


голф 4 1,6 16V педала за газта се държи странно има малко забавяне в реакцията.
- Златко.Златев
- Мнения: 62
- Регистриран на: Нед 21 май 2017 20:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: голф 4 1,6 16V педала за газта се държи странно има малко забавяне в реакцията.
Днеска ми ударили един теглич отпреде както си седи паркирана..... голям късмет имамм момчета. Тъкмо щеше да влиза за мотора ся ще влиза за броня. ..... Марко тотев
- Златко.Златев
- Мнения: 62
- Регистриран на: Нед 21 май 2017 20:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: голф 4 1,6 16V педала за газта се държи странно има малко забавяне в реакцията.
Аве какво ме плашат за тоз мотор че бил голям буклук. Правиш основен ремонт и след 3000 км пак почва да гори и пуши и всякакви такива, Вие какви наблюдения имате? Има ли някой да не му бута масло и да е доволен изобщо ?
-
- VW експерт
- Мнения: 13395
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: голф 4 1,6 16V педала за газта се държи странно има малко забавяне в реакцията.
Ако ще отваряш за ремонт, замерете блока колко е износен. Щото верно може да стане така.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19712
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: голф 4 1,6 16V педала за газта се държи странно има малко забавяне в реакцията.
Хич не си играй да го мериш, ако питаш мен!
Не за друго, ами колкото и да е износен - не подлежи на шлайф вътре в цилиндрите.
Само сменяш сегменти (е, и лагерите, да не отваряш пак след 10к км) и си готов с блока.
Вече главата си я шлайфате за равнинност, смяна на маслообиращи пръстени, ако е нужно - клапани и/или повдигачи и т.н.

Не за друго, ами колкото и да е износен - не подлежи на шлайф вътре в цилиндрите.
Само сменяш сегменти (е, и лагерите, да не отваряш пак след 10к км) и си готов с блока.
Вече главата си я шлайфате за равнинност, смяна на маслообиращи пръстени, ако е нужно - клапани и/или повдигачи и т.н.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: голф 4 1,6 16V педала за газта се държи странно има малко забавяне в реакцията.
Аз, напротив, бих премерил цилиндрите. Да зная какво има вътре.
Главата е ясна, но лагерите бих сменил само след мерене. Ако луфтът е нараснал с 2-3 стотни, слагам старите черупки, всяка на мястото си.

Главата е ясна, но лагерите бих сменил само след мерене. Ако луфтът е нараснал с 2-3 стотни, слагам старите черупки, всяка на мястото си.
- Златко.Златев
- Мнения: 62
- Регистриран на: Нед 21 май 2017 20:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: голф 4 1,6 16V педала за газта се държи странно има малко забавяне в реакцията.
Днес трябваше да я вкарам за мотора, но на 1ви май един комшия ми играл един теглич и се прибрал да спинка. Едва го намерих че днес я вкарах за боя на бронята . Върна ме в 1ви клас. Утре неделя трябва да я взема и да влиза за мотор. Ще сменя и лагери и кото каже майстора и ако пак се наебе свалям и ароматизатора и я пускам в Дунава. Ще ви пиша ако някой е заинтересован да я чака на Силистра. Зареждам си електрическото колело и заебавам ДВГ, което между другото е едно от най-тъпите изобретения според мене, да се чуди човек как 200 години не е измислено нещо по добро. Почвам да събирам за Тесла. 

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19712
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: голф 4 1,6 16V педала за газта се държи странно има малко забавяне в реакцията.
Ем ти - щото имаш вътромер.
Аз също, защото има от къде да намеря лесно и съм...ъъъ.... 'любознателен' (за да не ползвам друга думичка
)
Но все пак този мотор не бих го дялкал от вътре.
Така, че меренето ще е безпредметно от практическа гледна точка и ако ще трябва да се броят пари...
Първия ми VW беше един Г2 с JP мотор (атмосферен дизел)
Загрееше ли малко - не палеше
Отворихме го с баща ми, че тогава не смеех да ръчкам много-много сам - оказа се, че има почти 0.5мм ръб!!! в цилиндрите.
Не смятам за нужно да обяснявам какво ще е било износването в средата, а и не го мерих (тогава нямаше от къде да намеря инструмент)
Смених сегментите с няк'ви (даже не знам какви бяха - евтини, защото нямах пари за нови бутала.
Таралясника си палеше перфектно зима и лете, загрял и студен и след ~ 50k km успешно го змених за Пассата
За 10к км гореше около 4л масло OMV 15W40 и нямаше накрая нещо, дето да не бях разглобил освен скорости и кормилна рейка
За момента рейка все още не съм разглабял
Аз също, защото има от къде да намеря лесно и съм...ъъъ.... 'любознателен' (за да не ползвам друга думичка

Но все пак този мотор не бих го дялкал от вътре.
Така, че меренето ще е безпредметно от практическа гледна точка и ако ще трябва да се броят пари...

Първия ми VW беше един Г2 с JP мотор (атмосферен дизел)
Загрееше ли малко - не палеше

Отворихме го с баща ми, че тогава не смеех да ръчкам много-много сам - оказа се, че има почти 0.5мм ръб!!! в цилиндрите.
Не смятам за нужно да обяснявам какво ще е било износването в средата, а и не го мерих (тогава нямаше от къде да намеря инструмент)
Смених сегментите с няк'ви (даже не знам какви бяха - евтини, защото нямах пари за нови бутала.
Таралясника си палеше перфектно зима и лете, загрял и студен и след ~ 50k km успешно го змених за Пассата

За 10к км гореше около 4л масло OMV 15W40 и нямаше накрая нещо, дето да не бях разглобил освен скорости и кормилна рейка
За момента рейка все още не съм разглабял

- Златко.Златев
- Мнения: 62
- Регистриран на: Нед 21 май 2017 20:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: голф 4 1,6 16V педала за газта се държи странно има малко забавяне в реакцията.
А защо не може да се шлайфат цилиндрите ?
Някой знае ли дали AZD e от Никасил
Някой знае ли дали AZD e от Никасил
-
- VW експерт
- Мнения: 13395
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: голф 4 1,6 16V педала за газта се държи странно има малко забавяне в реакцията.
Заминал ли е блока, заеби.
- Златко.Златев
- Мнения: 62
- Регистриран на: Нед 21 май 2017 20:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: голф 4 1,6 16V педала за газта се държи странно има малко забавяне в реакцията.
А да заеба значи... много дълновидно. Може да дойдеш да ме тикаш вместо двигател с този полезен пост. Ти така сигурно заебаваш 6 бона.... Достатъчно му е изнервено на човек с такъв проблем за да му даваш подобни съвети не мислиш ли ? Питам защо не се шлайфат цилиндрите а не те питам да заебавам ли какво да заебавам и т.н. Като не знаеш немери си друга тема да заебаваш 

-
- Мнения: 561
- Регистриран на: Пет 29 май 2015 18:12
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AUS 2000
Re: голф 4 1,6 16V педала за газта се държи странно има малко забавяне в реакцията.
Колегата Здравко ти е казал много добре.Няма смисъл от тези нерви.Отвън магнита лепи,но вътре мисля,че е Никасил. Към края на месеца ще отварям главата (сега събирам пари) и мога да ти кажа тогава със сигурност!
Недей да избухваш по този начин.Всеки до тук е изказал мнение,с целта да ти помогне.Особенно към въпросния колега,който си нямаш и представа колко е отзивчив.
Ако не бързаш,след 2 седмици мога да ти кажа от първо лице.
Изпратено от моят GT-I9301I с помощта на Tapatalk
Недей да избухваш по този начин.Всеки до тук е изказал мнение,с целта да ти помогне.Особенно към въпросния колега,който си нямаш и представа колко е отзивчив.
Ако не бързаш,след 2 седмици мога да ти кажа от първо лице.
Изпратено от моят GT-I9301I с помощта на Tapatalk
- Златко.Златев
- Мнения: 62
- Регистриран на: Нед 21 май 2017 20:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: голф 4 1,6 16V педала за газта се държи странно има малко забавяне в реакцията.
Ето малко информация която намерих ако и друг се интересува....
Моя извод от това е че каквото и да му има слагам нови сегменти и каквото стане. Друго и да искам не мога на направя.
Накратко Никасил-а е покритие, измислено от Mahle и позволяващо изработването на изцяло алуминиев блок.. това дава следните предимства:
- алуминиевия блок с много по-добро топлоотделяне от чугунов такъв
- алуминиевия блок е много по-лек
- алуминиевия блок с никасил е с по-нисък коефициент на триене от такъв с ризи
Двигателите от формула1 са с никасил, масово се ползва при моторите (заради въздушното охлаждане), Порше май го плозват активно във всичките си двигатели....
Основния проблем идва от некачествени горива - дори и малки количества сяра в тях активно разрушават покритието и мотора става на салата за нула време.. някой писа горе за БМВ - да, те са имали големи проблеми в Америка.. макар, че най-големия брой никасилови мотори са продадени в Европа
Моя извод от това е че каквото и да му има слагам нови сегменти и каквото стане. Друго и да искам не мога на направя.
-
- VW експерт
- Мнения: 13395
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: голф 4 1,6 16V педала за газта се държи странно има малко забавяне в реакцията.
Zdravko Zankov написа:Заминал ли е блока, заеби.
Златко.Златев написа:А да заеба значи... много дълновидно. Може да дойдеш да ме тикаш вместо двигател с този полезен пост. Ти така сигурно заебаваш 6 бона.... Достатъчно му е изнервено на човек с такъв проблем за да му даваш подобни съвети не мислиш ли ? Питам защо не се шлайфат цилиндрите а не те питам да заебавам ли какво да заебавам и т.н. Като не знаеш немери си друга тема да заебаваш
Колега,няма смисъл от нерви излишни.
Написах това за блока защото се обезмисля слагането на нови сегменти.
Пари на вятъра са това за части и сервизи.
Ако е заминал блока потърси друг.Но на много износен блок и нови сегменти да сложиш резултата е същия-ще продължи да гори масло.
-
- Мнения: 561
- Регистриран на: Пет 29 май 2015 18:12
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AUS 2000
Re: голф 4 1,6 16V педала за газта се държи странно има малко забавяне в реакцията.
Така е,но както написа колегата по-нагоре- дано веднъж вече да не е правен (пилен).
Мнението ми е първо да отвориш и тогава да му мислиш. Ако е доста зле работата,стягаш я малко и я "жениш" [emoji1] . Доста парици си дал за тоя мотор. Няма смисъл да хвърляш още толкова,че няма избиване въобще,а и не се знае колко добре ще стане.Прави си сметка и че работата не излиза евтино.Решиш ли да отваряш,правиш всичко(ремонт на клапани,смяна на клапани-ако са зле,напасването им,водачи,гумички,хубава гарнитура,нови болтове на главата...)а да не забравим и работата....
Разбирам,че ти е първа кола все пак,но мисли трезво като я отвориш и решавай до колко си склонен да ти легне цялата кола.Дали има смисъл...
Мнението ми е първо да отвориш и тогава да му мислиш. Ако е доста зле работата,стягаш я малко и я "жениш" [emoji1] . Доста парици си дал за тоя мотор. Няма смисъл да хвърляш още толкова,че няма избиване въобще,а и не се знае колко добре ще стане.Прави си сметка и че работата не излиза евтино.Решиш ли да отваряш,правиш всичко(ремонт на клапани,смяна на клапани-ако са зле,напасването им,водачи,гумички,хубава гарнитура,нови болтове на главата...)а да не забравим и работата....
Разбирам,че ти е първа кола все пак,но мисли трезво като я отвориш и решавай до колко си склонен да ти легне цялата кола.Дали има смисъл...
- Златко.Златев
- Мнения: 62
- Регистриран на: Нед 21 май 2017 20:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: голф 4 1,6 16V педала за газта се държи странно има малко забавяне в реакцията.
Извинявам се но един педал я удари както седи паркирана, един некъдърник я боядисва уж остави си ръцете, фара счупен лепен - дойде ми повече като за 2 седмици.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: __smirnoff__ и 70 госта