Има ли разлика между корите под двигателя на Г2 и Г3
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: Съб 20 яну 2007 2:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:






добре де пич,защо няма кори на бензинките.....не виждам причина?????
- tankishev
- Мнения: 437
- Регистриран на: Пон 19 сеп 2005 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
dxd написа: ........яяяяяяяя под 1.8Т има кора и яяяя ма тя е бензинка ми сега май замирисаааа
яяяяяяяяяяяяя имало Голф 2 и Голф 3 1.8Т ... упс ... май няма ... а ние май обсъждаме кори на Голф 2 и 3 .... но да оставим това ... яяяяяя Голф 4 бил само 1.8Т .... упс ... май не е ... но на другите бензинки няма кора отдолу ......
......... с други думи ... преди да се заяждаш се огледай и се замисли малко ... щом няма кора значи не е нужна кора .... и тук идва въпроса дали не е нужна защото пречи или просто е нещо което не са се сетили да сложат .... ами както и да го въртя не се сещам как може да са се сетили за дизел а не за бензин ... още повече кората им струва на тях жълти стотинки .... ай сиктир
tankishev написа:dxd написа: ........яяяяяяяя под 1.8Т има кора и яяяя ма тя е бензинка ми сега май замирисаааа
яяяяяяяяяяяяя имало Голф 2 и Голф 3 1.8Т ... упс ... май няма ... а ние май обсъждаме кори на Голф 2 и 3 .... но да оставим това ... яяяяяя Голф 4 бил само 1.8Т .... упс ... май не е ... но на другите бензинки няма кора отдолу ......
......... с други думи ... преди да се заяждаш се огледай и се замисли малко ... щом няма кора значи не е нужна кора .... и тук идва въпроса дали не е нужна защото пречи или просто е нещо което не са се сетили да сложат .... ами както и да го въртя не се сещам как може да са се сетили за дизел а не за бензин ... още повече кората им струва на тях жълти стотинки .... ай сиктир
tankishev написа:joker написа: я да погледна под всички бензинови коли .....яяяяяяяяяя няма заводски кори!
Леко си противоречиш,но както и да е вече си се изпуснал



Така ,че Ай сектир на теб като не си в час много много

-
- Мнения: 245
- Регистриран на: Съб 20 яну 2007 2:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
dxd написа:tankishev написа:dxd написа: ........яяяяяяяя под 1.8Т има кора и яяяя ма тя е бензинка ми сега май замирисаааа
яяяяяяяяяяяяя имало Голф 2 и Голф 3 1.8Т ... упс ... май няма ... а ние май обсъждаме кори на Голф 2 и 3 .... но да оставим това ... яяяяяя Голф 4 бил само 1.8Т .... упс ... май не е ... но на другите бензинки няма кора отдолу ......
......... с други думи ... преди да се заяждаш се огледай и се замисли малко ... щом няма кора значи не е нужна кора .... и тук идва въпроса дали не е нужна защото пречи или просто е нещо което не са се сетили да сложат .... ами както и да го въртя не се сещам как може да са се сетили за дизел а не за бензин ... още повече кората им струва на тях жълти стотинки .... ай сиктирtankishev написа:joker написа: я да погледна под всички бензинови коли .....яяяяяяяяяя няма заводски кори!
Леко си противоречиш,но както и да е вече си се изпусналНе слагат на другите не,защото е не практично,а защото при фабрично вграждане си е цифра тази кора/определено не е жълти стотинки вервай ми/,а те гледат макс.надолу да е цената на колата като излиза от завода-всички с Турбо имат зарази турбото искат не искат
Най-малкото тази кора ти пази двигателния отсек чист и сух,което не е никак малко
![]()
Така ,че Ай сектир на теб като не си в час много много
на бензинките гледат да им е по евтино,а на дизелите да им е по скъпо та слагат кора"щото е много скъпа".....жестока логика.....ми то тогава на бензинките да вземат и предния капак да го махнат.....кво кат е открит двигателя - нали ще е по евтино........и без прагове могат да ги оставят - още по евтино ще им излиза.....
- mafiacartel
- Мнения: 965
- Регистриран на: Нед 22 юли 2007 13:19
- Автомобил: VW Golf 2 GTI G65
- Двигател: PG
- Местоположение: гр.Поморие
[/quote]
на бензинките гледат да им е по евтино,а на дизелите да им е по скъпо та слагат кора"щото е много скъпа".....жестока логика.....ми то тогава на бензинките да вземат и предния капак да го махнат.....кво кат е открит двигателя - нали ще е по евтино........и без прагове могат да ги оставят - още по евтино ще им излиза.....[/quote]
Ми напиши им писмо с идеята,която те е осенила пък може и некое юро да ти дадат за гениалното решение
П.п една от разликите м/у дизела и бенз.,е че на единия му пречи водата, а на другия не му пречи чак толкова много
на бензинките гледат да им е по евтино,а на дизелите да им е по скъпо та слагат кора"щото е много скъпа".....жестока логика.....ми то тогава на бензинките да вземат и предния капак да го махнат.....кво кат е открит двигателя - нали ще е по евтино........и без прагове могат да ги оставят - още по евтино ще им излиза.....[/quote]



П.п една от разликите м/у дизела и бенз.,е че на единия му пречи водата, а на другия не му пречи чак толкова много

- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
tankishev написа:joker написа: я да погледна под всички бензинови коли .....яяяяяяяяяя няма заводски кори!
Така ,че Ай сектир на теб като не си в час много много
имам питания....(извинявам се за спама)..
1.Можеш да ме псуваш поне на български?
2.Защо слагаш като мой цитат нещо ,което не съм писал?
по тази тема отдавна съм си завършил мнението........
tankishev написа:vasstop написа:Айде бе, а това какво е:
На мен ли ми се струва така или на тази кора пише "шумоизолатор" .... нищо чудно да ги слагат само на дизела и турбо-то ... май загадката почва да се разплита ...
Заводско кори под двигателя и кечета под предния капак се слагат на дизели и ВР6. Една от причините да се слагат сигурно е по-високия шум който се отдава от автомобилите. За това и корите под двигателя също има шумоизолационно покрите.

Между другото смятам, че тези кори ще са доста полезни в големите горещини, защото те ще изолират не само шума, но и отдаваната температура от нагорещения асфалт. А пък отворите които са на бронята смятам, че ще пропускат достатъчно въздух който ще охлажда двигателя. Още повече, че кората ще пречи на въздуха да излиза отдолу и така ще може да обдухва целия двигател.
- tankishev
- Мнения: 437
- Регистриран на: Пон 19 сеп 2005 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
joker написа:....
Жокер ... прочети хубаво какво е написано и после ми се извини ...
1) не съм писал ай сиктир на теб а на друг колега
2) цитата не е твой ... теб съм те цитирал само в изречението "предавам се" зада не се предаваш тъй като и аз съм на твоето мнение .... а по горе ако се загледаш ще видиш че е грешка на колегата а не моя ... прочети МОЙТЕ мнения а не тези на колегите
чакам бира

- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
ИЗВИНЕНИЯ ЗА TANKISHEV!!!!!!
Към колегата дето ми е сложил фалшив цитат:Много моля.....като пускате цитати и ги орязвате и редактирате....просто прочитайте каква се получава..иначе става ненужно напрежение....
Танкишев!!!!!Две бири от мене като извинения....ще ги изпием на плажа на залез слънце.....и няма да се плашиш от кучето!!!!!
Към колегата дето ми е сложил фалшив цитат:Много моля.....като пускате цитати и ги орязвате и редактирате....просто прочитайте каква се получава..иначе става ненужно напрежение....
Танкишев!!!!!Две бири от мене като извинения....ще ги изпием на плажа на залез слънце.....и няма да се плашиш от кучето!!!!!
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
DAXC написа:......
Между другото смятам, че тези кори ще са доста полезни в големите горещини, защото те ще изолират не само шума, но и отдаваната температура от нагорещения асфалт. А пък отворите които са на бронята смятам, че ще пропускат достатъчно въздух който ще охлажда двигателя. Още повече, че кората ще пречи на въздуха да излиза отдолу и така ще може да обдухва целия двигател.
Моето скромно мнение по въпроса е точно обратното - според мен подобна кора само ще "затапи" отдолу двигателя и ще пречи за по-доброто му охлаждане/обдухване....или с други думи ще задържа повече топлина в двигателния отсек поради нарушена вентилация на предния кош и свободното преминаване на въздуха...
Дори и да имам такава кора не бих си я монтирал на колата в никакъв случай

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 147 госта