Vento написа:KONI-то го показах в горния линк е 1500$, което са 2100лв. KW-то ти го показа колегата на линка - около 2300лв. е, което по случайност е точно моя модел.
Сега разбрах, че до 4000лв. слагаш в сумата и кошницата, на която е монтирано, ок - така сметките излизат!
Само не ни обясни как се саморегулира...
Темата изпадна много в офтопик, та ако има друго - на лични...
Когато е слагано е било над 2100 долара а тогава долара е бил над 2 лева,сега е около 1500 долара на промоция заради кризата,иначе като го поръчваш пише колко пари е било преди,и колко е сега.Така че било е 4000 лева колкото и да не ти се вярва.Имай в предвид ,че някой хора карат коли със спортно окачване още от 1991-ва година,това,че някой го откривате в подследствие не ви прави "ГОЛЕМИ"знайте,че има хора,които са родени със това окачване и не си чупят броните по бордюри и т.н.не се чудят къде да пъркират,защото предварително са премислили маршрута.Всичко друго е показност,и ако е ниска като мойта,завършва със нещо счупено.

Просто за инфо колата ми от предния нож има точно 3 пръста разстояние от земята

Ако погледнете аватара да знаете,че е така заради съгражданина,който няма гащи да замерим извън писта Калояново предложих даже да избере маршрут,обаче сме щели да трепем хора

,но тези със много бързите с 4 болта на главините обикновено така реагират,ПЪРВО СЕ НАПЪВАТ,А ПОСЛЕ СЕ ОКАЗВАТ ПЕДАЛИ

(дано не пише нещо глупаво въпростния,защото имам Л.С.-тата )и мога да ги пейстна тука
Плюс това вижте във гаража мойта кола какво има вътре,а вижте неговата че е без задни седалки на снимката,и пак ми отказва да се замерим от Пловдив до Асеновград

за да замерим окачванията

Пак да сложа цените на окачването,когато е слагано
85 - 92 Koni Threaded Suspension Kit, VW Golf (All Trims)
VW, Golf, (All Trims) Golf II & III
front and rear - Ride height adjustable, Externally rebound damping adjustable (all others standard adjustable).
rear - Gas Charged Dampers. 1150 5001-1 $2,014.00
И да изясня,на пистата може да са много добри,но там като направят обиколка,даже няколко им идва силата,според мен истинския професионалист,се познава във непредвидими условия,когато,може всичко да се обърка.Не случайно най добрите пилоти са тези във WRC.Та във този ред на мисли,и след всички Л.С.-та искам да предизвикам
vento мен да го предизвикам да напънем Пловдив-Асеновград за да замерим окачванията
