3 години карах АФТ с пробег около 80хил.км.
След него имам още три ФВ. Надали ще попадна отново на такъв надежден двигател.

Не съм правил абсолютно никакви ремонти през това време.
Всичко, което си изброил като предимства е вярно, но ако попаднеш на АЕК, по-добре не.
АФТ-то е по-модерен инжекцион - Симос на Сименс и по-прецизен.
АЕК е с БОШ.
АКС надали ще намериш, доста по-рядък е.
От трите АФТ има на Голф 4, ама кабрио до 2001г., което е още едно доказателство за надежността им.

Има много изписано по въпроса за тези голфове. Потърси по-прецизно. Отнася се и за всички останали.
Пс.Въпреки всичко един съвет от мен.
Вземи си 2,0 АГГ. Има го и в ГТ модификация 4х100, ако харесваш ГТ-тата. По-добре е, като цяло много мога да пиша, но не и в тази тема.
Тя вече е минало.
