bobocamaro написа:Сори, че треа да се права на идиот, ама нищо от това не касае тоя мотор.
Първо тоя детонационен датчик сработва ако има детонации.
И тогава аванса касае целия мотор.
За поцилиндров не сме дорасли.
Второ 2Е има един датчик, в делкото.
Трето клапата му не е wired, не се адаптира.
Ombre1 тпс също се разглабя изцяло, да видиш колко е износен.
Стои само по един начин на дросела, не можеш да го разцентроваш.
Знам за ТПС-а отварял съм го леко зачистване амааа никва промяна(или поне не съм усетил),интересното е че днес като го разкачих колата заработи доста зле, а и гаснеше(луди ниски обороти),демек играе важна роля

.Утре мился да поръчам един пък да става квото ще,все пак не открих някой колега който да си е купувал нов и да е дал мнение

.
Щеше да е добре някой по възможно най-простия начин да ми обясни за дебитомера как се настройва щото не съм сигурен за него

,а и не съм много по тоците.Утре мисля да звънна на един приятел да го замерим с мултицет ама трябва да знам по default как са нещата.Ако някой знае да пише,ама на български моля ви се
