скъсан анг.ремък

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13549
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Сря 15 авг 2007 16:25


jagler написа:Днес бях при моите майстори сменяха ми термостата и имаше при тях разглобен опел астра 96г. с двиг. еко-тек ,беше счупил биели и се заприказвах с тях и ми казаха че по-новите опелови двигатели това им било слабост и ги питах за скъсването на ремъците какви са последствията и кои имат защита от такова нещо.?Та точно този си чупел клапаните,но колегите с двигател на VW ABS като моя могат да бъдат спокойни той не ги чупи,та това исках да споделя както си е по темата значи някои ги чупят други не зависи от двигателя...модела. :wink:Защото в началото на темата се отвори един спор за тези неща...а аз на тях им вярвам ,защото са много добри майстори. :wink:



Нали затова на тези модели им казват "ЕКОТРАК" :wink:




Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Чет 16 авг 2007 14:41


spam Не е съвсем така, ДВГ-тата са си "Екотек", "Дуратек", "Зетек" /тия не са на Опел, ама пак същата работа :) / и т.н., лошото е, че "Еко-", "Дура-" и останалите не искат да идват насам и за в БГ остават само "-тек"-овете... :)

Малко по-сериозно - от по-старите ДВГ на Опел има и сполучливи, дълговечни при правилна експлатация агрегати, които не удрят клапан в бутало, когато превъртиш/изрониш/скъсаш ментето, което са ти пробутали в магазина вместо ремък, след има-няма 15-20к км... При такива автомобили проблема е по-друг, те затова стават и по-бързи в годините... :) Иначе - 1.6 16В /и 1.8 16В, и.../ на Опел е станал направо нарицателно с ремъка си, вярно, че е доста масов, но все си мисля, че има някаква недомислица в тези ДВГ...

Не бих си взел продукт на фалирал производител с неясно бъдеще, но на колегата - честито за Роувъра, хайде сега да поразпиташ някой, на когото му се е наложило да "обезглавява" 1.4 103 коня като твоя, огледай го от към картера внимателно... Изцеден ДВГ за "еднократна употреба", като повечето по-нови и почти всички нови /за съжаление :cry: / агрегати... Още веднъж - честито, но според мен побързай да му вземеш парите /газовата ще помогне/ и потърси нещо по-масово, ремонтопригодно, евтино и лесно за поддръжка в БГ, не те насилвам за ФВ, при по-новите /пак - за съжаление... :cry: / евтината поддръжка и здравината са вече мираж...

Личен опит /макар и поостарял/ - виждал съм не един и два МБ 190 /с най-различни ДВГ и екстри/ в автокъщи в Германско, които бяха по-евтини от сходни Пасат-и Б3, за френско и италиянско - да не говорим... А МБ 190 при това е що-годе масова кола в класа си - размислите и изводите ги оставям за Вас, но явно и "простите" немци си правят сметка за поддръжка, данъци, застраховки...


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пет 17 авг 2007 10:21


Чета колегата kokovanev и се чудя той ли пише или аз ...едно към едно споделям неговото мнение(макар,че заради подобно мнение в една тема за Г-4 отнесох малко ругатни).....ама си е точно така ..вече е масова практика да се правят автомобили за еднократна употреба.....надути малолитражки дето ще им изхвръкнат фаровете от напъване.1.4 с мощност над 100 к.с.....ако има и половината моторесурс на 1.4 60 к.с...а да не говорим за 1.8 90 к.с...
това е горчивата истина колеги.....ние купувачите винаги сме от страната на булката(нас винаги ни таковат)....а производителят много добре си знае сметката,макар че и ние сме си малко виновни като налитаме на лъскавата външност и екстрите без поне малко да надникнем под фустата на колата......


Потребителски аватар
realityman
Мнения: 206
Регистриран на: Вто 03 апр 2007 14:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот realityman » Пет 17 авг 2007 10:34


да ви кажа чесно kokovanev и joker са прави, а и някои други колеги, които малко остро се изказах, ама доста неща верни неща казаха. сега като гледам цените на частите са поне 1.5 пъти да не кажа 2 пъти по скъпи от на голф -а, а това двигателче, че е бързо бързо е и след 3500 обората свисти фучи и ускорява здраво, обаче после, като отворя капака и бая си загрява, което при голфа изобщо го нямаше. като гледам май ще имам и проблем с гарнитурата, ама не знам кога. иначе предимствата са хубавата форма и екстрите, а също и окачването, но до тук спирам оттам насетне ..... :? взех го заради газовия инжекцион и климата, ама климата не я бива много, а газовата нещо придърпва не е центрирана ли не знам ще го водя на диагностика- мрише на газ. сега , ако се върна назад, може би щях да постегна голфа 2-ката за 200 -300 лв и да не се занимавам с глупости. за него съм сигурен че щеше да ме кара още дълго , тъй като двигателчето 1.6 -90-та/говоря за това на аватара/ беше просто невероятно на празен ход едва се чуваше, а и през тези 4 години веднъж не ме е оставил на пътя, което за тея няколко дни при роувера, като гледам ще имам бая проблеми, ама тва е. човек се лъже понякога с форма и екстри!

а ето и снимки да видите роверчето:
http://images19.snimka.bg/003722257.jpg
http://images19.snimka.bg/003722258.jpg


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Пет 17 авг 2007 11:00


Дай на някой ентусиаст английската машина,докато има търсене и ги купуват и преди да си вложил много лев в нея и нататък си знаеш...


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пет 17 авг 2007 13:06


andro_ написа:Дай на някой ентусиаст английската машина,докато има търсене и ги купуват и преди да си вложил много лев в нея и нататък си знаеш...

ANDRO както винаги е болезнено прав!


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Пет 17 авг 2007 13:44


Помисли си добре, колега и пробвай /дори и през бартер, което си е гадно за търсещия бартера/ да "засилиш" Роувър-а, особено, ако подозираш, че ДВГ вече е "изморен" и ще има "цепене"... Колицата си изглежда лачено /нищо, че е бяла :) /, годината и цената стават, има си клима, газ и т.н. - остава да обявиш на кандидатите, че просто за твоите нужди ти трябва по-голяма кола... Моли се за обикновен, неосведомен "потребител", който избира само по външност, година, екстри и цена, технически неизкушен - ще скочи като тигър, което /за съжаление :) / си сторил и ти преди него... :)

Не съм го видял с очите си и не искам да преразказвам, но от мн. печен и сериозен майстор чух интересна и страшна /буквално!/ история за някои конструктивни "решения" по този ДВГ, все неща мн. неприятни, както за изпълнителя, така и за плащача на ремонта... Поразпитай - не може да не се е случвало вече и там - при Вас...


Потребителски аватар
mitakathvp
Мнения: 866
Регистриран на: Пет 12 окт 2007 1:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот mitakathvp » Нед 30 дек 2007 17:45


един приятел с роувър направо му се реве!колата е около 2000 лева не и знам номерацияте!ама за преден капак го одрусаха 700!една гумичка за клапаните ми е 15 лева!а мойте всичките са около 20 кинта! за ремонта който му направи едни фр му взеха 1000 лева,като питах колко ша излезе подобен ремонт за моя 1,8 абс ми каза 250-300 леватака че извода е ясен


Потребителски аватар
security_g
Мнения: 339
Регистриран на: Нед 02 дек 2007 10:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот security_g » Нед 30 дек 2007 19:31


колега при скъсване на ангренаж най- малко менаваш с клапани!!!!! може да имат некой двигатели защита ама не са всички!!!!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: goppa и 43 госта