преди да отваряш двигателя по поставените дистанционно "диагнози"
махни байпасните клапани на радиаторчето на парното.
има много писано по въпроса.
смени капачката на разширителното казанче и не я натягай до откат.



Прегрях посред зима на -10
- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
slavi ivanov slavov написа:А сутрин като запалиш претриса ли за момент, 4-5 секунди. Ако е така ти набива антифриза в цилиндрите, и сутрин като запалиш претриса докато го изкара през азпуха, не е задьлжително да го хвьрля на 1 метьр. Предната ми кола започна да губи леко антифриз, леко ,леко, и така 1-година накрая вече , по 1л за 500км.Нищо друго вьрви като разпрана, нито греи нито нищо. Зимата студено пали от четвьрт претрисе няколко секунди и това е признака само(и дето губи антифриза).Гледа я познат маистор(и то много добьр) каза сигорно е заминала главата , каза докараи я ще я направим. Каза за да си сигорен за главата направи следното, примрно цял ден я караш вечерта като я оставяш отвии капачката на водата да изпусне налягането, сутринта ако запали нормално без да претресе 100% пукната глава(като изпуснеш налягането няма сила да го набие в цилиндьра). И наистина сутринта запали без претрисане без сиви пушеци без нищо. А викам си тя така още може да изкара и така още 9-месеца.Миналото лято , зимата ,че и пролета, ходих и до Белград с нея. Август месец я закарах в сервиза (се не ми остава време).Заминала гарнитура, главата пукната на 3 места(маистора вика тя как е седяла на болтовете.Тука пак отбелязвам че колата не се спираше от каране,вьрвеше като разпрана, и не грееше(само губеше антифриза). Направиха я 480лв всичко, нова гарнитура , изкьрпване на 3-те цилиндра(не можах да намеря читава втора употреба).Стана вече 5-и месец и11000 хил км няма проблем, даже вьрви още повече от предиЗащо се спука главата не можахме да разберем, не е прегрявана, не е зорена, глезена е колата с хубави масла и филтри. Само тя си знае.Та пробаи 1-2 дена така да изпускаш налягането.
Ами аз в момента така я карам клапана единия на капачката е отворен леко и си диша дали ще е отворена или ще е отворен клапана все тая въздух влиза. Сутринта не ми е притрисала запали си нормално както винаги. Карах я 20 мин даже не можа и да загре до средата.
- slavi ivanov slavov
- Мнения: 563
- Регистриран на: Вто 28 авг 2007 12:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: варна
- Контакти:
Голфер, вии там в Перник им разбирате на голфовете
аз знам.(в крьга на маитапа разбира се да не се засегнеш)Но колегата разправя че му се губи доста антифриз,но не споменава нищо за течове,(значи няма)нито вьтрешни нито вьншни, освен да не ги е видял.А за загуба на по сериозни количества антифриз без видими течове, везните накланят кьм горе споменатите версии, за гарнитура или глава.

- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
golfer написа:преди да отваряш двигателя по поставените дистанционно "диагнози"
махни байпасните клапани на радиаторчето на парното.
има много писано по въпроса.
смени капачката на разширителното казанче и не я натягай до откат.
На кое точно му викаш баипаси на радиатора за парното, има едно алуминиево дето на него има 3 отвора нещо като разклонение е две широки за големите маркучи и едно за по-тънко маркуче което отива в друг широк маркуч.
- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Абре няма какво да се говори повече главата е или спукана или гарнитурата е заминала защото когато колата е загряла до нормалното започва да се вижда на маркуча който идва от радиятора как прекасва а това е от въздух в системата. Този въздох го гнете през отвора дет не се знае къде е. Дори когато стисна маркуча дебелия от двигателя който излиза и се осеща като инпулси как го набива. като е в високи обороти дори връща въздух-а в казанчето по широката траба дето влиза към двигателя. Няма повече какво да го коментираме за да се докаже на 100 ще ходя тия дни да меря компресия. При подобен случай това е най добрия вариянт като покаже на някои цилиндър 3-4 атмосфери и ще стане ясно.
А относно този бай пас и да го махна и да не го от него няма как да ми надува маркучите до камък.

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 100 госта