
голф4 2.0 бензин или 1.8 125hp
-
- Мнения: 2140
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB
- Местоположение: София
Re: голф4 2.0 бензин или 1.8 125hp
В правилника извънградско не се кара със 190, но дори на най-пенсионерските шофьори им се налага често да изпреварват. А това с малкия мотор е трудно, неприятно и дори опасно.
- lub0o
- Мнения: 550
- Регистриран на: Пет 29 фев 2008 12:38
- Автомобил: Subaru Outback 2.5-05
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: голф4 2.0 бензин или 1.8 125hp
четох доста и за двата двигателя(1.8 и 2.0) и установих:
при 1.8
-първоначалното обслужване е по скъпо
-има 2 бобини
-2 вала и верига,обтегач-несъм много сигурен дали така се казва
-20 клапана
-1 ламбда сонда
при 2.0
-първоначалното обслужване е като на 1.6-евтино
-няма повече чаркалаци като 1.8
-има 2 ламбди сонди
-един вид е като 1.6 опростен самоче е 2.0
стигам до заключението че 2.0 е по евтин за подръжка,освен тия 2 ламбди сонди
данака е горе долу една цена
разхода и при 2-та двигателя е еднакав
слагането на ГИ при 2.0 е по добрия вариант
правилно ли съм разбрал
при 1.8
-първоначалното обслужване е по скъпо
-има 2 бобини
-2 вала и верига,обтегач-несъм много сигурен дали така се казва
-20 клапана
-1 ламбда сонда
при 2.0
-първоначалното обслужване е като на 1.6-евтино
-няма повече чаркалаци като 1.8
-има 2 ламбди сонди
-един вид е като 1.6 опростен самоче е 2.0
стигам до заключението че 2.0 е по евтин за подръжка,освен тия 2 ламбди сонди
данака е горе долу една цена
разхода и при 2-та двигателя е еднакав
слагането на ГИ при 2.0 е по добрия вариант
правилно ли съм разбрал

- hitman0013
- Мнения: 1865
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател:
Re: голф4 2.0 бензин или 1.8 125hp
lub0o написа:четох доста и за двата двигателя(1.8 и 2.0) и установих:
при 1.8
-първоначалното обслужване е по скъпо
-има 2 бобини
-2 вала и верига,обтегач-несъм много сигурен дали така се казва
-20 клапана
-1 ламбда сонда
при 2.0
-първоначалното обслужване е като на 1.6-евтино
-няма повече чаркалаци като 1.8
-има 2 ламбди сонди
-един вид е като 1.6 опростен самоче е 2.0
стигам до заключението че 2.0 е по евтин за подръжка,освен тия 2 ламбди сонди
данака е горе долу една цена
разхода и при 2-та двигателя е еднакав
слагането на ГИ при 2.0 е по добрия вариант
правилно ли съм разбрал
от това аз виждам един + за 1.8 в повече-веригата
- lub0o
- Мнения: 550
- Регистриран на: Пет 29 фев 2008 12:38
- Автомобил: Subaru Outback 2.5-05
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: голф4 2.0 бензин или 1.8 125hp
ангренажа е ремак
има и верига няква но незнам за какво е
не е + по скоро -
нека каже някой по запознат
има и верига няква но незнам за какво е
не е + по скоро -
нека каже някой по запознат
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: голф4 2.0 бензин или 1.8 125hp
hitman0013 написа:lub0o написа:четох доста и за двата двигателя(1.8 и 2.0) и установих:
при 1.8
-първоначалното обслужване е по скъпо
-има 2 бобини
-2 вала и верига,обтегач-несъм много сигурен дали така се казва
-20 клапана
-1 ламбда сонда
при 2.0
-първоначалното обслужване е като на 1.6-евтино
-няма повече чаркалаци като 1.8
-има 2 ламбди сонди
-един вид е като 1.6 опростен самоче е 2.0
стигам до заключението че 2.0 е по евтин за подръжка,освен тия 2 ламбди сонди
данака е горе долу една цена
разхода и при 2-та двигателя е еднакав
слагането на ГИ при 2.0 е по добрия вариант
правилно ли съм разбрал
от това аз виждам един + за 1.8 в повече-веригата
Първо не ти е ясно за каква верига става изобщо въпрос, ако беше елементарно запознат с ВАГ моторите нямаше да пишеш такава тъпотия.
Какъв плюс виждаш пък ти за веригата ве приятел





Отново показваш, че грам не си в час както и много други хора дето дават компетентни мнения в темата, а реално не знаят дори елементарни неща и кое как изглежда в един мотор

А това, кое е по-добре верига или ремък може да се спори много, защото на веригата като и дойде времето 90% няма да могат да преглътнат цената за смяната и

- hitman0013
- Мнения: 1865
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател:
Re: голф4 2.0 бензин или 1.8 125hp
ми да ти кажа не съм ти приятел ВЕ и на четири очи би си проличало.
Всеки може да ти каже на теб, веригата е по-надеждна.По едно време бяха почнали да слагат ремъци защото бил по-шумен двигателя, но сега пак се върна модата на веригата.Що ли мерцедес и бмв слагат вериги в всичките си модели/айде само А класата е с ремък/.
И последно-прочети по-нагоре-къде пиша за ангренажна верига.
А ти кво стана-купи ли си резервна турбина ей така за всеки случай
че гледам не купуваш ами продаваш,продавай си там и по-малко заядливост и дребнавост.
Всеки може да ти каже на теб, веригата е по-надеждна.По едно време бяха почнали да слагат ремъци защото бил по-шумен двигателя, но сега пак се върна модата на веригата.Що ли мерцедес и бмв слагат вериги в всичките си модели/айде само А класата е с ремък/.
И последно-прочети по-нагоре-къде пиша за ангренажна верига.
А ти кво стана-купи ли си резервна турбина ей така за всеки случай


Последна промяна от hitman0013 на Съб 31 юли 2010 23:10, променено общо 2 пъти.
- lub0o
- Мнения: 550
- Регистриран на: Пет 29 фев 2008 12:38
- Автомобил: Subaru Outback 2.5-05
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: голф4 2.0 бензин или 1.8 125hp
hitman0013
с това изказване ясно си личи какво имаш предвид:
от това аз виждам един + за 1.8 в повече-веригата
и аз те разбрах че имаш предвид ангренажна верига
спорове от тоя тип са излишни,намисиха се и мерцедес и бмв
пишат се работи извън темата
с това изказване ясно си личи какво имаш предвид:
от това аз виждам един + за 1.8 в повече-веригата
и аз те разбрах че имаш предвид ангренажна верига
спорове от тоя тип са излишни,намисиха се и мерцедес и бмв

пишат се работи извън темата
- lub0o
- Мнения: 550
- Регистриран на: Пет 29 фев 2008 12:38
- Автомобил: Subaru Outback 2.5-05
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: голф4 2.0 бензин или 1.8 125hp
2.0 мотора маховика демферен ли е или обикновен
говоря за 99,2000 година
говоря за 99,2000 година
Re: голф4 2.0 бензин или 1.8 125hp
http://www.eurocarparts.com/ecp/c/Volks ... 424ab&CLUK 
Комплектът съединител и маховик за бензиновите двигатели не е проблем. Това е комплектът който заменя двойномасовия маховик на 1.8Т http://www.eurocarparts.com/ecp/c/Volks ... 828eb&CLUK
По-добре е да се обсъдят двете Lambda Sond, което вече си е тема.

Комплектът съединител и маховик за бензиновите двигатели не е проблем. Това е комплектът който заменя двойномасовия маховик на 1.8Т http://www.eurocarparts.com/ecp/c/Volks ... 828eb&CLUK
По-добре е да се обсъдят двете Lambda Sond, което вече си е тема.

Последна промяна от MMM1 на Пон 02 авг 2010 19:27, променено общо 1 път.
Re: голф4 2.0 бензин или 1.8 125hp
Какво ще кажете за това?
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... &picture=0
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... &picture=0
- lub0o
- Мнения: 550
- Регистриран на: Пет 29 фев 2008 12:38
- Автомобил: Subaru Outback 2.5-05
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: голф4 2.0 бензин или 1.8 125hp
взех вече да клоня към 2.0
за 2-те сонди проверих в ауто+ 170лв едната
не е болка за умиране,сменяш ги веднаж само-ако евентоално се развалят
MMM1 към него лисе насочваш
подружката му е като на 1.6
какво друго има освен 2-те сонди в повече
за 2-те сонди проверих в ауто+ 170лв едната
не е болка за умиране,сменяш ги веднаж само-ако евентоално се развалят
MMM1 към него лисе насочваш
подружката му е като на 1.6
какво друго има освен 2-те сонди в повече
- lub0o
- Мнения: 550
- Регистриран на: Пет 29 фев 2008 12:38
- Автомобил: Subaru Outback 2.5-05
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: голф4 2.0 бензин или 1.8 125hp
егр клапан и система еко 5
какви са тея неща
какви са тея неща

Re: голф4 2.0 бензин или 1.8 125hp
EGR клапана не е проблем. Проблем са двете ламбда сонди. Втората следи за състоянието на катализатора. Вариантите за справяне с проблема са няколко:
1. купуване на нов катализатор, има и универсални - скъп вариант с голяма опастност да се попадне на т. н. "менте".
2. поставяне на http://www.volvo850.ru/sdelay/L2obman.htm - не много лесна операция, всичко зависи от диаметъра на отвора за Golf 2.0 около 1-2 мм.
3. поставяне на емулатор на втората ламда сонда - добър вариант при намиране на "майстор" - цена около 100лв.
4. препрограмиране на ECU - вариант възможен мисля възможен при Golf 5.
Да не се забравя и цената на "пламъкогасителя", който трябва да се постави на мястото на катализатора.
Много ми е интересно какво мисли по въпроса "форумния професор" niikoo_1
1. купуване на нов катализатор, има и универсални - скъп вариант с голяма опастност да се попадне на т. н. "менте".
2. поставяне на http://www.volvo850.ru/sdelay/L2obman.htm - не много лесна операция, всичко зависи от диаметъра на отвора за Golf 2.0 около 1-2 мм.
3. поставяне на емулатор на втората ламда сонда - добър вариант при намиране на "майстор" - цена около 100лв.
4. препрограмиране на ECU - вариант възможен мисля възможен при Golf 5.
Да не се забравя и цената на "пламъкогасителя", който трябва да се постави на мястото на катализатора.
Много ми е интересно какво мисли по въпроса "форумния професор" niikoo_1

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 97 госта