
Спешно моля за помощ! След цял ден в ЮнитрейдХ, РЕШЕНО
sigi написа:Незнам друго какво да ти помогна освен няколко насоки да ти дам за мене това може да е от датчика на за оборотите на коляновия вал или пък много ми прилича и на някакво реле да се е окислило и да дава по голямо съпротивление по мрежата и да ошашква ПЦ-то на колата това също го има като възможност
Сега се сещам,че имах подобен проблем с един АВК -мотор,на човека му бяха сменили бая неща в Аутотехника и накрая се оказа ,че главното реле на ECU-то не е добре....щеше момчето да си продаде колата за малко...заради нищо

- astragt
- Мнения: 736
- Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
- Автомобил: b8 alltrack
- Двигател:
- Местоположение: София
mehanic написа:sigi написа:Незнам друго какво да ти помогна освен няколко насоки да ти дам за мене това може да е от датчика на за оборотите на коляновия вал или пък много ми прилича и на някакво реле да се е окислило и да дава по голямо съпротивление по мрежата и да ошашква ПЦ-то на колата това също го има като възможност
Сега се сещам,че имах подобен проблем с един АВК -мотор,на човека му бяха сменили бая неща в Аутотехника и накрая се оказа ,че главното реле на ECU-то не е добре....щеше момчето да си продаде колата за малко...заради нищо
При мен кое е това реле имаш ли идея?
В Юнито бяха презапоявали реле 30.
- astragt
- Мнения: 736
- Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
- Автомобил: b8 alltrack
- Двигател:
- Местоположение: София
mehanic написа:sigi написа:Незнам друго какво да ти помогна освен няколко насоки да ти дам за мене това може да е от датчика на за оборотите на коляновия вал или пък много ми прилича и на някакво реле да се е окислило и да дава по голямо съпротивление по мрежата и да ошашква ПЦ-то на колата това също го има като възможност
Сега се сещам,че имах подобен проблем с един АВК -мотор,на човека му бяха сменили бая неща в Аутотехника и накрая се оказа ,че главното реле на ECU-то не е добре....щеше момчето да си продаде колата за малко...заради нищо
При мен кое е това реле имаш ли идея?
В Юнито бяха презапоявали реле 30.
- astragt
- Мнения: 736
- Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
- Автомобил: b8 alltrack
- Двигател:
- Местоположение: София
mehanic написа:Над бушоните втория ред(от долу на горе),третото реле(от ляво на дясно),май малко тъпо го обясних... ма не знам как да пратя картинка
Екстра го обясни, не се притеснявай

Ще го проверя и него!
Правя си един списък с нещата, които още не съм проверил и ще карам наред, само дано да ми остане време преди уикенд-а. И това реле го бутнах в списъка

- astragt
- Мнения: 736
- Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
- Автомобил: b8 alltrack
- Двигател:
- Местоположение: София
mehanic написа:Интересно в информацията, с която разполагам пише,че компа не може да се чисти като откачиш акумулатора...А само с кодочетец....
А грешките като кодове имаш ли ги записани?
Ами да чистихме го с кодочетец.
А за номерата на грешките, ВАСКОТО1 ПОМАГАЙ!!!
При него последно ги четохме, винаги са си само тия от ламбда сондата.
Тия дни имам уговорка да се видя с един познат да сложим друга бобина и комутатор да пробваме, той има и кодочетец и ще ги запиша точно грешките.
Последна промяна от astragt на Чет 07 дек 2006 16:23, променено общо 2 пъти.
- astragt
- Мнения: 736
- Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
- Автомобил: b8 alltrack
- Двигател:
- Местоположение: София
mehanic написа:[При мен кое е това реле имаш ли идея?
В Юнито бяха презапоявали реле 30.
Ей сега погледнах на едно голфче релетата точно №30 е въпросното реле....[/quote]
Пак бях в един сервиз, момчетата стигнаха до заключение компютър

Хванаха се за главата и казах, че не са виждали толкова странно поведение. Какво ли не гледаха, въпросното реле 30 също. През него се захранва комп. и маф сензора, на маф си идва захранване и затова го отхвърлиха като вариант.
Казаха, че на 99% се базика комп., Ваското1 също ми каза да го проверя още преди 2 седмици, в Юнитрейд на времето още казаха комп. или маф. Маф-а отпада след като пробвах с 2 други, сега остава да намеря комп. за проба

Гледам някакъв много странен бушон имам в близост до акумулатора и още не мога да открия за какво е, но определено не е заводски според мен, но колата така си дойде от Италия.
Като цяло лошо

Смени първо релето,по-евтино е ако не друго....
А,тока е странно явление...
Пример: меря тока на кабела на горивната помпа=12V,да ама не работи,оказва се че има утечка...
И друго се сещам на един клиент\приятел му беха казали комп ,че му е за смяна ,пък като му смених темп. датчик колата се успа....
1111-е кода за умрел комп,ако се не лъжа....
Е,ше чакаме развитие...скапана история.Пък може накрая и аз да я погледна тая кола?!
А,тока е странно явление...

Пример: меря тока на кабела на горивната помпа=12V,да ама не работи,оказва се че има утечка...
И друго се сещам на един клиент\приятел му беха казали комп ,че му е за смяна ,пък като му смених темп. датчик колата се успа....
1111-е кода за умрел комп,ако се не лъжа....
Е,ше чакаме развитие...скапана история.Пък може накрая и аз да я погледна тая кола?!

- astragt
- Мнения: 736
- Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
- Автомобил: b8 alltrack
- Двигател:
- Местоположение: София
mehanic написа:Смени първо релето,по-евтино е ако не друго....
А,тока е странно явление...![]()
Пример: меря тока на кабела на горивната помпа=12V,да ама не работи,оказва се че има утечка...
И друго се сещам на един клиент\приятел му беха казали комп ,че му е за смяна ,пък като му смених темп. датчик колата се успа....
1111-е кода за умрел комп,ако се не лъжа....
Е,ше чакаме развитие...скапана история.Пък може накрая и аз да я погледна тая кола?!
Ами аз да питам, ако се занимаваш с това, кажи направо къде да дойда

Иначе за грешки, сега видях едината, която дава е 00537 май /дано да съм запомнил правилно/.
И още една или две за ламбдата пак.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 263 госта