Голф 4 Покупка
- propparo
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и у нас
to4nia написа:Колега, кой приказва за "ARL 1.9 TDI 150 к.с. 2001год."-че то да попаднеш в БГ на читав екземпляр от този е невъзможно,да си търси TDI 110 по може да си намери,но не и с 10 бона в джоба!
Ама аз само да приказвах добре.Ами то всичко става пред очите ми.
А иначе колата е платена около 18 000 левова равностойност и наистина беше перфектна,просто малшанс с това пукане на буталото,причината за което все още не може да се обясни.И колата естествено не е купувана нито от BG нито от Италия,а от заможен немец в Германия,на когото това е била най-евтината кола сред гаража му.
Но ето--случилото се е факт.И да на колегата който пита дали бензиновата версия е с по-евтин ремонт--ДА и то за някои от частите разликата в цената е в пъти!!!!!!Нека се разрови ако не вярва и да провери.Дано да се оправи машината и пак да тръгне,ще поствам тема със снимки и на фактурите от сервиза и на цените на частите.
Ремонта общо ще излезе колкото едно ауди а3 110 коня дизеляк ''и всички еееекстри''


- babayagaaa
- Мнения: 72
- Регистриран на: Чет 07 дек 2006 16:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Stivi
- Мнения: 8376
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
propparo написа:Та накратко,пукна буталоОтделно изглежда ще се сменя още или турбина или дюзи
Съгласен съм че може да се случи пукане на бутало да речем от фабричен дефект ама ти говориш и за турбо и за дюзи....изобщо много зле тая кола.....май е била не само най-евтината в гаража на немеца ами и най-тестваната по аутобана

- propparo
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и у нас
Ами колега то колата е като жената--всеки я псува,ама и без нея не може.
Не говорим за това че кола не му трябва на човек,а просто нека колегата е наясно и с разходите по нея,а недай си боже ако стане нещо такова дали ще има финансовата възможност да я оправи.Защото едно е да дадеш ХХ 000 лева за кола,а друго и да можеш да я поддържаш.А това не включва само масло и гориво и газ до ламарината да и е леко на машината,нали така.
Защото в тази ситуация която аз описвам едва ли всеки колега от тоя форум ще може да се бръкне за тия суми.А цените важат за повечето двигатели от гамата помпа-дюза от 101 до 150 коня.Затова май най-удачно си остава TDI 110 коня с чип и леки подобрения по съединителя и интеркулера.
Не говорим за това че кола не му трябва на човек,а просто нека колегата е наясно и с разходите по нея,а недай си боже ако стане нещо такова дали ще има финансовата възможност да я оправи.Защото едно е да дадеш ХХ 000 лева за кола,а друго и да можеш да я поддържаш.А това не включва само масло и гориво и газ до ламарината да и е леко на машината,нали така.
Защото в тази ситуация която аз описвам едва ли всеки колега от тоя форум ще може да се бръкне за тия суми.А цените важат за повечето двигатели от гамата помпа-дюза от 101 до 150 коня.Затова май най-удачно си остава TDI 110 коня с чип и леки подобрения по съединителя и интеркулера.
- propparo
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и у нас
Stivi написа:propparo написа:Та накратко,пукна буталоОтделно изглежда ще се сменя още или турбина или дюзи
Съгласен съм че може да се случи пукане на бутало да речем от фабричен дефект ама ти говориш и за турбо и за дюзи....изобщо много зле тая кола.....май е била не само най-евтината в гаража на немеца ами и най-тестваната по аутобанаТакива единични случай едва ли ще откажат някой да си вземе подобна кола ако има парите !
Ха ха колега.Колата наистина беше перфектна,все пак си вдига 240км/ч когато си е вред,буталото и ние си обясняваме по-скоро с дефект.
Другите неща дойдоха след намесата на ''реномиран'' сервиз в Пловдив,където я оставихме от 13 декември до 23 декември ако не се лъжа.И тея некадърници не само не я оправиха,ами и стана по-зле.
Аз затова казвам че ще постна отделна тема с цялата история,защото то направо филм може да се направи.Тогава вече ще кажа и кой е сервиза,къде се намира и как взимат 4500 лева кеш,а си осират работата да ги е..а.Да се знае от всички и да им държи влага,че ми е писнало от далавераджии и разбирачи в BG.
- babayagaaa
- Мнения: 72
- Регистриран на: Чет 07 дек 2006 16:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
propparo написа:Stivi написа:propparo написа:Та накратко,пукна буталоОтделно изглежда ще се сменя още или турбина или дюзи
Съгласен съм че може да се случи пукане на бутало да речем от фабричен дефект ама ти говориш и за турбо и за дюзи....изобщо много зле тая кола.....май е била не само най-евтината в гаража на немеца ами и най-тестваната по аутобанаТакива единични случай едва ли ще откажат някой да си вземе подобна кола ако има парите !
Ха ха колега.Колата наистина беше перфектна,все пак си вдига 240км/ч когато си е вред,буталото и ние си обясняваме по-скоро с дефект.
Другите неща дойдоха след намесата на ''реномиран'' сервиз в Пловдив,където я оставихме от 13 декември до 23 декември ако не се лъжа.И тея некадърници не само не я оправиха,ами и стана по-зле.
Аз затова казвам че ще постна отделна тема с цялата история,защото то направо филм може да се направи.Тогава вече ще кажа и кой е сервиза,къде се намира и как взимат 4500 лева кеш,а си осират работата да ги е..а.Да се знае от всички и да им държи влага,че ми е писнало от далавераджии и разбирачи в BG.
аре стига с тия 4500 лв ... не мога да разбера - "давате" 4500 лв а колата не е в движение ... после ми обясняваш че трябва да се сменят дюзи и турбина ... общо взето най-скъпите неща не са сменени а даваш 4500 лв - за кво ? нов двигател ли си купувал? ... нещо после за помпата ще излезе сигурно ... чул не дочул си и си постваш твоите глупости а който не разбира да ти вярва ... сори за офф-а ама ...

- Green_Madness
- Мнения: 847
- Регистриран на: Нед 12 авг 2007 20:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: ре
madnez написа:Мерси пичове. Замислих се доста идеята ми е такава да не хвърля близо 10 бона за кола която да ми се насира през седмица. Пък ми се ще и да може да не е като ламя затова пуснах темата. Когато си взех 3ката с този АБУ двигател се оказа, че меко казано съм си сложил таралеж в гащите. Незнам колко и е скъпа подръжката на 4ката но ми се ще да е кола но пък не и хубава талига която вика даи парии.
Първо поздравления, че ще взимаш Голф 4. Аз няма да споря за технически характеристики, не съм голям спец. Моя Голф е 1.6 бензин.
Като цяло съм доволен, дори на моменти се кефя на макс на колата, но както в доста мнения се споменаха разходите, така и при мен на моменти полудях от тях. Имах пари, дадох ги. Но много внимавай какво купуваш! Няма как да минеш без смяна на ангренажен ремък, ролки, масло, антифриз и др. задължителни консумативи - това е ясно.
Но дано не ти излезе и дроселова клапа - прословут проблем на Голф 4 - на мен смяната + настройката ми излезе 850 лв. Оказа се, че съм и със смлени задни амортисьори - 300 лв. и малко. Насъбраха се и дребни неща и се качих да карам кола в пълна изправност след като дадох над 3000 лв. за ремонт, освен парите за покупката. И е важно къде ще си стягаш колата - внимавай с "официалните" сервизи на Ауди и VW - хубаво е да имаш познат. На мен още в първия такъв сервиз ми казаха, че трябва да си сменям двигателя




- propparo
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и у нас
babayagaaa написа:
аре стига с тия 4500 лв ... не мога да разбера - "давате" 4500 лв а колата не е в движение ... после ми обясняваш че трябва да се сменят дюзи и турбина ... общо взето най-скъпите неща не са сменени а даваш 4500 лв - за кво ? нов двигател ли си купувал? ... нещо после за помпата ще излезе сигурно ... чул не дочул си и си постваш твоите глупости а който не разбира да ти вярва ... сори за офф-а ама ...
Абе пич,нов двигател първо струва 5000 евро,наистина чисто нов,от Австрия,представителство на Porsche-Volkswagen,да и това е проверено.
Второ-сменени са по преценка на сервиза и четирите бутала,защото не може да се намери от оригинално поставените същата марка,а имат разлика в теглото,което е от значение затова се сменят и четирите за да са еднакви.Цената на ВСЯКО бутало комплект е 283 лева със сегментите.Умножи си го по 4 сам.
Маховика също е сменен,заради ромолене на стария,незнам откъде появило се с чисто нов SACHS-880 лева ''само'' струва.
Сменен е ангренажния комплект,защото след случилото се вскичко беше в масло там и ролките не са били вред,пак според сервиза,което си е съвсем възможно-550 лева и там за всичко.
Труд начислен за всичко това и за престоя в сервиза-1200 лева.
Куп ''дребни'' работи от по 15-50-100 лева,като чисто нови гарнитури навсякъде,сменени вакуукни маркучета,датчик на незнам си кое и т.н..........
Сега разбра ли къде са тези 4500 лева,господин разбирателю????????
Не ми дръж такъв тон и както вече казах по-горе след съответното разправяне със сервиза,ако не се стигне до резултат ще бъде всичко обяснено на съфорумците,за да не си пати и друг от такива деяния.
Та това го пиша не за да си чеша пръстите по клавиатурата,а за да стане ясно на всеки кандидат купувач на Голф 4 дизел,за ценовата гама на частите им.На теб като не ти е интересно и не те вълнува не виждам какво си се зарепчил.
- babayagaaa
- Мнения: 72
- Регистриран на: Чет 07 дек 2006 16:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- babayagaaa
- Мнения: 72
- Регистриран на: Чет 07 дек 2006 16:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- propparo
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и у нас
Re: ре
madnez написа:Така като преглеждах теми май ще излезеш напълно прав... Цените варират малко по надолу от посочените от теб, но в общи линии май наистина не си заслужава бензинов. Ебати дилемата..
Напротив-колегата се колебае дали да не е дизел,а изглежда няма чак такива средства да пръска по автомобил.
Затова че ти прочети малко темата и тогава си нападай.
- propparo
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и у нас
babayagaaa написа:propparo написа:Маховика също е сменен,заради ромолене на стария,незнам откъде появило се с чисто нов SACHS-880 лева ''само'' струва.
уфф ма не мога да се сдържа ... кой тоз дето сменя само маховик ???
ромолял .... ужассс
Абе пич аз все повече се убеждавам че ти нещо си станал накриво.
Обяснявам че всичко това става в сервиз,а не в гаража зад къщата ми,не съм им светил на тея в Пловдив.
В момента по двигателя като оригинална част е останал двигателя като блок,турбината и дюзите,всичко деуго по важно е сменено в сервиза.Повтарям още веднъж в сервиза.
Не от бай Киро в кварталната гумаджийница.Като поствам темата,ще има сними и на сервиза,и на фактурите от там,а в ''Продава'' можеш да видиш че се продават останалите три бутала и маховик,който мислехме че ще стане,ама не.
Айде стига се прави ти на разбирач,че темата наистина много се отклони.
- LEADER_
- Мнения: 313
- Регистриран на: Съб 03 юни 2006 11:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Колеги сега като изчетох всичко писано се уверих че наистина съм късметлия.Моето голфче го взех за 7700 лева (1.6 АКЛ 99 Г.)с почти всички екстри.Дори и в сервиз не го закарах да проверя как е мотора.Броих парите и го отнесох.Карам го вече 5-6 месеца и съм супер доволен от него.И още не съм му сменил даже ролки и ремъци.Единствено на бензин не мога да му смогна ама иначе удоволствието да караш 4-ка е супер.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: cecko gt и 51 госта