...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Ombre1
Мнения: 187
Регистриран на: Нед 20 май 2007 14:23
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Петрич

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот Ombre1 » Вто 06 мар 2012 3:47


Газовата е Фобос 1,уж от най-добрите била.Мисля че и на топъл и студен двигател ги прави прекъсванията.Утре(днес :)) ще я изключа ламбдата да видим как ще се държи двигателя :).




Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот Iezekil » Вто 06 мар 2012 8:50


няма да е от нея,щото на студено палене тя не работи докато не стопли. на ГИ тя също участва в смесообразуването/май/.
Имах такива нестабилни обороти и гаснене,забиване като дадеш газ и се оказа дросела,по-специално прекъснат кабел към потенциометъра на дросела.Пробвай там да зачистиш контактните повърхности да не би да прави лош контакт и огледай за прекъсване..Що на диагностика не излиза нищо.......


Ombre1
Мнения: 187
Регистриран на: Нед 20 май 2007 14:23
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Петрич

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот Ombre1 » Вто 06 мар 2012 11:50


Е как защо,защото нашите тапунгери майстори ей така ги купуват тия VAG COM-и само за да кажат че правят диагностика :dummy: , а се съмнявам да разбират нещо от данните които излизат :dummy: .


Потребителски аватар
GolfGtI115
Мнения: 337
Регистриран на: Вто 16 сеп 2008 10:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот GolfGtI115 » Вто 06 мар 2012 13:08


Тук в Стара Загора знам само едно място със такава апаратура и човека които отговаря за нея се занимава само със това-диагностика!Днес бях при него за да ми настрои дебитомера.Каза ми че пистите на потенциометъра са на половината си живот и скоро пак ще търся дебитомер,защото при износени такива колата променя поведението си.Отне му към 30-40мин но прегледа всички данни които даваше колата ми и каза,че сега всичко работи перфектно.Даже отдели и време да ми настои газовата пак със тази апаратура(незнам как се казва :) ).Каза че газаджиите няма как да ми я настроят защото нямат точно тази диагностична апаратура и си я нагласят колата на ухо колкото да върви.А че еи там ще ти гръмне не ги е грижа.Сега колата мърка.Доволен съм. Че това ми беше мисълта.Ако усетите че въпросния майстор сменя гуми,масла и същевременно прави диагностика,качвате се в колата и гас да ви няма от там!То си личи кои разбира от диагностика и кои се прави,че разбира. Поздрави!


Ombre1
Мнения: 187
Регистриран на: Нед 20 май 2007 14:23
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Петрич

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот Ombre1 » Вто 06 мар 2012 13:14


GolfGtI115 написа:Тук в Стара Загора знам само едно място със такава апаратура и човека които отговаря за нея се занимава само със това-диагностика!Днес бях при него за да ми настрои дебитомера.Каза ми че пистите на потенциометъра са на половината си живот и скоро пак ще търся дебитомер,защото при износени такива колата променя поведението си.Отне му към 30-40мин но прегледа всички данни които даваше колата ми и каза,че сега всичко работи перфектно.Даже отдели и време да ми настои газовата пак със тази апаратура(незнам как се казва :) ).Каза че газаджиите няма как да ми я настроят защото нямат точно тази диагностична апаратура и си я нагласят колата на ухо колкото да върви.А че еи там ще ти гръмне не ги е грижа.Сега колата мърка.Доволен съм. Че това ми беше мисълта.Ако усетите че въпросния майстор сменя гуми,масла и същевременно прави диагностика,качвате се в колата и гас да ви няма от там!То си личи кои разбира от диагностика и кои се прави,че разбира. Поздрави!


Ако колата ти е с 2Е двигател горещо ти препоръчвам да си смениш плочката на дебитомера с такава от инж.Узунов :),както по рано съм писал работи перфектно :).


Потребителски аватар
GolfGtI115
Мнения: 337
Регистриран на: Вто 16 сеп 2008 10:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот GolfGtI115 » Вто 06 мар 2012 19:38


Ombre1 пиши ми на лично как се поръчва туи чудо.Занапред направо нея да сменя само. :beer :roll:


Ombre1
Мнения: 187
Регистриран на: Нед 20 май 2007 14:23
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Петрич

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот Ombre1 » Вто 06 мар 2012 19:53


Iezekil написа:няма да е от нея,щото на студено палене тя не работи докато не стопли. на ГИ тя също участва в смесообразуването/май/.
Имах такива нестабилни обороти и гаснене,забиване като дадеш газ и се оказа дросела,по-специално прекъснат кабел към потенциометъра на дросела.Пробвай там да зачистиш контактните повърхности да не би да прави лош контакт и огледай за прекъсване..Що на диагностика не излиза нищо.......


Добре са си и кабелите на ТПС-а днес ги тествах и трите :).


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот Iezekil » Вто 06 мар 2012 19:59


надявам се напръска и буксата


Ombre1
Мнения: 187
Регистриран на: Нед 20 май 2007 14:23
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Петрич

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот Ombre1 » Сря 07 мар 2012 2:46


WD40 навсякъде:)!А иначе всички букси са ми като нови,не че си хваля голфчето ама няма ръжди,влаги и клеясали букси :) :P


Потребителски аватар
Lifeguard
Мнения: 664
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
Двигател: AHU_AKU
Местоположение: Русе

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот Lifeguard » Сря 07 мар 2012 12:52


Ombre1 написа:
Iezekil написа:няма да е от нея,щото на студено палене тя не работи докато не стопли. на ГИ тя също участва в смесообразуването/май/.
Имах такива нестабилни обороти и гаснене,забиване като дадеш газ и се оказа дросела,по-специално прекъснат кабел към потенциометъра на дросела.Пробвай там да зачистиш контактните повърхности да не би да прави лош контакт и огледай за прекъсване..Що на диагностика не излиза нищо.......


Добре са си и кабелите на ТПС-а днес ги тествах и трите :).

и как ги тества? :wink:


Ombre1
Мнения: 187
Регистриран на: Нед 20 май 2007 14:23
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Петрич

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот Ombre1 » Сря 07 мар 2012 13:19


Lifeguard написа:
Ombre1 написа:
Iezekil написа:няма да е от нея,щото на студено палене тя не работи докато не стопли. на ГИ тя също участва в смесообразуването/май/.
Имах такива нестабилни обороти и гаснене,забиване като дадеш газ и се оказа дросела,по-специално прекъснат кабел към потенциометъра на дросела.Пробвай там да зачистиш контактните повърхности да не би да прави лош контакт и огледай за прекъсване..Що на диагностика не излиза нищо.......


Добре са си и кабелите на ТПС-а днес ги тествах и трите :).

и как ги тества? :wink:


Е как,тайна :D,бъзикам се естествено.Значи откачих буксата от ТПС-а и ровнах единия край на мутицета в едно от гнездата на буксата,проследих докyдето можах кабелите залепвам другия край на мултицета и хоп прави БИИИП! :) и така за 3-те гнезда,всъщност съм ги проследил до след една голяма букса дето е до двигателя, а едно от 3-те кабелчета на ТПС-а отива до някъква букса до делкото.Тва е :)


Потребителски аватар
Lifeguard
Мнения: 664
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
Двигател: AHU_AKU
Местоположение: Русе

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот Lifeguard » Сря 07 мар 2012 14:44


Ombre1 написа:
Lifeguard написа:
Ombre1 написа:
Iezekil написа:няма да е от нея,щото на студено палене тя не работи докато не стопли. на ГИ тя също участва в смесообразуването/май/.
Имах такива нестабилни обороти и гаснене,забиване като дадеш газ и се оказа дросела,по-специално прекъснат кабел към потенциометъра на дросела.Пробвай там да зачистиш контактните повърхности да не би да прави лош контакт и огледай за прекъсване..Що на диагностика не излиза нищо.......


Добре са си и кабелите на ТПС-а днес ги тествах и трите :).

и как ги тества? :wink:


Е как,тайна :D,бъзикам се естествено.Значи откачих буксата от ТПС-а и ровнах единия край на мутицета в едно от гнездата на буксата,проследих докyдето можах кабелите залепвам другия край на мултицета и хоп прави БИИИП! :) и така за 3-те гнезда,всъщност съм ги проследил до след една голяма букса дето е до двигателя, а едно от 3-те кабелчета на ТПС-а отива до някъква букса до делкото.Тва е :)

аха проследил си ги да не са прекъснати....то даже имаше и тема някъде как се замерва и самия тпс и какви стойности трябва да показва...


Ombre1
Мнения: 187
Регистриран на: Нед 20 май 2007 14:23
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Петрич

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот Ombre1 » Сря 07 мар 2012 15:08


Е отварях го 2 пъти,пистите са му черни като катран :) запазени са,абе все едно е чисто нов.На дебитомера например сляп да си се разбираше че са заминали,а на ТПС-а са без забележка.Днес например си работеше добре колата даже минах и на ГАЗ и мърка facepalm какво става незнам.Сега като се замисля има и друго,като натисна рязко педала на газта и сякаш и трябват 2 секунди да изръмжи има някъкво забавяне с реакциите :dummy: ще взема да и купя ГинкоПрим Смарт :applause:


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот Iezekil » Сря 07 мар 2012 15:25


трябват ти читави диагностика и настройка.Може би и центровка на делкото заради забавянето.


Потребителски аватар
Lifeguard
Мнения: 664
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
Двигател: AHU_AKU
Местоположение: Русе

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот Lifeguard » Сря 07 мар 2012 15:31


Iezekil написа:трябват ти читави диагностика и настройка.Може би и центровка на делкото заради забавянето.

да и аз тва съм си мислел за моето 2Е.как да разбера добре ли ми е центровката на делкото и то специално за АГУ-то? нали май се даваше предварение,ако не се лъжа? имаше и някаква особеност при центроването на 2Е-то,ама вече от толкова четене на теми се обърках и замотах отвсякъде...



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта