Проблема на АБФ-а, след 6стр

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
PL 16v
Мнения: 262
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен / Майнц

Re: Проблеми на АБФ, съвети ,еладжия,мнение 3стр

Мнениеот PL 16v » Вто 02 мар 2010 11:04


pepo написа:щом при по ряско подаване на газ ти прекусва има вероятностт да е от кабелите нарушена им е изолацията и искрата прехвъря от един цилиндур на друк и бурка цилиндрите и затожа прекусва тожа и при нови кабели също може да стане ако са на топка и не са разделени един от друк.причината за това че колата ти която е 150 к.с. върви поиче след 4500 оборота е ако н есе лужа де но това 4е е 16в мсиля че съм чувал някаде че 16в вурвят по добре в по високи обороти а 8в в ниските набират по добре

е то 3 чифта кабели да няма промяна,размених с един приятек за проба,няма разлика,знам като смених преди на ПЛ кабелите и се качих в друга кола не повярвах на разликата,но тук няма
Колега,виждам ,4е потроши една камара пари направо се разбери с rudoni и бягай при него като иска да ти открие проблема,ще го открие.Аз с негова насока се ориентирах ,4е ми прекъсва от дат4ик на температурата на водата и каква ти е гаранцията ,4е като си сменял това-онова вси4ко е добро и изправно някои работи може да ти показват ,4е работят ама да не работят в норми.

Аз затова и пиша тук love.vwcluborg ,защото има много хора които са карали и са имали проблем с АБФ,и дават някаква насока.
Датчика за температурата го махам и изписва -40 на ваг ком,слагаме запалваме и си показва на загряла кола 86 май беше,според мен работи.
А който е ходил по майстори които се чудят откаде да започнат,и казват кабели свещи и т.н. и после една диагностика да направим и нямаме грешки,а си прекъсваме,ми писва,3ти пък нямали програми колата била стара :?:
Ще търся някой с мото тестер както каза да я преслуша,да изчакаме някой ден и ще пиша.




Потребителски аватар
pepo
Мнения: 219
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Проблеми на АБФ, съвети ,еладжия,мнение 3стр

Мнениеот pepo » Вто 02 мар 2010 11:45


да колега и на моята така правеше купих си нов коплект кабели и свещи и продулжи да прави сущя проблем с новите кабели и проблема излезна в това че кабелите се допират и са оплетени решението на проблема е простичко отиваш в магазин на лада и купуваш едни пласмасови щипки на които се подреждат кабелите за да не се допират.поне на моита като го направих се оправи и не прекусва,ако и това си опитал само свещите остава да смениш :012:


Потребителски аватар
PL 16v
Мнения: 262
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен / Майнц

Re: Проблеми на АБФ, съвети ,еладжия,мнение 3стр

Мнениеот PL 16v » Чет 04 мар 2010 20:13


Днес при друг майстор,питам го имате ли мото тестер и обеснявам както ме посъветва колегата рудони :)
Ама какво прави,обеснявам,вкарай я сега,закача на ваг ком и му казвам няма грешки,и той нищо.
Излиза му на екрана, преубразоваател на хол , а ми това е датчика в делкото.
Казвам колата не е запалена,и се намръщи :Mr Green Fun ,махна си кабелите изтри тази грешка,но колата като не е запалена е нормално да я показва :wink:
Пита ламбдата кой ми каза че работела,пак обеснявам,махна и буксата и вика пробвай.
Започнах да се смея mhihi mhihi ,пробвай ве настоява паля давам газ до 2500 на място и казвам няма смисъл,пак пробвай ве.
Връщам се и обеснявам,неможело да бъди :Mr Green Fun :Mr Green Fun ми се обеснява.Качи се при мен и пробваме заедно,усеща придърпването и казва:
ами това е датчика в делкото отивай и сменяй,дай 10лв за разходката.
Отидох сложих делко с датчик и няма никаква разлика....
Чакам 15март да се върне друг майстор да видим и той какво ще измисли....

Извинявам се обяснението :oops: :oops:
:обичам ви love.vwcluborg


150 кс
Мнения: 199
Регистриран на: Чет 17 дек 2009 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Проблеми на АБФ, съвети ,еладжия,мнение 3стр

Мнениеот 150 кс » Чет 04 мар 2010 22:45


Колега,температурата на таблото ти я показва друг дат4ик.Виж сега аз мисля ,4е знаеш имах същия проблем и на вага не ми излизаше нищо щото вси4ко си работи,ама как работи само то си знай.При мен темп.дат4ик на водата работеше ама той си знае как и докато аз не го открих никой не ми и предположи освен брат ми 4е може да е той.Като 4ета кво пишеш направо си за такъв ако искаш вярвай.Вземи си нов,ама 4исто нов.Аз го вземах с отстъпка беше 19лв ,зна4и е около 22-23лв.Смени го казваш 4е си го сменил ама те са два кой си сменил а?Единия е вдясно от делкото,а другия вляво.Този отляво смени-той ти подава сигнал към инжекцията и като не работи както трябва и колата се ебава с извинение.Утре не се 4уди а го купи няма да съжаляваш.За по голямо уто4нение ти казвам дат4ика който трябва да смениш е с букса а другия отдясно с с щипка.


150 кс
Мнения: 199
Регистриран на: Чет 17 дек 2009 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Проблеми на АБФ, съвети ,еладжия,мнение 3стр

Мнениеот 150 кс » Чет 04 мар 2010 22:48


Освен това ако искаш да знаеш и при мен много майстори бяха набедили хол дат4ика ама ядец,те квот не виждат туй си мислят 4е е.ТЕМПЕРАТУРНИЯ ДАТ4ИК СЕ МЕРИ НА СЪПРОТИВЛЕНИЕ,А ГОЛЕМИТЕ В ЗАПЕТАИ МАЙСТОРИ ГО ПРОБВАТ С МУЛТИЦЕТА И КАЗВАТ-ВИДЯ ЛИ,РАБОТИ ЛИ ,РАБОТИ :banghead:
:oops:


Потребителски аватар
PL 16v
Мнения: 262
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен / Майнц

Re: Проблеми на АБФ, съвети ,еладжия,мнение 3стр

Мнениеот PL 16v » Чет 04 мар 2010 23:45


150 кс написа:Колега,температурата на таблото ти я показва друг дат4ик.Виж сега аз мисля ,4е знаеш имах същия проблем и на вага не ми излизаше нищо щото вси4ко си работи,ама как работи само то си знай.При мен темп.дат4ик на водата работеше ама той си знае как и докато аз не го открих никой не ми и предположи освен брат ми 4е може да е той.Като 4ета кво пишеш направо си за такъв ако искаш вярвай.Вземи си нов,ама 4исто нов.Аз го вземах с отстъпка беше 19лв ,зна4и е около 22-23лв.Смени го казваш 4е си го сменил ама те са два кой си сменил а?Единия е вдясно от делкото,а другия вляво.Този отляво смени-той ти подава сигнал към инжекцията и като не работи както трябва и колата се ебава с извинение.Утре не се 4уди а го купи няма да съжаляваш.За по голямо уто4нение ти казвам дат4ика който трябва да смениш е с букса а другия отдясно с с щипка.

Да идвам при брат ти :)
Единият е температурен датчик с 4 пина квадрат на тройника е сменен,другият температурен сензор с 2 пина вляво на делкото е сменен с чисто нови единия беше около 25лв другия 15лв с отстъпки :да: Този белия като го махна и колата започва да се побърква да прекъсва на подобния проблем,а като не работи той и ли е махната буксата не пали :да:


v_ankata
Мнения: 9
Регистриран на: Пет 01 яну 2010 23:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofiq

Re: Проблеми на АБФ, съвети ,еладжия,мнение 3стр

Мнениеот v_ankata » Пет 05 мар 2010 9:06


Колега познати са ми подобни ситуации, когато се сменя всичко наред и колата н се оправя, майсторите много разбират и тн.. Искам да те питам колата харчили повече от нормалното? Върви ли обективно? Това което бих те посъветвал да направиш е да замериш налягането на горивото и ако можеш и в движение! Другото което е да прегледаш всички вакуми по инжекциона и евентуално този към мапа, ако има такъв/ не съм много запознат как е точно при абф-а и дали има изобщо вакум или не, но ако има го прегледай/ Пробвай с други кабели за свещи! Измери и компресията за всеки случай, малко е вероятно да е от нея, но ти я измери, не е сложно и ще стесниш кръга! Това е за което се сещам в момента, успех


Потребителски аватар
PL 16v
Мнения: 262
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен / Майнц

Re: Проблеми на АБФ, съвети ,ламбда 5стр

Мнениеот PL 16v » Вто 16 мар 2010 19:39


Пак моля за съвети,напрово ще ги разбия тези майстори death

Днес я оставих в 5ти различен сервиз и отидох на работа,званят ми в 18,00 колата е готова,ламбдата е за смяна.Ок,утре ще я взема и да нося 20лв death

Предните казаха че си отчита постоянно ламбдата,този сега друго измисли :oops:

Ако не работи може ли да прекъсва и защо след като и махна буксата няма промяна?
Карал съм кола без ламбда не е прекъсвала,разхода е нормален за 150к.с. 11-14л градско.
Нали като не работи не е включена влиза в авариен режим или не?

Ако може някой колега да откачи буксата от ламбдата да направи едно завойче и да сподели имали разлика да е загряла колата му :bowdown :bowdown


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Проблеми на АБФ, съвети ,ламбда 5стр

Мнениеот rudoni » Вто 16 мар 2010 22:09


епопеята ти продължава!лошо! :не: не бива така!ВАГ-КОМ не е мотор тестер!порвилно те съветват да провериш вакуумите.вече не знам на къде да ви насоча?

Последна промяна от vaskoto1 на Пет 26 мар 2010 8:36, променено общо 1 път.
Причина: спам!


150 кс
Мнения: 199
Регистриран на: Чет 17 дек 2009 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Проблеми на АБФ, съвети ,ламбда 5стр

Мнениеот 150 кс » Сря 17 мар 2010 8:01


Ами то май остана да си замериш компресията и ако ти даде на някой цилиндър по малко отваряй капака на клапаните, може някой клапан да не ти затваря ,а да стои отворен.Замери я,ти кво ли не прави с тоя абф,само това остана :beer


Потребителски аватар
PL 16v
Мнения: 262
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен / Майнц

Re: Проблеми на АБФ, съвети ,ламбда 5стр

Мнениеот PL 16v » Сря 17 мар 2010 10:04


150 кс написа:Ами то май остана да си замериш компресията и ако ти даде на някой цилиндър по малко отваряй капака на клапаните, може някой клапан да не ти затваря ,а да стои отворен.Замери я,ти кво ли не прави с тоя абф,само това остана :beer

Не мисля че е компресия или клапан,тя няма да има мощност,а тя има съдя по гонки с други мк3 150к.с.,мк4 150к.с. mhihi ,бмв 320,с 325 ме бие ,но се замисля сериозно водача му,ТДИ110 с чип също пада,ровер с хонда мотор 125к.с. и ако няма мощност то на тези хора трябва да се без клапни колите им :roll:
и така сега отивам да я вземам ако има някакво развитие ще пиша :beer


150 кс
Мнения: 199
Регистриран на: Чет 17 дек 2009 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Проблеми на АБФ, съвети ,ламбда 5стр

Мнениеот 150 кс » Сря 17 мар 2010 10:06


Мене ако питаш,ако не се е оправила я замери


Потребителски аватар
PL 16v
Мнения: 262
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен / Майнц

Re: Проблема на АБФ-а,няма оправия...5стр

Мнениеот PL 16v » Пет 19 мар 2010 14:40


:063: :063: :063: Ламбдата я смених и показа на осцилускопа графика и си работи,моята не работела правила права линия,макар да бях 100% че не я тя проблема,на моя кабел моята ламбда си работи от 0,010-0,8 волта :idea: и като подавам газ непрекъснато си работи сменят се стойностите,поне и това отпада втора ръка я взех съмнявах се да работи,но показа там....

Замерихме компресията на единия цилиндър е по слаба на другите равна почти,елджията се обади на монтьор който разбира mhihi отидохме при него и първия въпрос свещите сменени ли са и щях да падна :063:
мислеха, мислиха и нищо и си тръгнах с работеща ламбда и прекъсваща кола.

Този другия каза че неможело да е от компресията това прекъсване,пробва я имал голф същия преди,не знаел от какво може да е...майсторе майсторе на Тони Дачева :012:

съвета им бил да я оправя като предния собственик,да я продам, е няма как да стане при мен :lol:

сервиз извън Сливен ще търся вече...


150 кс
Мнения: 199
Регистриран на: Чет 17 дек 2009 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Проблема на АБФ-а,няма оправия...5стр

Мнениеот 150 кс » Пет 19 мар 2010 14:55


Ами това,4е на единия цилиндър е по слаба трябва да те накара да се замислиш.Някой да ти отвори капака на клапаните,малко шибана работа амааааааааа....поне ще разбереш дали е от някоя подложка на клапан.


Потребителски аватар
PL 16v
Мнения: 262
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен / Майнц

Re: Проблема на АБФ-а,няма оправия...5стр

Мнениеот PL 16v » Пет 19 мар 2010 17:01


150 кс написа:Ами това,4е на единия цилиндър е по слаба трябва да те накара да се замислиш.Някой да ти отвори капака на клапаните,малко шибана работа амааааааааа....поне ще разбереш дали е от някоя подложка на клапан.

Май се оказа прав :да:

Последна промяна от PL 16v на Чет 01 апр 2010 23:53, променено общо 1 път.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта