1.При спиране с висока скорост Дискове или Джанти.
2.При ниска скорост маховик.
3.Последно са тампони защото най-лесно се хващат.
Мислете един спомен имам при който заради джанти 2000лева за какво ли не



ivankov написа:имам голф 4 1.9 тди когато натискам спирачката по рязко не притриса а когато карам 20кил.и натискам спирачката лекичко докато колата спре напълно при самото спиране се получава притрисане някои сблъскал ли се с подобен проблем.
mod edit: vaskoto1
TiL написа:леле много сте нацвъкали темата... Тъка като чета всеки сменил накладки, дискове всичко и пак терсе. А възможно ли е да е от недобър баланс, криви джанти? Също ми се върти в главата някакъв луфт в кормилната уредба... Приемайте мненията ми като разсъждения на глас а не като препоръки.
joro801 написа:И на мен ми прави същата мизерия, при спиране притриса, явно маховила е заминал, но ми казаха че мога да си перкам много време така, иначе 1100лв няма от къде, а също имам и криви дискове, така че не се косете, няма грижи, ще я карам докато ме заебе някъде, но пак казвам, може да се кара много дълго време, така че смело, гадното е само самото чувство като притресе колатаТова е от мен.
kyceto написа:колега мотора претриса или купето, ако мотора мени оборотите претриса при спиране е съединителя демпфера ти е заминал на 100%
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта