Колеги, помагаите с парното !!!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
VenPS
Мнения: 84
Регистриран на: Нед 22 юли 2007 9:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот VenPS » Вто 12 фев 2008 19:26


Проблема ти е само клапата!!!
Незнам с каво и как си я облепял и дали не смесва топъл и студен въздух пак от там Смяната на радиатора и облепянето на клапата ти ли си го прави или друг




Потребителски аватар
nigves
Мнения: 23
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Мнениеот nigves » Вто 12 фев 2008 20:02


ДА аз си смених клапата.Много добре облепих клапата ама незнам дали играе роля другата клапа.


Потребителски аватар
VenPS
Мнения: 84
Регистриран на: Нед 22 юли 2007 9:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот VenPS » Вто 12 фев 2008 20:10


Ако си го направил без да смъкваш таблото парното и прочие, съмнявам се че се получило къдърно колега - нищо лично
Провери я пак това поне е по-лесно Провери си хода на клапите и дали всичко се движи свободно и от край-до край


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Вто 12 фев 2008 22:43


Тази клапа под жабката е за външен/вътрешен въздух , следващата прави топло/студено , намира се непосредствено пред радиатора.Ако свалиш корубата с вентилатора ще я видиш.За разделяне на потока-без яко разглобяване не се минава.С риск да натрапвам- пуснал съм и некви снимки по-напред в темата


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Вто 12 фев 2008 23:02


Тук май ставаше въпрос, че има парно в високи обороти само когато налягането на водата е високо от помпата. :roll:


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Вто 12 фев 2008 23:07


nigves написа:Колеги смених радиаторчето сложих донапрени и пак нема на ниски обороти парно защо?А на 3,4 хил.оборота има какво става не мога да разбера :evil: ще и светна фаровете и ще я засиля в лома


Става въпрос за този колега.... :wink: аз на него му помагам, а иначе, че темата стана обща с много оффтопик е така!

ПС
Колеги моля ви четете хубаво цялата тема преди да пишете.


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Вто 12 фев 2008 23:15


nigves написа:Водната помпа ми шумеше смених и нея и тя чисто нова няма година.Всичко е перфектно нито надува всички маркучета са еднакво топли.Незнам наистина какво става.Дали нема некои друга клапа за уплатняване или като слагам радиаторчетоп да би да е имало некои друг чалъм.
Човека пише че маркучите са еднакво топли, тогава има нещо нередно във въздушния поток


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Сря 13 фев 2008 0:15


Аз не говорех за този колега, както и да е.


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Сря 13 фев 2008 0:18


Tinko написа:
nigves написа:Колеги смених радиаторчето сложих донапрени и пак нема на ниски обороти парно защо?А на 3,4 хил.оборота има какво става не мога да разбера :evil: ще и светна фаровете и ще я засиля в лома


Става въпрос за този колега.... :wink: аз на него му помагам, а иначе, че темата стана обща с много оффтопик е така!

ПС
Колеги моля ви четете хубаво цялата тема преди да пишете.


Потребителски аватар
nigves
Мнения: 23
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Мнениеот nigves » Сря 13 фев 2008 0:35


Колеги може и аз да не сам се изразил правилно.Значи почвам отначало-смених радиаторчето имаше съвсем малко топла струя после смъкнах под джабката бъздохопровода и видях че има на клапата само дупки без дунапрен :o .Четох в форума и с ВАТА неква ми даде един приятел облепих клапата и сега е доста по-добре.Но като подам газ става да си е... франко магарито не мога да пипна решетките но като стои на 1000 оборота намалява и за това питам дали има некои друга клапа за облепяне.Всичко друго е 6-точки


Потребителски аватар
nigves
Мнения: 23
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Мнениеот nigves » Сря 13 фев 2008 0:39


emo-gar ако може тая клапа която е за топло и студено да ми я покажеш някак си. Благодаря аз да не сам облепил тази за външен/вътрешен бъздух


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Сря 13 фев 2008 0:41


Какво искаш да кажеш с това "малко топла струя". Струята е била слаба ли, или просто едвам е текло вода от маркуча.


Потребителски аватар
nigves
Мнения: 23
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Мнениеот nigves » Сря 13 фев 2008 0:43


Не аз гояоря за струята на въздуха бътре от решетките на парното


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Сря 13 фев 2008 0:50


Ок. Запали колата утре и провери изходната тръба на радиатора на парното дали загрява. Ако загрява влиза въздух през него. Покарай колата малко по на зор. смисъл излез някаде и я понатискай 10-тина минути, след което провери дебелите маркучи към радиатора с перката за охлаждане дали са твърди и после вече ще видим за други проблеми.

ПС
Принципно като отвориш капака, към таблото влизат две тръби, обикновенно водата се движи - влиза от дясната и излиза от лявата. ;)


Потребителски аватар
nigves
Мнения: 23
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Мнениеот nigves » Сря 13 фев 2008 0:55


Колега там всичко е ОК аз забърших АВТОТРАНСПОРТ долу горе знам кво става макар и да не сам бил във всички часове :) Ама ми е чудно за тези клапи не ми се разглобява таблото и за това питам колко клапи играят роля за парното.Значи един колега каза че има 3-клапи само едната била пластмасова другите 2 с дънапрен дали нема да е другата която не съм облепил и каде се намира



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 91 госта