Без да съм с претенции за задълбочени познания по въпроса, но ми се набива в очи, че може да е нещо, част или агрегат, пряко или косвено влияещо се от температурата, може би, там трябва да се търси разковничето! Поне това поразбрах от обясненията на потърпевшите! Тука се спомена, да не е бедна смес на газта, но не вярвам, карал съм с бедна смес, така ми бяха настроили ГИ, единственото, което се усеща, че на определени обороти вече почва да омалява, колкото и да натискаш педала на газта!
Следя темата с интерес, понеже съм със същата кола и двигател, и кой знае, може един ден и при мен да стане, да съм подготвен!



Golf MK4 1.6 AKL - Датчи хол или...
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Golf MK4 1.6 AKL - Датчи хол или...
Гърменето от бедна смес е, защото бедната смес изгаря по бавно и от там запалва готовата горивна смес във всмукателния колектор през отварящия се всмукателен клапан/и. А бедна смес има при сцепен клапан примерно, който се разширява при загряване на двигателя, повече въздух по малко гориво, малка компресия(мощност). Зависи според мен какво е прецакано, ако си имал замърсени инжектори или помпа с ниско налягане е едно, ама проблем с клапан/и е съвсем друго.
Наскоро имаше едно поло със сходен проблем и се оказа проблем с клапаните. Тресене и падане на обороти, липса на мощност.
Само давам идеи и споделям, какво съм чел или пробвал по моята кола, аз също не съм специалист, но за съжаление спецалистите не коментират във форума.
Наскоро имаше едно поло със сходен проблем и се оказа проблем с клапаните. Тресене и падане на обороти, липса на мощност.
Само давам идеи и споделям, какво съм чел или пробвал по моята кола, аз също не съм специалист, но за съжаление спецалистите не коментират във форума.

-
- Мнения: 228
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 14:24
- Автомобил: Golf 4 1.4 16V
- Двигател: AHW 1999
- Местоположение: silistra
Re: Golf MK4 1.6 AKL - Датчи хол или...
Според мен трябва да се обърне внимание на грешките, които излизат и да се разбере защо. И в началото още писах да се проверят връзките на датчиците до ЕБУ(електронен блок за управление, дето му викат компютъра). Може и в самия ЕБУ да има проблем или в куплунгите, които излизат от него. Аз бих започнал с тези неща. Но така да се сменя всичко наред и да се дават пари на вятъра е просто...
radotom също по-напред в темата показа схема и насочи вниманието към четирите "грешни" датчика захранени от един извод на контролера, според мен това не е случайно, че са излезли и четирите като грешки. Аз също пиша като неспециалист по автомобилите, но поне с електрониката( не автомобилна) се оправям до голяма степен.
radotom също по-напред в темата показа схема и насочи вниманието към четирите "грешни" датчика захранени от един извод на контролера, според мен това не е случайно, че са излезли и четирите като грешки. Аз също пиша като неспециалист по автомобилите, но поне с електрониката( не автомобилна) се оправям до голяма степен.
- bobovo
- Мнения: 219
- Регистриран на: Пет 22 окт 2010 15:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
Re: Golf MK4 1.6 AKL - Датчи хол или...
Най-после колата се оправи.Майстора ми се обади и каза идвай да си я взимаш готова е.Като го питах какво и е било каза датчик колянов вал.Още от самото начало си е знаел че е от него но аз му казах че друг негов колега го е сменил за проба и пак не е работила.Обаче другия майстор като е сменил датчика не е видял сцепената бобина която той е сменил.Абе с 2 думи едновременно 2 неща са се прецакали.Показа ми на моята бобина пукнатината за това и толкова време се е мъчил щото аз му казал че негов колега е сменил и 2-та датчика като този на разп. вал си остана сменения а на коляновия вал се сложи само за проба и след това се върна пак статия защото нямаше подобрение и с него, а то и бобината била заминала.Интересното е ,че не даваше никакви грешки след смяната на бобината и си палеше и работеше , на място без никакви проблеми.
Благодарим на всички които се опитаха да ни помогнат
Майстора е жичкаджия и явно си разбира от работата.Ах колко ми олекна.
Благодарим на всички които се опитаха да ни помогнат

Майстора е жичкаджия и явно си разбира от работата.Ах колко ми олекна.

-
- VW експерт
- Мнения: 13393
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Датчи хол или...... VW GOLF 4 1,6 АКL
Zdravko Zankov написа:При така описан проблема,залагам на бобина.
.

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 94 госта