Черни свещи - Защо?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
bobigenchev
Мнения: 127
Регистриран на: Пет 25 юли 2008 17:47
Автомобил: Passat B 5.5
Двигател: 1.8T AWT
Местоположение: София

Мнениеот bobigenchev » Съб 25 окт 2008 14:39


Днес направих следното: извадих буксата на ламбдата от тампона, и слагайки я после, вкарах едно кабелче като извод към ламбда сондата за да я замеря с мултицет. Нещо като контролен кабел към ламбдата, за да мога да я замеря в работен режим. Не знам дали ви стана ясно какво се получи но измерванията са следните: като дадох на контакт, мултицета показа 0.04V а като запалих показанията започнаха да варират до около 0.08V, като за една секунда се променяха горе-долу 2 до най-много 3 пъти като на моменти зацикляше на едно място примерно за 1-2 секунди без да променя цифрите. Значи ли това, че ламбдата ми е ленива и вече е на път да си ходи, или нещата не се правят по този начин. Очаквам коментарите ви !!!




Потребителски аватар
GRUEL
Мнения: 541
Регистриран на: Пет 24 авг 2007 17:18
Автомобил: 1995 Golf III GT
Двигател: AEK
Местоположение: София

Мнениеот GRUEL » Съб 25 окт 2008 17:02


Прилича на ленива сонда. Показанията трябва да се менят постоянно. Ама с мултицет да се мери сонда ми се струва малко :gruebel ..... Не можеш ли да намериш осцилоскоп, че да се види кривата?!?


Потребителски аватар
bobigenchev
Мнения: 127
Регистриран на: Пет 25 юли 2008 17:47
Автомобил: Passat B 5.5
Двигател: 1.8T AWT
Местоположение: София

Мнениеот bobigenchev » Съб 25 окт 2008 17:15


Не знам от къде мога да намеря осцилоскоп, но ми се струва, че и на мултицета трябва да показва колко бързо си сменя показателите. За сега попринцип нямам проблем с разхода на гориво, /освен черните свещи/ но за напред не знам. Ако някой знае нещо по въпроса, да си каже мнението. :D



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 122 госта