...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот bobocamaro » Съб 29 окт 2011 19:18


Lifeguard написа:тва се регулира от един винт.тая новата гледам няма просвет и за старата имам спомен,че май нямаше...

Така ще се объркаш, не гледай просвета. Ако, само ако винта е бъзикан:
отхлабваш го докрай, да не докосва планката. Въртиш внимателно, в момента в който я докосне завиваш още на 180 градуса.
Това му е реглажа. Ако пак се шашави белята е другаде :? :?




Ombre1
Мнения: 187
Регистриран на: Нед 20 май 2007 14:23
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Петрич

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот Ombre1 » Сря 29 фев 2012 17:09


На страница 4 на снимката това дето е Idle Mixture Screw при мене беше до горе,в смисъл на нивото на железарията около него,а аз пък взех че го натиснах надолу и потъна и няма как да го върна нагоре maikomila :screwy тааа питам аз проблем ли е?


Потребителски аватар
basata-user
Мнения: 1036
Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
Автомобил: pasat b5
Двигател: 1.8T AEB
Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
Контакти:

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот basata-user » Сря 29 фев 2012 17:41


Ombre1 написа:На страница 4 на снимката това дето е Idle Mixture Screw при мене беше до горе,в смисъл на нивото на железарията около него,а аз пък взех че го натиснах надолу и потъна и няма как да го върна нагоре maikomila :screwy тааа питам аз проблем ли е?

това е капачка за да не се пипа винта :)спокойно няма проблем че е потънало :wink:


Потребителски аватар
basata-user
Мнения: 1036
Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
Автомобил: pasat b5
Двигател: 1.8T AEB
Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
Контакти:

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот basata-user » Сря 29 фев 2012 17:58


имах същия проблем с дебитомера :) сега карам с дебитомер от пб и нямам проблеми :) забелязах че стария дебитомер на 2е-то имаше 2-писти а взех друг който беше с 3 и колата с него не работеше равномерно погледнете дали вашите отговарят по номер на компа с който карате :| ако сте с спортни филтри опитайте със стоков :| направете си центровката с изключване на автоматичната корекция и тогава с тробоскоп :| за друго не се сещам


Ombre1
Мнения: 187
Регистриран на: Нед 20 май 2007 14:23
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Петрич

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот Ombre1 » Сря 29 фев 2012 18:19


Ааа 2Е-то си е с 3 писти дебитомера :),поне моя де.Само ТПС-а мисля че бърка нещо сметките щото дебитомера го смених и най-вероятно едното като замине значи и другото е готово за смяна :).Мнение?


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот bobocamaro » Сря 29 фев 2012 19:45


Ombre1 написа:Мнение?

ми..при мен тпс мина с почистване само, а плочката на деб. се наложи да я разпробивам и местя на на нов слой. на еднакъв пробег на двата чарка.
Инак 2 и 3 писти не виждам, точно една е
http://i39.tinypic.com/i6xlb5.jpg
на audi e с три контактни пъпки, щото е кола.
на голфът е с две
http://media.snimka.bg/8521/023297148.jpg?r=0 , просто.


Ombre1
Мнения: 187
Регистриран на: Нед 20 май 2007 14:23
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Петрич

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот Ombre1 » Сря 29 фев 2012 22:35


Ми незнам писти ли са пъпки ли са но са три(едва ли има значение щото в единия край са 3 ама в другия се сливат :)), поне на мойто ГТИ е така откак съм го купил и беше самолет ама в последно време не го бива :( .Ето снимка на дебитомера
Изображение

bobocamaro и да те питам как така стрелката на дебитомера ти стои наклонена наляво?моята е платно в дясно и е под леко напрежение даже заради тая пружина отдолу :О.На снимката я държа с пръст за да се вижда номера :)

Последна промяна от Ombre1 на Сря 29 фев 2012 23:02, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот bobocamaro » Сря 29 фев 2012 23:01


Бърши всичко, колега. Тази смазка няма работа там, контактен спрей и нищо друго.
Ако се съмняваш в този:
- друг(за съжаление в незнайно състояние)
- има тема за човек който продава плочки, ако го докопаш пича прави такива(надявам се все още)
-разпробий отворите на плочката, със свредло размер нагоре и я "намести" писеца да пълзи по запазен слой
Третото го играх, за здрави нерви е.... :?
С данни по аутодата, на тезгяха с омметър-на колата с волтмер. Скапана работа е това.
Каквото и да ръчкаш, не пипай колелото и пружината!
Edit: това са снимки от нета.


Ombre1
Мнения: 187
Регистриран на: Нед 20 май 2007 14:23
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Петрич

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот Ombre1 » Сря 29 фев 2012 23:16


Хехе избърсъл съм всичко(доста мъка докато махна старата) и вече съм монтирал новата плочка от г-н Узунов,а тва с наместването съм го правил преди време и много бързо се изтъркаха явно самия материал беше заминал вече,а колелото е въртяяяно въртяно :).Иначе след ремонта колата се оправи на 50% и имам чувството че другите 50% ще дойдат при смяната на ТПС-а?!? :?: :idea: знам ли,писна ми вече :drunk


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот Iezekil » Чет 01 мар 2012 0:18


предварението ти играе,понеже имаш детонационен датчик посредством който се регулира предварението за всеки цилиндър.В зависимост от модела Digifant може да имаш и 2 датчика на Хол,датчик за оборотите на коляновия вал..
При подмяна на ТПС се налага и адаптация на клапата с цел ЕКУ да разпознае нулевото и положение.


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот bobocamaro » Чет 01 мар 2012 1:20


Сори, че треа да се права на идиот, ама нищо от това не касае тоя мотор.
Първо тоя детонационен датчик сработва ако има детонации.
И тогава аванса касае целия мотор.
За поцилиндров не сме дорасли.
Второ 2Е има един датчик, в делкото.
Трето клапата му не е wired, не се адаптира.
Ombre1 тпс също се разглабя изцяло, да видиш колко е износен.
Стои само по един начин на дросела, не можеш да го разцентроваш.


Ombre1
Мнения: 187
Регистриран на: Нед 20 май 2007 14:23
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Петрич

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот Ombre1 » Чет 01 мар 2012 1:33


bobocamaro написа:Сори, че треа да се права на идиот, ама нищо от това не касае тоя мотор.
Първо тоя детонационен датчик сработва ако има детонации.
И тогава аванса касае целия мотор.
За поцилиндров не сме дорасли.
Второ 2Е има един датчик, в делкото.
Трето клапата му не е wired, не се адаптира.
Ombre1 тпс също се разглабя изцяло, да видиш колко е износен.
Стои само по един начин на дросела, не можеш да го разцентроваш.


Знам за ТПС-а отварял съм го леко зачистване амааа никва промяна(или поне не съм усетил),интересното е че днес като го разкачих колата заработи доста зле, а и гаснеше(луди ниски обороти),демек играе важна роля :).Утре мился да поръчам един пък да става квото ще,все пак не открих някой колега който да си е купувал нов и да е дал мнение :D .
Щеше да е добре някой по възможно най-простия начин да ми обясни за дебитомера как се настройва щото не съм сигурен за него :(,а и не съм много по тоците.Утре мисля да звънна на един приятел да го замерим с мултицет ама трябва да знам по default как са нещата.Ако някой знае да пише,ама на български моля ви се :)


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот Bobby_ » Чет 01 мар 2012 2:45


хубава темичка....

аз имам подобен проблем на моята .... ама тази игра на обороти я прави само на газ (с инжекцон съм).... и след форсаж на място.. и всичко се оправя....

Да не говориме че колата всеки ден върви по различен начин... и на газ и на бенз....

общо взето нямам много възможности за ровене но .... бих позамерил това онова
Ако може някой да метне данни кое какво трябва да показва при какво положение....


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот Iezekil » Чет 01 мар 2012 7:38


Ето настройка от темата на друг колега,не знам има ли разлика че тази е от тема за DIGIFANT,дано съм помогнал.
Прикачени файлове
026446823-big.jpg


Ombre1
Мнения: 187
Регистриран на: Нед 20 май 2007 14:23
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Петрич

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот Ombre1 » Чет 01 мар 2012 8:53


Колега хиляди благодарности,моя дебитомер е абсолютно същия и става въпрос точно за DIGIFANT :), още веднъж благодаря,днес ще мерим :).Само не разбрах за тая пуста врътка отдолу,пластмасовото зъбно колело колко трябва да е затегнато,щото при мене си има напън към началната позиция,и тия как са го направили с тия 030 030 уффф ужас да имаше скала от 0-100 супер лесно щеше да е :D.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: MamaMy и 79 госта