

GolfGtI115 написа:Тук в Стара Загора знам само едно място със такава апаратура и човека които отговаря за нея се занимава само със това-диагностика!Днес бях при него за да ми настрои дебитомера.Каза ми че пистите на потенциометъра са на половината си живот и скоро пак ще търся дебитомер,защото при износени такива колата променя поведението си.Отне му към 30-40мин но прегледа всички данни които даваше колата ми и каза,че сега всичко работи перфектно.Даже отдели и време да ми настои газовата пак със тази апаратура(незнам как се казва).Каза че газаджиите няма как да ми я настроят защото нямат точно тази диагностична апаратура и си я нагласят колата на ухо колкото да върви.А че еи там ще ти гръмне не ги е грижа.Сега колата мърка.Доволен съм. Че това ми беше мисълта.Ако усетите че въпросния майстор сменя гуми,масла и същевременно прави диагностика,качвате се в колата и гас да ви няма от там!То си личи кои разбира от диагностика и кои се прави,че разбира. Поздрави!
Iezekil написа:няма да е от нея,щото на студено палене тя не работи докато не стопли. на ГИ тя също участва в смесообразуването/май/.
Имах такива нестабилни обороти и гаснене,забиване като дадеш газ и се оказа дросела,по-специално прекъснат кабел към потенциометъра на дросела.Пробвай там да зачистиш контактните повърхности да не би да прави лош контакт и огледай за прекъсване..Що на диагностика не излиза нищо.......
Ombre1 написа:Iezekil написа:няма да е от нея,щото на студено палене тя не работи докато не стопли. на ГИ тя също участва в смесообразуването/май/.
Имах такива нестабилни обороти и гаснене,забиване като дадеш газ и се оказа дросела,по-специално прекъснат кабел към потенциометъра на дросела.Пробвай там да зачистиш контактните повърхности да не би да прави лош контакт и огледай за прекъсване..Що на диагностика не излиза нищо.......
Добре са си и кабелите на ТПС-а днес ги тествах и трите.
Lifeguard написа:Ombre1 написа:Iezekil написа:няма да е от нея,щото на студено палене тя не работи докато не стопли. на ГИ тя също участва в смесообразуването/май/.
Имах такива нестабилни обороти и гаснене,забиване като дадеш газ и се оказа дросела,по-специално прекъснат кабел към потенциометъра на дросела.Пробвай там да зачистиш контактните повърхности да не би да прави лош контакт и огледай за прекъсване..Що на диагностика не излиза нищо.......
Добре са си и кабелите на ТПС-а днес ги тествах и трите.
и как ги тества?
Ombre1 написа:Lifeguard написа:Ombre1 написа:Iezekil написа:няма да е от нея,щото на студено палене тя не работи докато не стопли. на ГИ тя също участва в смесообразуването/май/.
Имах такива нестабилни обороти и гаснене,забиване като дадеш газ и се оказа дросела,по-специално прекъснат кабел към потенциометъра на дросела.Пробвай там да зачистиш контактните повърхности да не би да прави лош контакт и огледай за прекъсване..Що на диагностика не излиза нищо.......
Добре са си и кабелите на ТПС-а днес ги тествах и трите.
и как ги тества?
Е как,тайна,бъзикам се естествено.Значи откачих буксата от ТПС-а и ровнах единия край на мутицета в едно от гнездата на буксата,проследих докyдето можах кабелите залепвам другия край на мултицета и хоп прави БИИИП!
и така за 3-те гнезда,всъщност съм ги проследил до след една голяма букса дето е до двигателя, а едно от 3-те кабелчета на ТПС-а отива до някъква букса до делкото.Тва е
Iezekil написа:трябват ти читави диагностика и настройка.Може би и центровка на делкото заради забавянето.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта