Кой бензинов мотор за Г3 предпочитате

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora

Кой бензинов мотор за Г3 предпочитате

1.4 (55к.с 60к.с)АБД, АЕХ
6
5%
1.6 (75к.с)
8
6%
1.8 (7.5к.с )
7
6%
1.8 (90к.с)АБС
43
34%
1.6 (101к.с)
14
11%
2.0 (115к.с)
11
9%
2.0 (150к.с)
36
29%
 
Общо гласове: 125
Потребителски аватар
koko jumbo
Мнения: 246
Регистриран на: Пон 15 авг 2005 15:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Не се сдържах

Мнениеот koko jumbo » Вто 27 дек 2005 13:18


Е да ви кажа и аз не се сдържах да не кажа и моето мнение, след всички тея колоси на мисълта - моето мнение ще стои суперлаическо но ...
нека всеки преди да каже че голфовете не са спортни коли да пробва някоя читава 3ка 16 вентила - 150 коня дори и това суперутежнено купе са си ектра може би некви астри ще ви изрежат ама на дългия път колата стои стабилно като джип като караш сас 200.
Преди тоя голф карах една Mazda 323 F колата беше яка бързо ускорение ама като е 800 кила просто отлита на 200 от патя като се размине с някой камион.
За кинетиката на вентилирания двигател няма да говоря - просто човек трябва да седне зад волана
Карал сам и 4ка ГТИ с турбина абе не е същото, пасата на един мой приятел G60 е просто каручка, а 1.8 голфовия двигател макар и надежден не ми доставя удоволстви за бързина
Не с три със всички налични ръце гласувам за 2.0 16V GTI




Потребителски аватар
Rumen_K
Мнения: 69
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 22:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Rumen_K » Вто 27 дек 2005 17:08


да бе аз имах 2.0 115 кс и си успокоявах как немало разлика с 16винтилката до 5000 оборота ма като си взех Голф 3 150 коня си промених мнението, върви доста повече дори при ниски обороти а харчи само 0.5 литра отгоре :-) доволен съм засега...Астра не бих карал, адски ме дразнят, тва че ще ме бие с 1 дължина до 100 не я прави по-добра кола, то и затва е по-евтина


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Вто 27 дек 2005 21:41


Иска ми се никога да не бях ръчкал Хонда Сивик 1.4- два карбуратора-105 конски сили-главата ти хуква назад все едно отзад те е тряснал Камаз и това е модел от 1989 година!Простете ми еретичните мнения!


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13542
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Вто 27 дек 2005 22:06


Даскала написа:
kris11 написа: А Доктора да ме извинява , ама с тази скопена талига да бие Голф 2 ка Като се кача на АЕЕ 1,6 все едно съм на талигата на даскала -1,4 :( след корекция



Абе братино,дано наистина не бъркаш никовете :censored:


Извинявай объркал съм се. Става въпрос за даскала. :)


Потребителски аватар
dready
Мнения: 1844
Регистриран на: Сря 25 май 2005 19:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Не се сдържах

Мнениеот dready » Вто 27 дек 2005 23:45


koko jumbo написа:Е да ви кажа и аз не се сдържах да не кажа.....


Знаеш ли моето мнение какво е?
Е това е спортна кола
Изображение

И ето това е спортна кола
Изображение
А това е извън всякакви класации
Изображение

Моето мнение е следното.И да имаш 150 коня под капака какво самочуствие ще имаш.Да се ръчкаш с тунинговани коли на по 15 години астри и аудита.Лично аз смятам ,че на голфа без тунинг му липсва яростния вид.Просто тази кола е направена да хване максимално голям диапазон от клиенти.Що няма еволюшън 14mi 60коня.Просто ако ще е голф поне ми хвали VR6 а не 16ките.Поне аз не съм любител на ръчките и може това да е причината да мисля така.Извинете ме ако греша


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13542
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Сря 28 дек 2005 9:42


Даскала написа:Е убава работа :evil: .Кога ше кацнеш със самолета пред НИМ да го разгУедаме отбУизо :shock

Че нямате ли си самолети в Перник?
Ще ти дам 1 линк: http://www.clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=4153
и: http://www.clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=3984
Аз съм с черната 155 ца.


Потребителски аватар
alex synchro
Мнения: 430
Регистриран на: Вто 14 юни 2005 23:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот alex synchro » Сря 28 дек 2005 10:40


На мен пък ми харесва 1.6/101 кс.! Съвременен мотор! :deal


Потребителски аватар
koko jumbo
Мнения: 246
Регистриран на: Пон 15 авг 2005 15:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Към Kris

Мнениеот koko jumbo » Сря 28 дек 2005 11:40


Не ти се отварят линковете бе пичага :maaad:


Потребителски аватар
Golfstrom
Мнения: 105
Регистриран на: Нед 16 окт 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Мнениеот Golfstrom » Сря 28 дек 2005 12:00


synchro написа:На мен пък ми харесва 1.6/101 кс.! Съвременен мотор! :deal


Тъкмо към този мотор исках да насоча вниманието ви по-горе,икономичен и в същото време достатъчно динамичен - определено доставя удоволствие!
Но сега комплексарите,които карат "самолети"минимум с 200 ще викнат в един глас ,как този мотор не става.Че бил "изцеден"-сякаш той сам се изцежда.Или ,че се изключвал на 5000 обр.което също не е вярно. Струва ми се ,че няма смисъл от подобни теми.Стават повод за безсмислени и безплодни спорове....

НЕ КАРАЙТЕ С 200! В БЪЛГАРЕЯ НИКЪДЕ НЯМА УСЛОВИЯ ЗА ТОВА! ДОРИ НА Т.Н. МАГИСТРАЛИ !!!


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vento » Сря 28 дек 2005 12:37


Не знам, аз много се разочаровах от тоя мотор 1,6 101 коня...
Купихме скоро на един приятел Голф 3 '97 GT с тоя мотор, страхотно състояние, като нов, на 140.000 истински. Преди не бях карал много такъв и аз си мислих, че е съвременен, развъртян, икономочен и т.н.
Та покарах го тоя Голф достатъчно за да придобия впечатления. МНОГО е тромав. МНОГО! Както и колегите преди мен казаха, в ниските обороти е пълен мъртвец, чак след 3500-4000 му идват някакви проблесъци и почва да се набира. Сравнявам го с моето Венто, което е ABS, вярно с чип, НО пък моето е 1150кг. заводско + още около 120-150кг. музика и други глупусти. Т.е. чипът не може да компенсира само теглото, пък и гледам тук много не вярват на чипове ( :lol: :lol: пък аз си го карам 2г. и съм супер доволен :!: ), та Вентото на това тегло и с тая мощност мога да гарантирам, че е много по-динамични и елсатично от тоя мотор 101 коня. Още от 1700 оборота почва да се набира прилично!
Не сме ги "дъпрали" още, но и това ще стане, като има условия, както и с G-tech ще ги мернем... НО аз лично съм много разочарован!


Потребителски аватар
opipva4a
Палячо
Мнения: 1347
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот opipva4a » Сря 28 дек 2005 12:52


СПРЕТЕ


Потребителски аватар
koko jumbo
Мнения: 246
Регистриран на: Пон 15 авг 2005 15:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот koko jumbo » Сря 28 дек 2005 13:09


Golfstrom написа:
synchro написа:На мен пък ми харесва 1.6/101 кс.! Съвременен мотор! :deal


Тъкмо към този мотор исках да насоча вниманието ви по-горе,икономичен и в същото време достатъчно динамичен - определено доставя удоволствие!
Но сега комплексарите,които карат "самолети"минимум с 200 ще викнат в един глас ,как този мотор не става.Че бил "изцеден"-сякаш той сам се изцежда.Или ,че се изключвал на 5000 обр.което също не е вярно. Струва ми се ,че няма смисъл от подобни теми.Стават повод за безсмислени и безплодни спорове....

НЕ КАРАЙТЕ С 200! В БЪЛГАРЕЯ НИКЪДЕ НЯМА УСЛОВИЯ ЗА ТОВА! ДОРИ НА Т.Н. МАГИСТРАЛИ !!!


аз сам от "комплексарите" дето карат с 200! еми кеф ми - е живота си е мой и тн, аз си казвам мнението, но мисля че това не ме прави комплексар
аз не ти казвам че си пенсионер щото ти трябват 10тина минути да вдигнеш 100 (ако въобше някога го правиш)
така че колега малко повече търпимост моля ви се малко повече градивност и конструктивност. :f_ckyou:


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Сря 28 дек 2005 13:14


Vento, аз ще ти кажа пък едно мое мнение имам комшия който има като твоето венто-1.8АБС-с хидравлика и климатик и АБС карал съм го не един път и ми се струва,че е по тромаво от мойта кола-ама това си е мое мнение.Единственото което ми харесва пове4е е 4е е по безшумно


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13542
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Към Kris

Мнениеот kris11 » Сря 28 дек 2005 13:18


koko jumbo написа:Не ти се отварят линковете бе пичага :maaad:

Забелязах го днес .Вината не е в мен. Иначе като гледам май навсякъде Ланаджиите са ограничили скоростта тези дни - и в къщи е слаб трафика и на работа и в 1 приятел и то на 3 различни Лан оператори :(
Пробвай друг ден или по-късно.На единият сайт има и клипчета само дето все ме е снимал вдигнатата задница.. :(
И като се качиш на такава кола и не си свикнал да караш на огледала еба си нищо не виждаш назад.

Спирам !!!!


Потребителски аватар
alex synchro
Мнения: 430
Регистриран на: Вто 14 юни 2005 23:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Към Kris

Мнениеот alex synchro » Сря 28 дек 2005 14:14


Ами че какво лошо има за това, че 1,6/101 набира след 3500об. Тъкмо до достигането на тези обороти може би е по-бавен от АБС, но пък затова е по-икономичен! Drive
Когато ти трябва мощност го вкарваш в обороти и я получаваш, когато ти трябва икономия го караш до 3500об. За това е съвременен мотор!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 95 госта