Проблем в 2E2 - дави на бензин

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Вто 07 фев 2006 13:05


vaskoto1 написа:приятелю това на тая снимка

Изображение

не е никакъв подгревател-в много дълбока грешка си.
извади му буксата и я дай на маса и ще останеш адски учуден какво ще стане...
не бой се-нищо няма да изгори...


дадох го на маса -кабел4ето на "температурния дат4ик" и......нищо не стана




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Вто 07 фев 2006 15:27


задръж го на масата не само да го пипнеш. :D


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Вто 07 фев 2006 15:39


ходих до майстора на козлодуй- и не ми каза нещо което незнам,освен 4е този датчик бил да мери температурата на горивото.........................и цените са му......................................................


Потребителски аватар
Golf 2GL
Мнения: 177
Регистриран на: Сря 16 юни 2004 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Golf 2GL » Вто 07 фев 2006 15:44


Аз такова нещо нямам, а и никъде не съм виждал да има на карбуратор 2е2.
Е, ваското е виждал доста повече коли от мен, аз говоря от моя скромен опит.


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Вто 07 фев 2006 16:39


ваското1 е прав :D :lol: -като го дадох на маса и се включи-----перката


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Вто 07 фев 2006 17:22


казах ти че ще си :shock

това е ако стане много жега да не се изпарява бенза в камерата.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Вто 07 фев 2006 18:04


:shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock

Бегай бе вие двамата сте се наговорили...
ааааааа бегаййй
ЛЪЖЕТЕ>>!!!!АААА

:woooow: :woooow: :woooow: :woooow: :woooow: :closed: :censored :censored: insane insane insane insane

Е бех щокиран ама направо щепселиран!!!
признавам


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Вто 07 фев 2006 18:29


ВЕРНО БЕ безташак- Видяхте ли Ханс какво е направил- инжекционите и компирите направо бледнеят :lol: Director :yeaha: : vw fen


Потребителски аватар
Bratt
Drivers wanted
Мнения: 2441
Регистриран на: Пон 01 ное 2004 10:37
Автомобил: MKII
Двигател: EZhko
Местоположение: София

Мнениеот Bratt » Вто 07 фев 2006 21:13


spam

а сега беги питаите голфъра, e ли е съгласен да сменя 2е2 скоро? mhihi mhihi mhihi


nstratiev
Мнения: 5
Регистриран на: Чет 09 фев 2006 11:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот nstratiev » Чет 09 фев 2006 11:52


Относно проблема ти, виж също мембраната на икономайзера. Много често прави проблеми като се кара на газ. Тя изсъхва и се разпада. Само мембраната струва около 16 лв, а цял икономайзер - около 28 лв.

Превод от маймуница: by Bratt
Прочети ПРАВИЛАТА
П.П. понеже ти е сефте и имам време - минаваш метър ;)

Otnosno problema ti vij sy6to membranata na ikonomaizera mnogo 4esto pravi problemi kato se kara na gas tq isyhva i se razpada,samo membrana struva okolo 16lv. a cql ikonomaizer okolo 28lv.


Потребителски аватар
emils
Мнения: 283
Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот emils » Чет 09 фев 2006 13:00


пичове, вие направо избивате рибата с тази тема :shock
знаете ли, че преди 9 месеца, когато не знаех за този форум и се рових в нета за да разнищя проблемите с моя пиербург 1Б, в гуглето излезе точно тази тема - за неволите на собствениците с 2е2 :lol:
темата наистина е култова! явно на този карб трябва да се обърне особено внимание... успех!


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Чет 09 фев 2006 14:09


не е тази..
онази е друга :)
има поне 4 теми тук... за 2е2 :)


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Чет 09 фев 2006 19:54


призовавам модераторите да дадът акъл да направим отделна тема за 2е3 и 2е2 и да опишем вси4ко там а не 100 теми и които никои не ги 4ете


Stas
Мнения: 1
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 14:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Stas » Пет 10 фев 2006 22:45


dr kolegi 4eta za problema sas karboratoravi.I az biah sas sa6tia problem i se okaza 4e e ot marku4a koit otiva kam bi metalnata plastina kam karboratora na avtomati4nia smuka4.Na gaz rabote6e dobre na benzin iadec.Problema e v tova 4e klapana na smuka4a e postoiano zatvorena i dvigatela ne mu stiga vazduh.Taka 4e ra4kaite po iako marku4a koito hodi kam karboratora i uspeh 6toto zada4ata hi4 ne e ot nai lesnite.
ТУК СЕ ПИШЕ НА КИРИЛИЦА !!!
от модератора.


BAN
Мнения: 135
Регистриран на: Сря 08 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот BAN » Пон 20 фев 2006 13:53


Голф 2; 1,6; 2е2;

Здравейте,

Признавам, че не изчетох всички мнения, но със сигурност повече от половината и поради това, че имах сходни проблеми:

1. Дави на бензин – студена/топла.
2. Харчи – 40-50л./100км
3. и проче..

реших да споделя опита си, като потърсих майстор:

1. Отивам на промивка охладителна система: Сервиза е при МЕИ-то, 12-ти блок. (като вървите по Кл. Охридски и завиете в дясно – посока Икономическия, след 100на метра в дясно се виждат рекламни надписи) – това се налага, поради мръсотия в системата, която се натрупва в каналите/маркучите „топлещи” автоматичния смукач. А и за друго разбира се.
2. Отивам на центровка – автосервиз Юве (симеоновско шосе, More info: google)– там има един възрастен и при него – младоците са надувки и ми оставиха впечатление повече с приказките си от колкото с работата си.
2.1. Изважда маркучите влизащи/излизащи от карбуратора, други… продухва всичко,.
2.2. Проверява капачката на разширителния съд (моята беше счупена, което съм сигурен, че е било част от проблема – както виждате от постванията до сега проблема е доста комплексен).
2.3. Закача кабели – тук, там – газ анализатори ……. Изобщо прави центровка на „топло”;
3. Каза ми, че ще е необходимо да се проследи на другата сутрин и може да се наложи да я оставя колата за една вечер, за да я центрова и на „студено” .

На другата сутрин – колата студена – дави се! Предполагам, че вече харчи малко, поне! Загрява на 90 C – направо ще литне, няма давене няма нищо, върви страхотно.

4. Оставям я вечерта на същия чичко, на другия ден (сутрин), пак извадил промил/продухал/променил туй онуй…. Показа ми няк’ви боклуци, лъга ме някакви неща.

До тук всичко 60лв. + 6лв. Капачка за разширителния.

В момента съм много доволен. Студена/топла – върви доста добре. Засичам я в момента на разход – но по всичко личи, че каране в интервал 900-2000 оборота, дава доста малко разход.

Е ми това е, ако на някой му помогне инфото да дерзае.

П.с.
В периода на центровка, дочух и добри неща за сервиза в Борово – до италианеца. Също добре почиствали и центровали. Инфо за него – search – има го по постван в други форуми.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: __smirnoff__, niki_68 и 81 госта