:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

голф4 2.0 бензин или 1.8 125hp

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
theultimate
Мнения: 2140
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB
Местоположение: София

Re: голф4 2.0 бензин или 1.8 125hp

Мнениеот theultimate » Съб 31 юли 2010 9:32


В правилника извънградско не се кара със 190, но дори на най-пенсионерските шофьори им се налага често да изпреварват. А това с малкия мотор е трудно, неприятно и дори опасно.




Потребителски аватар
stefff
Мнения: 104
Регистриран на: Сря 21 окт 2009 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: голф4 2.0 бензин или 1.8 125hp

Мнениеот stefff » Съб 31 юли 2010 19:33


:arrow:


Потребителски аватар
lub0o
Мнения: 550
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 12:38
Автомобил: Subaru Outback 2.5-05
Двигател:
Местоположение: София

Re: голф4 2.0 бензин или 1.8 125hp

Мнениеот lub0o » Съб 31 юли 2010 21:21


четох доста и за двата двигателя(1.8 и 2.0) и установих:
при 1.8
-първоначалното обслужване е по скъпо
-има 2 бобини
-2 вала и верига,обтегач-несъм много сигурен дали така се казва
-20 клапана
-1 ламбда сонда
при 2.0
-първоначалното обслужване е като на 1.6-евтино
-няма повече чаркалаци като 1.8
-има 2 ламбди сонди
-един вид е като 1.6 опростен самоче е 2.0

стигам до заключението че 2.0 е по евтин за подръжка,освен тия 2 ламбди сонди
данака е горе долу една цена
разхода и при 2-та двигателя е еднакав
слагането на ГИ при 2.0 е по добрия вариант
правилно ли съм разбрал :D


Потребителски аватар
hitman0013
Мнения: 1865
Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
Автомобил: GOLF 4
Двигател:

Re: голф4 2.0 бензин или 1.8 125hp

Мнениеот hitman0013 » Съб 31 юли 2010 21:32


lub0o написа:четох доста и за двата двигателя(1.8 и 2.0) и установих:
при 1.8
-първоначалното обслужване е по скъпо
-има 2 бобини
-2 вала и верига,обтегач-несъм много сигурен дали така се казва
-20 клапана
-1 ламбда сонда
при 2.0
-първоначалното обслужване е като на 1.6-евтино
-няма повече чаркалаци като 1.8
-има 2 ламбди сонди
-един вид е като 1.6 опростен самоче е 2.0

стигам до заключението че 2.0 е по евтин за подръжка,освен тия 2 ламбди сонди
данака е горе долу една цена

разхода и при 2-та двигателя е еднакав
слагането на ГИ при 2.0 е по добрия вариант
правилно ли съм разбрал :D

от това аз виждам един + за 1.8 в повече-веригата


Потребителски аватар
lub0o
Мнения: 550
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 12:38
Автомобил: Subaru Outback 2.5-05
Двигател:
Местоположение: София

Re: голф4 2.0 бензин или 1.8 125hp

Мнениеот lub0o » Съб 31 юли 2010 21:39


ангренажа е ремак
има и верига няква но незнам за какво е
не е + по скоро -
нека каже някой по запознат


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: голф4 2.0 бензин или 1.8 125hp

Мнениеот niikoo_1 » Съб 31 юли 2010 21:43


hitman0013 написа:
lub0o написа:четох доста и за двата двигателя(1.8 и 2.0) и установих:
при 1.8
-първоначалното обслужване е по скъпо
-има 2 бобини
-2 вала и верига,обтегач-несъм много сигурен дали така се казва
-20 клапана
-1 ламбда сонда
при 2.0
-първоначалното обслужване е като на 1.6-евтино
-няма повече чаркалаци като 1.8
-има 2 ламбди сонди
-един вид е като 1.6 опростен самоче е 2.0

стигам до заключението че 2.0 е по евтин за подръжка,освен тия 2 ламбди сонди
данака е горе долу една цена

разхода и при 2-та двигателя е еднакав
слагането на ГИ при 2.0 е по добрия вариант
правилно ли съм разбрал :D

от това аз виждам един + за 1.8 в повече-веригата


Първо не ти е ясно за каква верига става изобщо въпрос, ако беше елементарно запознат с ВАГ моторите нямаше да пишеш такава тъпотия.
Какъв плюс виждаш пък ти за веригата ве приятел mhihi :screwy :Mr Green Fun това не е ангренажна верига, а става върпос за веригата м/у двата разпределителни вала, мотора си има ангренажен ремък. :idea: :!:

Отново показваш, че грам не си в час както и много други хора дето дават компетентни мнения в темата, а реално не знаят дори елементарни неща и кое как изглежда в един мотор mhihi


А това, кое е по-добре верига или ремък може да се спори много, защото на веригата като и дойде времето 90% няма да могат да преглътнат цената за смяната и :idea:


Потребителски аватар
hitman0013
Мнения: 1865
Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
Автомобил: GOLF 4
Двигател:

Re: голф4 2.0 бензин или 1.8 125hp

Мнениеот hitman0013 » Съб 31 юли 2010 22:15


ми да ти кажа не съм ти приятел ВЕ и на четири очи би си проличало.
Всеки може да ти каже на теб, веригата е по-надеждна.По едно време бяха почнали да слагат ремъци защото бил по-шумен двигателя, но сега пак се върна модата на веригата.Що ли мерцедес и бмв слагат вериги в всичките си модели/айде само А класата е с ремък/.
И последно-прочети по-нагоре-къде пиша за ангренажна верига.
А ти кво стана-купи ли си резервна турбина ей така за всеки случай mhihi :screwy че гледам не купуваш ами продаваш,продавай си там и по-малко заядливост и дребнавост.

Последна промяна от hitman0013 на Съб 31 юли 2010 23:10, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
lub0o
Мнения: 550
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 12:38
Автомобил: Subaru Outback 2.5-05
Двигател:
Местоположение: София

Re: голф4 2.0 бензин или 1.8 125hp

Мнениеот lub0o » Съб 31 юли 2010 22:20


hitman0013
с това изказване ясно си личи какво имаш предвид:
от това аз виждам един + за 1.8 в повече-веригата
и аз те разбрах че имаш предвид ангренажна верига
спорове от тоя тип са излишни,намисиха се и мерцедес и бмв :roll:
пишат се работи извън темата


Потребителски аватар
lub0o
Мнения: 550
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 12:38
Автомобил: Subaru Outback 2.5-05
Двигател:
Местоположение: София

Re: голф4 2.0 бензин или 1.8 125hp

Мнениеот lub0o » Нед 01 авг 2010 21:01


:arrow:


Потребителски аватар
lub0o
Мнения: 550
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 12:38
Автомобил: Subaru Outback 2.5-05
Двигател:
Местоположение: София

Re: голф4 2.0 бензин или 1.8 125hp

Мнениеот lub0o » Пон 02 авг 2010 18:47


2.0 мотора маховика демферен ли е или обикновен
говоря за 99,2000 година


MMM1
Мнения: 177
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 20:43
Автомобил:
Двигател: Petrol

Re: голф4 2.0 бензин или 1.8 125hp

Мнениеот MMM1 » Пон 02 авг 2010 19:01


http://www.eurocarparts.com/ecp/c/Volks ... 424ab&CLUK 8)
Комплектът съединител и маховик за бензиновите двигатели не е проблем. Това е комплектът който заменя двойномасовия маховик на 1.8Т http://www.eurocarparts.com/ecp/c/Volks ... 828eb&CLUK
По-добре е да се обсъдят двете Lambda Sond, което вече си е тема. 8)

Последна промяна от MMM1 на Пон 02 авг 2010 19:27, променено общо 1 път.


Carfan
Мнения: 299
Регистриран на: Пет 19 юни 2009 15:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: голф4 2.0 бензин или 1.8 125hp

Мнениеот Carfan » Пон 02 авг 2010 19:30


Какво ще кажете за това?
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... &picture=0


Потребителски аватар
lub0o
Мнения: 550
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 12:38
Автомобил: Subaru Outback 2.5-05
Двигател:
Местоположение: София

Re: голф4 2.0 бензин или 1.8 125hp

Мнениеот lub0o » Пон 02 авг 2010 19:36


взех вече да клоня към 2.0
за 2-те сонди проверих в ауто+ 170лв едната
не е болка за умиране,сменяш ги веднаж само-ако евентоално се развалят
MMM1 към него лисе насочваш
подружката му е като на 1.6
какво друго има освен 2-те сонди в повече


Потребителски аватар
lub0o
Мнения: 550
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 12:38
Автомобил: Subaru Outback 2.5-05
Двигател:
Местоположение: София

Re: голф4 2.0 бензин или 1.8 125hp

Мнениеот lub0o » Пон 02 авг 2010 19:46


егр клапан и система еко 5
какви са тея неща 8)


MMM1
Мнения: 177
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 20:43
Автомобил:
Двигател: Petrol

Re: голф4 2.0 бензин или 1.8 125hp

Мнениеот MMM1 » Пон 02 авг 2010 20:57


EGR клапана не е проблем. Проблем са двете ламбда сонди. Втората следи за състоянието на катализатора. Вариантите за справяне с проблема са няколко:
1. купуване на нов катализатор, има и универсални - скъп вариант с голяма опастност да се попадне на т. н. "менте".
2. поставяне на http://www.volvo850.ru/sdelay/L2obman.htm - не много лесна операция, всичко зависи от диаметъра на отвора за Golf 2.0 около 1-2 мм.
3. поставяне на емулатор на втората ламда сонда - добър вариант при намиране на "майстор" - цена около 100лв.
4. препрограмиране на ECU - вариант възможен мисля възможен при Golf 5.
Да не се забравя и цената на "пламъкогасителя", който трябва да се постави на мястото на катализатора.
Много ми е интересно какво мисли по въпроса "форумния професор" niikoo_1 8)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 97 госта