Спешно моля за помощ! След цял ден в ЮнитрейдХ, РЕШЕНО

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
sigi
Мнения: 181
Регистриран на: Вто 26 окт 2004 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sigi » Чет 07 дек 2006 12:37


Незнам друго какво да ти помогна освен няколко насоки да ти дам за мене това може да е от датчика на за оборотите на коляновия вал или пък много ми прилича и на някакво реле да се е окислило и да дава по голямо съпротивление по мрежата и да ошашква ПЦ-то на колата това също го има като възможност :?




mehanic
Мнения: 18
Регистриран на: Пет 01 дек 2006 21:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mehanic » Чет 07 дек 2006 14:01


sigi написа:Незнам друго какво да ти помогна освен няколко насоки да ти дам за мене това може да е от датчика на за оборотите на коляновия вал или пък много ми прилича и на някакво реле да се е окислило и да дава по голямо съпротивление по мрежата и да ошашква ПЦ-то на колата това също го има като възможност :?


Сега се сещам,че имах подобен проблем с един АВК -мотор,на човека му бяха сменили бая неща в Аутотехника и накрая се оказа ,че главното реле на ECU-то не е добре....щеше момчето да си продаде колата за малко...заради нищо :wink:


Потребителски аватар
astragt
Мнения: 736
Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
Автомобил: b8 alltrack
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот astragt » Чет 07 дек 2006 14:09


mehanic написа:
sigi написа:Незнам друго какво да ти помогна освен няколко насоки да ти дам за мене това може да е от датчика на за оборотите на коляновия вал или пък много ми прилича и на някакво реле да се е окислило и да дава по голямо съпротивление по мрежата и да ошашква ПЦ-то на колата това също го има като възможност :?


Сега се сещам,че имах подобен проблем с един АВК -мотор,на човека му бяха сменили бая неща в Аутотехника и накрая се оказа ,че главното реле на ECU-то не е добре....щеше момчето да си продаде колата за малко...заради нищо :wink:


При мен кое е това реле имаш ли идея?
В Юнито бяха презапоявали реле 30.


Потребителски аватар
astragt
Мнения: 736
Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
Автомобил: b8 alltrack
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот astragt » Чет 07 дек 2006 14:10


mehanic написа:
sigi написа:Незнам друго какво да ти помогна освен няколко насоки да ти дам за мене това може да е от датчика на за оборотите на коляновия вал или пък много ми прилича и на някакво реле да се е окислило и да дава по голямо съпротивление по мрежата и да ошашква ПЦ-то на колата това също го има като възможност :?


Сега се сещам,че имах подобен проблем с един АВК -мотор,на човека му бяха сменили бая неща в Аутотехника и накрая се оказа ,че главното реле на ECU-то не е добре....щеше момчето да си продаде колата за малко...заради нищо :wink:


При мен кое е това реле имаш ли идея?
В Юнито бяха презапоявали реле 30.


mehanic
Мнения: 18
Регистриран на: Пет 01 дек 2006 21:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mehanic » Чет 07 дек 2006 14:53


Над бушоните втория ред(от долу на горе),третото реле(от ляво на дясно),май малко тъпо го обясних... ма не знам как да пратя картинка :cry:


Потребителски аватар
astragt
Мнения: 736
Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
Автомобил: b8 alltrack
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот astragt » Чет 07 дек 2006 15:13


mehanic написа:Над бушоните втория ред(от долу на горе),третото реле(от ляво на дясно),май малко тъпо го обясних... ма не знам как да пратя картинка :cry:


Екстра го обясни, не се притеснявай :)
Ще го проверя и него!
Правя си един списък с нещата, които още не съм проверил и ще карам наред, само дано да ми остане време преди уикенд-а. И това реле го бутнах в списъка :)


mehanic
Мнения: 18
Регистриран на: Пет 01 дек 2006 21:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mehanic » Чет 07 дек 2006 15:35


Интересно в информацията, с която разполагам пише,че компа не може да се чисти като откачиш акумулатора...А само с кодочетец....
А грешките като кодове имаш ли ги записани?


Потребителски аватар
astragt
Мнения: 736
Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
Автомобил: b8 alltrack
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот astragt » Чет 07 дек 2006 15:56


mehanic написа:Интересно в информацията, с която разполагам пише,че компа не може да се чисти като откачиш акумулатора...А само с кодочетец....
А грешките като кодове имаш ли ги записани?


Ами да чистихме го с кодочетец.
А за номерата на грешките, ВАСКОТО1 ПОМАГАЙ!!!
При него последно ги четохме, винаги са си само тия от ламбда сондата.

Тия дни имам уговорка да се видя с един познат да сложим друга бобина и комутатор да пробваме, той има и кодочетец и ще ги запиша точно грешките.

Последна промяна от astragt на Чет 07 дек 2006 16:23, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Чет 07 дек 2006 15:59


не съм ги помнил в логове-иначе с ваг-кома излиза и текст месидж-не само код на грешка и затва не се старая да си ги записвам


mehanic
Мнения: 18
Регистриран на: Пет 01 дек 2006 21:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mehanic » Чет 07 дек 2006 16:36


:да:


mehanic
Мнения: 18
Регистриран на: Пет 01 дек 2006 21:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mehanic » Чет 07 дек 2006 17:27


[При мен кое е това реле имаш ли идея?
В Юнито бяха презапоявали реле 30.[/quote]

Ей сега погледнах на едно голфче релетата точно №30 е въпросното реле....


Потребителски аватар
astragt
Мнения: 736
Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
Автомобил: b8 alltrack
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот astragt » Чет 07 дек 2006 20:03


mehanic написа:[При мен кое е това реле имаш ли идея?
В Юнито бяха презапоявали реле 30.


Ей сега погледнах на едно голфче релетата точно №30 е въпросното реле....[/quote]

Пак бях в един сервиз, момчетата стигнаха до заключение компютър :(
Хванаха се за главата и казах, че не са виждали толкова странно поведение. Какво ли не гледаха, въпросното реле 30 също. През него се захранва комп. и маф сензора, на маф си идва захранване и затова го отхвърлиха като вариант.
Казаха, че на 99% се базика комп., Ваското1 също ми каза да го проверя още преди 2 седмици, в Юнитрейд на времето още казаха комп. или маф. Маф-а отпада след като пробвах с 2 други, сега остава да намеря комп. за проба :(
Гледам някакъв много странен бушон имам в близост до акумулатора и още не мога да открия за какво е, но определено не е заводски според мен, но колата така си дойде от Италия.
Като цяло лошо :(


mehanic
Мнения: 18
Регистриран на: Пет 01 дек 2006 21:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mehanic » Чет 07 дек 2006 20:43


Смени първо релето,по-евтино е ако не друго....
А,тока е странно явление... :wink:
Пример: меря тока на кабела на горивната помпа=12V,да ама не работи,оказва се че има утечка...
И друго се сещам на един клиент\приятел му беха казали комп ,че му е за смяна ,пък като му смених темп. датчик колата се успа....
1111-е кода за умрел комп,ако се не лъжа....
Е,ше чакаме развитие...скапана история.Пък може накрая и аз да я погледна тая кола?! :wink:


Потребителски аватар
astragt
Мнения: 736
Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
Автомобил: b8 alltrack
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот astragt » Чет 07 дек 2006 20:59


mehanic написа:Смени първо релето,по-евтино е ако не друго....
А,тока е странно явление... :wink:
Пример: меря тока на кабела на горивната помпа=12V,да ама не работи,оказва се че има утечка...
И друго се сещам на един клиент\приятел му беха казали комп ,че му е за смяна ,пък като му смених темп. датчик колата се успа....
1111-е кода за умрел комп,ако се не лъжа....
Е,ше чакаме развитие...скапана история.Пък може накрая и аз да я погледна тая кола?! :wink:


Ами аз да питам, ако се занимаваш с това, кажи направо къде да дойда :)
Иначе за грешки, сега видях едината, която дава е 00537 май /дано да съм запомнил правилно/.
И още една или две за ламбдата пак.


Потребителски аватар
angell
Мнения: 214
Регистриран на: Пет 18 фев 2005 17:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот angell » Чет 07 дек 2006 21:25


давай я ще пробваме с моя комп. + е с чип и ако тръгне поне ще се покефиш



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 263 госта