Вчера бях на (МАИСТОР)

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
iohann
Мнения: 88
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 5:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: изчерпахме темата

Мнениеот iohann » Пет 18 апр 2008 23:09


ninov написа:Мисля че тази тема е изчерпахме
то заприлича на чат бе хора
ама нека кажа и аз нещо.
Още в самото начало му казах на колегата че още при първата смяна на консумативи в Бг малко кончета ще изчезнат
причината и аз не знам къде е?
присадки ли са климата ли е Незнам :?
да попитам колегата защо решавате да смените просто ей так агумички на клапани?
чух че и още някой се кани да ги сменя?
Едни гумички за 8 клапанните голвета са 5 лв.
за труд сигурно ще ви звемат 20 лв. невярвам някой да се навие за по малко, обаче какво ще промените? НИЩО
ако искаш да ремонтираш сваляш главата, носиш е на майстор да ти припасни клапаните като преди това преглеждате в какво състояни е , може да смени някой водач ако имат луфт, пусле и пускаш един шлайв, купуваш си една хубава гарнитура около 50 лв. и е затваряш колата. И отново нищо е малко се е подобрило положението но една основна работа не си направил. Ами така или иначе си решил да харчиш грешни пари, вземи смени сегментите да ти е мирна главата и да знаеш че си направил колица която следващите 100 000 км няма да ти създаде никакви ядове с двигателя. Защо ви го казвам това ли?
защото в Бг колите идват над 350 000км и това им е проблема
не че са много километри но пък са и карани с 3 смени на маслото най много докато падне гаранцията и са амортизирани много. Забравих да спомена и биелните лагери да смениш колега ако ще сменяш сегменти.
Това е процедурата за лечение за нашите ново-внесени коли по на 400 000км. Сега как ви се струва?
Аз бих ви препоръчал карайте ги тези стари голфове докато издъхнат никакъв ремонт грешен за кола на която стойноста и е 3000лв с всичките лъжи н продавача от автосалона на 144 000 км брато една баба е карала ама починала и сега дядото е продал на бай Ганъо, чиста измама. голфовете ги взимат по за 800 Евро най много и той трябва наистина да е добър, всичко е бом-бок
айде спокойна вечер.


хаах колега доста дълък цитат и също толкова правилен. имаш въпрос защо съм си сменил гумичките... защото ми харчеш маслото много яко около литър на 1000км. а сега е ок




Потребителски аватар
Batmirko
Мнения: 305
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 20:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Batmirko » Пет 18 апр 2008 23:34


ninov под 60лв никой не сменя гумички в Пловдив, и то говоря за малки сервизчета... и без това мисля да махам маслото на 7000- тъкмо като вземе литъра :lol:

някак не ми се минава през подобни моменти :)

Иначе темата наистина се изчерпа 8)


Потребителски аватар
iohann
Мнения: 88
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 5:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот iohann » Съб 19 апр 2008 15:07


Batmirko написа:ninov под 60лв никой не сменя гумички в Пловдив, и то говоря за малки сервизчета... и без това мисля да махам маслото на 7000- тъкмо като вземе литъра :lol:

някак не ми се минава през подобни моменти :)

Иначе темата наистина се изчерпа 8)



пак ти повтарям и подчертавам силно препоръчвам апецилизиран сервис за да не става и при теб както стана при мен. успех


daniel_falin
Мнения: 222
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 9:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: изчерпахме темата

Мнениеот daniel_falin » Вто 22 апр 2008 15:05


ninov написа:Мисля че тази тема е изчерпахме
то заприлича на чат бе хора
ама нека кажа и аз нещо.
Още в самото начало му казах на колегата че още при първата смяна на консумативи в Бг малко кончета ще изчезнат
причината и аз не знам къде е?
присадки ли са климата ли е Незнам :?
да попитам колегата защо решавате да смените просто ей так агумички на клапани?
чух че и още някой се кани да ги сменя?
Едни гумички за 8 клапанните голвета са 5 лв.
за труд сигурно ще ви звемат 20 лв. невярвам някой да се навие за по малко, обаче какво ще промените? НИЩО
ако искаш да ремонтираш сваляш главата, носиш е на майстор да ти припасни клапаните като преди това преглеждате в какво състояни е , може да смени някой водач ако имат луфт, пусле и пускаш един шлайв, купуваш си една хубава гарнитура около 50 лв. и е затваряш колата. И отново нищо е малко се е подобрило положението но една основна работа не си направил. Ами така или иначе си решил да харчиш грешни пари, вземи смени сегментите да ти е мирна главата и да знаеш че си направил колица която следващите 100 000 км няма да ти създаде никакви ядове с двигателя. Защо ви го казвам това ли?
защото в Бг колите идват над 350 000км и това им е проблема
не че са много километри но пък са и карани с 3 смени на маслото най много докато падне гаранцията и са амортизирани много. Забравих да спомена и биелните лагери да смениш колега ако ще сменяш сегменти.
Това е процедурата за лечение за нашите ново-внесени коли по на 400 000км. Сега как ви се струва?
Аз бих ви препоръчал карайте ги тези стари голфове докато издъхнат никакъв ремонт грешен за кола на която стойноста и е 3000лв с всичките лъжи н продавача от автосалона на 144 000 км брато една баба е карала ама починала и сега дядото е продал на бай Ганъо, чиста измама. голфовете ги взимат по за 800 Евро най много и той трябва наистина да е добър, всичко е бом-бок
айде спокойна вечер.


ей, ама не ви писна да говорите на изуст и да си ги изсмуквате от пръстите тия бай-тошовски лафове,
ти имаш ли представа как се минават 400 000км ??

поздрави



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 94 госта