Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6362
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена

Мнениеот ktamen » Нед 01 юни 2025 9:31


За ваккумния регулатор може и Гугъл да попита.
Газовият изпарител също има вакуумно маркуче, ако се извади също може да причини подобни симптоми.
https://www.google.com/search?q=%D0%B2% ... client=img




men79
Мнения: 117
Регистриран на: Вто 29 дек 2009 21:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: v kolata

Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена

Мнениеот men79 » Сря 04 юни 2025 9:54


Сменени са палец, капачка, кабели, свещите са на около 7-8000 км. Вакуумния регулатор на делкото го огледах....няма следи от износване и маркуча си е свързан. Има има и нещо подобно до карбуратора и там няа проблем с маркуча. Незнм дали аз съм направил нещо при смяна на маслото и гарнитурата на капака на клапаните и другите , които описах или просто си е дошло момента нещо друго да се скапе. Бобината огледах няма почерняло....какво друго може да е? Да не е пак чукче или наковалнята. Чукчето го смених, но нямам доверие на майстора....не съм бил там.
Двигателя е 1.3 , 60 коня от голф 1 - сменян е и няма номер на двигателя
Пръсках ВД40 някои букси.....пали , но вече не върви. Не може да се движи колата...гасне . Преди с подаване на много гас следкато загрее двигателя се движеше поне.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6362
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена

Мнениеот ktamen » Сря 04 юни 2025 10:44


Тази кола не е за теб :exclaim
Вакуумното маркуче до изпарителя как е?
При тази напълно излишна смяна на гарнитура сте дръпнали някакво маркуче или кабелче.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19309
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена

Мнениеот stefan4o » Сря 04 юни 2025 19:51


men79 написа:Вакуумния регулатор на делкото го огледах....няма следи от износване и маркуча си е свързан.

Вакуумният регулатор НЕ се оглежда, а се тества :banghead
Смукваш леееко с уста и задържаш с езика (най-лесно с маркучле).
Това, че маркучът е там не значи, че регулаторът е здрав - той самият има мембрана, която мести лост и добавя предварение в някои режими на работа.


Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1884
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Passat B8
Двигател: DSRB
Местоположение: София

Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена

Мнениеот Traytor » Сря 04 юни 2025 19:57


Бат Стефан дава уроци по френски целувки :a045 Ама тъй като е любител, само за голф 2ки :mhihi


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8976
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена

Мнениеот samo_pechka » Сря 04 юни 2025 20:08


Имахме преди един колега във форума ( пляктора) . Имам усещането, че виждам "наследник" . Същия тертип на работа , но он си бе малко по-импулсив .
Мда, старите коли искат ласка. Искат и умения, щото никой мастер не му се занимава с тях....
Тази кола/мотор е проста като гьон ( е почти де) . Нещо се пропуска или не се прави правилно. Аз бих измерил и компресията , че масово не се прави от никого това. Компресомера е евтин ( за бензините)
Имам едно съмнение за незатворени клапани.
Този мотор не е с хидр.компенсатори , ако не бъркам . И ако има "натегнати" клапани.... точно такива симптоми има .
Затова, че съмнението ми е основателно.
Една проверка на компресията ще си каже.
П.п. без лоши намеци.


men79
Мнения: 117
Регистриран на: Вто 29 дек 2009 21:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: v kolata

Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена

Мнениеот men79 » Пет 06 юни 2025 17:46


Карах я на майстор и каза, че няма ток . Гледа свещите при запален двигател. Много слабо имало. Каза, че бобината е за смяна или комутатор може би....

Дали мога да взема бобина от двигатели 1.6, 1.8 .......моя двигател е 1.3


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6362
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена

Мнениеот ktamen » Пет 06 юни 2025 21:29


Този майстор е кретен.
Колата ти няма комутатор.
Бобината ти е невероятно надеждна и 99,999% че е в пълна изправност.
Поглеждането на маркучето към изпарителя явно силно те затруднява :exclaim :exclaim :exclaim :exclaim :exclaim


Потребителски аватар
caro
Мнения: 570
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
Местоположение: Шумен

Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена

Мнениеот caro » Нед 08 юни 2025 20:42


Щом е с чукче - сменете кондензатора!


men79
Мнения: 117
Регистриран на: Вто 29 дек 2009 21:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: v kolata

Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена

Мнениеот men79 » Пон 09 юни 2025 8:10


ktamen написа:Този майстор е кретен.
Колата ти няма комутатор.
Бобината ти е невероятно надеждна и 99,999% че е в пълна изправност.
Поглеждането на маркучето към изпарителя явно силно те затруднява :exclaim :exclaim :exclaim :exclaim :exclaim


Колата е зле и на газ и на бензин. Ако става въпрос за изпарителя на АГУ.


Иначе я придвижих на собствен ход на първа скорост(не истинската първа скорост, подобие... някакво тракане , наподобяващо първа скорост) около 700-800 м на равно. При малко нанагорнище гасне.

Кондензатора може ли да се замерва по някакъв начин?


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8976
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена

Мнениеот samo_pechka » Пон 09 юни 2025 8:48


Сменя се по-лесно ( и евтино) отколкото се измерва. Инак има начин-да.
Бобината е трудно да се прецака, освен ако не е имало някакво ТНТМ през годините там.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6362
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена

Мнениеот ktamen » Пон 09 юни 2025 9:26


Пляктора беше чешит, ама беше грамотен. А този колега е като немския Васко със счупения туран. И той бъкел не разбира и все попада на съмнителни майстори.
men79 написа: Ако става въпрос за изпарителя на АГУ.



То други изпарители в тази кола няма :exclaim и до него има само едно маркуче. Трябва да има тънко маркуче от средата на изпарителя до всмукателните тръби или там някъде. Иди и го виж дали и двата му края са свързани и самото маркуче не е прекълцано.
Заради слаботоковия майстор вече ми се струва, че проблемът не е електрически, а двигателя смуче въздух от някъде.
Може и тампона под карба да е скъсан.


men79
Мнения: 117
Регистриран на: Вто 29 дек 2009 21:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: v kolata

Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена

Мнениеот men79 » Пон 09 юни 2025 9:37


На кабела от дистрибуторна капачка до бобината имаше вързан със свински опашки едно бяло кабелче.....има ли някакво значение.

Видях, че няма антифриз в казанчето....долях някъде около литър ......дали не е изгоряла гарнитурата на главата??? С щеката като гледам маслото си е перфектно....няма пресичане.....
Прикачени файлове
IMG_20241229_143842.jpg


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6362
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена

Мнениеот ktamen » Пон 09 юни 2025 10:56


По подобен начин като бялото кабелче се връзва кабел за стробоскоп. Не знам какво ТНТМ е било сътворено с това кабелче, но е възможно да е важно и трябва да го възстановиш.
Огледай маркучето, за което ти пиша за 15ти път :exclaim :exclaim


mrsch66
Мнения: 304
Регистриран на: Чет 22 мар 2012 18:38
Автомобил: jetta 2
Двигател: ez 1986
Местоположение: praha

Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена

Мнениеот mrsch66 » Пон 09 юни 2025 16:44


Бялия кабел следи за импулси ама къде отива и какво управлява ??? я клапан на газта или изпарител да пусне газ или ?? а на трипътния клапан за сервото липсва малкия маркуч тази кола смуче въздух на сериозно.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], PzKpfW, TheEx0rcist и 76 госта