude написа:lyubobg написа:webdude написа:Torque steer може би ?
Не може да ме убедиш че е това - другото АФТ върви перфектно
+ моето вече ХЛОПА
При мен на високи обороти (ниска предавка) се усеща изтеглящата сила идваща от двг във волана (не знам как по добре да го обясня) ... но не е като чак да ми дърпа колата ...
Нещо като да усещаш, че цялата кола ти олеква някак си
и волана почва да се върти като перце ?
specialist написа:Възможно ли е неизправна рейка или помпа да кара волана да завива при определени обстоятелства? При мен няма теч от хидравликата, даже не свири при крайно положение на волана.
Чувал съм, че от заминали тампони на хидравличната рейка симптомите са почукване и носене на автомобила наляво-надясно. Доколкото знам, при скапани тампони рейката започва да се движи в "леглото си" наляво-надясно, да похлопва от образувалия се луфт и да натиска кормилните накрайници.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 86 госта