Едноелектродни или триелектродни свещи да избера

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Сря 17 яну 2007 9:25


Много БРАВО Новобранец :да:
Така се решават споровете-със аргументи, не със легенди от пишман майстори.
За който не разбира руски извода от статията с няколко думи:
Освен с дълъг живот, триелектродните превъзхождат едноелектродните със:
стабилност и форма на искрата
повишаване мощността до 5%
икономичност до 4%
намаляване токсичността на Двигателя.




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19697
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 17 яну 2007 12:33


NovobranecGT написа:...

:да: :handshake


golf_tuning
Мнения: 282
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот golf_tuning » Сря 17 яну 2007 20:26


galaboff написа:Ами много пъргава машинка е, въпреки че вече не си знае километрите... Дори преди време се дръпнахме с едно БМВ 525и, равни бяхме.....а аз бях на газ..:)


Колега стига глупости,бре :roll:

А свещите са NGK 8)


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Сря 17 яну 2007 21:28


NovobranecGT написа:И аз съм с много добри впечатления от този модел на Беру :wink: За съжаление почти не намирам разлика между тях и четириелектродните на Бош :roll:
П.П.Ето един интересен линк по темата за свещите :wink: Вярно че статията е от далечната 2004 година, но пише хубави работи :wink:ЦЪК

Теста ми хареса,само едно нещо не е както трябва(за което не се сетих аз,а мк2-гт)
Не знам по какъв критерии избират кои марки и модели свещи да тестват,но факта че във теста няма DENSO не ми харесва :?


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Чет 18 яну 2007 9:24


В теста сравняват еднополюсни с триполюсни свещи. Това е основното, а не коя марка е по-добра.


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Чет 18 яну 2007 10:48


Скромния ми опит казва че при изправна кола подходящи свещи които не са менте са достатъчни. Като ви слушам се си правя извода че мойта кола може да кара почти без свещи.
Колата ми дойде с оригинални NGK. Карах ги още 20х.к и в един сервиз ме убедиха че са поизносени и ми наблъскаха Шампион. Никаква разлика не видях. След около 15хиляди ги смених с NGK с които врътнах около 70хиляди км последните 20х на газ. Без да имам забележки ното по вървенето нито по икономичността. След това върнах Шампиона да го доизнося и досега карма с него. Рзахода ми в момента е около 10-11 на сто газ градско в София.
Да не кажа че кабели на свещи не съм сменял на тази кола и са минимум на 100хиляди. Като ви чета колко сте претенциозни за свещи па смяна на 20хиляди па смяна на кабели на 20хиляди. почвам да се съмнявам да не карам дизел.....


Потребителски аватар
Plumber
Мнения: 1426
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна / The Hague

Мнениеот Plumber » Съб 27 яну 2007 23:27


Кат чета да взема да си сменя свещите ли кво ли?Че от Германско са дошли преди 7 години или 40 хил.км.Пък преди това знае ли човек


Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ludia » Съб 27 яну 2007 23:37


silent написа:... Като ви чета колко сте претенциозни за свещи па смяна на 20хиляди па смяна на кабели на 20хиляди. почвам да се съмнявам да не карам дизел.....

:kef: :да: съгласен


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Нед 28 яну 2007 7:13


тема 5 страници :lol: :lol: :lol: :lol:
още ли не си решил какви свещи да сложиш


Потребителски аватар
Iliya_PB
Мнения: 18
Регистриран на: Нед 08 яну 2006 16:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Iliya_PB » Вто 31 юли 2007 21:22


още ли не си решил какви свещи да сложиш[/quote]

Не можах!


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Вто 31 юли 2007 22:16


аз знам така ,ако си на газ по-добре са еднополюсни по-голяма искра се дава,а ако на бензин три..въпреки че аз съм с триполюсни и карам на газ и съм доволен.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Вто 31 юли 2007 22:44


faf4o написа:Кат чета да взема да си сменя свещите ли кво ли?Че от Германско са дошли преди 7 години или 40 хил.км.Пък преди това знае ли човек


Сакън недей ги сменя. По някое време сами ще си излязат на 2 парчета.

Re K 22:"В теста сравняват еднополюсни с триполюсни свещи. Това е основното, а не коя марка е по-добра."

След като си попатих с 4 електродни "Голден Лодж" давани по каталог / някои изкарват и по цели 1000км и познай коя от всичките свещи е проблемната- понеже са малко на брой / сложих еднополюсни "Дензо" от сигурен доставчик.

Поне засега NGK I Denso са добри- не съм попадал на менте.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Сря 01 авг 2007 9:24


jagler написа:аз знам така ,ако си на газ по-добре са еднополюсни по-голяма искра се дава,а ако на бензин три..въпреки че аз съм с триполюсни и карам на газ и съм доволен.

Разликата между едно и триелектродните е в устойчивостта на искрата при ДВг с по-висока степен на сгъстяване.е ....това е важното.
Но някои триелектродни(в зависимост от качеството) искрата е по-неустойчива от по-висококачествените едноелектродни...например БРИСК -силвер имат характерстики на устойчовст близки(че и по-добри) до триелектродните БОШ....във форума има линк за една статия сравняваща тези показатели...много е полезна


nortrop
Мнения: 33
Регистриран на: Съб 10 фев 2007 14:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nortrop » Сря 01 авг 2007 10:01


Ами що никой не разгледа линка на NovobranecGT
http://www.autoreview.ru/new_site/year2 ... echi/1.htm
Ето колко е ощипан е фронта на горенето от едноелектродната свещ
Изображение
И ето на многоелектродната
Изображение
Е има ли смисъл да четем писания колко по-добри са едноелектродните ??? Ми по са кофти за какъвто и да е двигател и гориво!!!
За дълготрайност да не говорим...
развития фронта пламени для одноэлектродных (а) и многоэлектродных (б) свечей. Во втором случае из-за «открытого» искрового зазора сгорание смеси начинается интенсивней, чем в первом — фронт пламени одноэлектродной свечи теряет время на выход из межэлектродного пространства


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Сря 01 авг 2007 10:29


nortrop написа:Ами що никой не разгледа линка на NovobranecGT
http://www.autoreview.ru/new_site/year2 ... echi/1.htm
Ето колко е ощипан е фронта на горенето от едноелектродната свещ
Изображение
И ето на многоелектродната
Изображение
Е има ли смисъл да четем писания колко по-добри са едноелектродните ??? Ми по са кофти за какъвто и да е двигател и гориво!!!
За дълготрайност да не говорим...
развития фронта пламени для одноэлектродных (а) и многоэлектродных (б) свечей. Во втором случае из-за «открытого» искрового зазора сгорание смеси начинается интенсивней, чем в первом — фронт пламени одноэлектродной свечи теряет время на выход из межэлектродного пространства

Така е ама си пропуснал как се променя тази схема с повишаване степента на сгъстяване!Ами нали точно там е написано ,че БРИСК-силвер еднолектродна запазва силата на искрата при 12 атмосфери ,а БОШ триелектродна само до 10 атмосфери!!!...А разликата междунай-добрите( платинените) триелектродни Бриск и едноелектордни Бриск-силвер е само0.5 атмосфери!!!
затова препоръката за Бриск -Силвер (едноелектродни) е ЗА ВИСОКОНАТОВАРЕНИ СПОРТНИ двигатели(разбирай с висока степен на сгъстяване) и ДВИГАТЕЛИ ПРИ КОИТО СЕ ИЗПОЛЗВА LPG!!!!
И за дълготрайността не си прав...много зависи не от броя на електродите,а от МЕТАЛА НА ЕЛЕКТРОДА....мед,сребро,иридиум!!!!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Кристиян114 и 64 госта