milmar написа:emo-gar написа:....
Това е така, мисълта ми беше, че датчиците (датчика) за налягане разположени в горния край на филтъра мерят налягането във външния обем на филтъра, т.е. входящото, но не съм сигурен дали е така.Не намерих точен чертеж на целия филтър с топлообменника и горната част с датчиците.
Неслучайно споменах понятието градиент.За да премине маслото през филтриращият елемент налягането преди него трябва да е по-голямо от това след него,сиреч това е посоката определена от градиента-физика,нищо повече.Датчиците над филтъра мерят налягането след филтрирането на маслото.Няма как филтриращият елемент да не влияе на налягането отчитано от датчика за високо налягане(белия) и резултата от мониторинга му съвместно с интегралната схема в таблото.Ако конструкцията и елементите на филтъра не позволяват достигане на стойностите предвидени за дадени обороти(най-чувствителни са оборотите около 2000)лампта се включва и зумерът пищи.Справка-една чудесна статия за системата за ранно предупреждение в раздел "Полезни".