Механична инжекция.Проблем

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Пон 01 сеп 2008 19:39


хайде сега всички заедно !
въпросът е 1...защо колата няма мощност....при включени фарове.

карах днес.колата чук.
карах преди малко...колата труп.
пак при плавно ускорение няма проблем .но натисна ли педала умира.
не знам защо но реших да спра фаровете :screwy (това преди 5 мин)
давам газ...колата пак чук...
А?
какво ти става ма ?
пуснах фаровете давам газ...няма никой...
спрях ги...дадох газ...почва да оре земята...
пробвах и това....фарове,плафони,музики,парно,аварийки всичко което може да влече ток....супер труп !?!??!
от какво може да се получава това?




Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Пон 01 сеп 2008 20:44


хайде народе къде сте :roll:


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот aradovanov » Пон 01 сеп 2008 20:47


Smoke написа:същото е и при мене брат... при студен мотор пали от раз....държи 600-700 оборота ама барна ли педала на газта заглъхва и умира...паля пак същото.... загрее ли пали малко по-трудно... оборотите сковават на 900 и не мърдат.... като изфорсирам обаче и махна крака от газта оборотите първо падат...


Колега този проблем при мен се появи от скъсан кабел към датчика за температурата! Беше абсолютно същото! Провери датчика и връзките от него до комп-а за стабилизация на празния ход! Предполагам си чел в Хайнес как се регулира празния ход и сместа. Оборотите на празен ход трябва да са 950+-50! Но първо виж какво лъже системата за регулиране на оборотите. Аз залагам на датчика за температурата!!!
Това че топла пали по-трудно ме навежда на мисълта за кофти центровка. Провери я? За падането на оборотите след форсиране има лек, но първо трябва да си оправиш оборотите на празен ход!!!

Пиши на ЛС ако имаш нужда от документация за к-джетроник.
Моя го боря от доста време и съм имал всички подобни симптоми до сега.


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Пон 01 сеп 2008 20:50


то явно че оборване с таз м,еханична няма...не сме само ние тука ...
ама ся ми е по-интересен горния проблем...
пускам фаровете кола не върви...
спирам ги колата цепи мрака (в буквалния смисъл :lol: )
имам предложение да карам вечер без фарове...ама нещо не ми допада 8)


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот aradovanov » Пон 01 сеп 2008 21:08


Закачи един V-метър на аку-то и виж какво какво става в движение.
100% сменяш акумулатора и ще се оправи този проблем (еле динамото).



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта