За ваккумния регулатор може и Гугъл да попита.
Газовият изпарител също има вакуумно маркуче, ако се извади също може да причини подобни симптоми.
https://www.google.com/search?q=%D0%B2% ... client=img
Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: Вто 29 дек 2009 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: v kolata
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
Сменени са палец, капачка, кабели, свещите са на около 7-8000 км. Вакуумния регулатор на делкото го огледах....няма следи от износване и маркуча си е свързан. Има има и нещо подобно до карбуратора и там няа проблем с маркуча. Незнм дали аз съм направил нещо при смяна на маслото и гарнитурата на капака на клапаните и другите , които описах или просто си е дошло момента нещо друго да се скапе. Бобината огледах няма почерняло....какво друго може да е? Да не е пак чукче или наковалнята. Чукчето го смених, но нямам доверие на майстора....не съм бил там.
Двигателя е 1.3 , 60 коня от голф 1 - сменян е и няма номер на двигателя
Пръсках ВД40 някои букси.....пали , но вече не върви. Не може да се движи колата...гасне . Преди с подаване на много гас следкато загрее двигателя се движеше поне.
Двигателя е 1.3 , 60 коня от голф 1 - сменян е и няма номер на двигателя
Пръсках ВД40 някои букси.....пали , но вече не върви. Не може да се движи колата...гасне . Преди с подаване на много гас следкато загрее двигателя се движеше поне.
- ktamen
- Мнения: 6362
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
Тази кола не е за теб
Вакуумното маркуче до изпарителя как е?
При тази напълно излишна смяна на гарнитура сте дръпнали някакво маркуче или кабелче.

Вакуумното маркуче до изпарителя как е?
При тази напълно излишна смяна на гарнитура сте дръпнали някакво маркуче или кабелче.
- stefan4o
- Мнения: 19309
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
men79 написа:Вакуумния регулатор на делкото го огледах....няма следи от износване и маркуча си е свързан.
Вакуумният регулатор НЕ се оглежда, а се тества

Смукваш леееко с уста и задържаш с езика (най-лесно с маркучле).
Това, че маркучът е там не значи, че регулаторът е здрав - той самият има мембрана, която мести лост и добавя предварение в някои режими на работа.
- Traytor
- Мнения: 1884
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
Бат Стефан дава уроци по френски целувки
Ама тъй като е любител, само за голф 2ки 


- samo_pechka
- Мнения: 8976
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
Имахме преди един колега във форума ( пляктора) . Имам усещането, че виждам "наследник" . Същия тертип на работа , но он си бе малко по-импулсив .
Мда, старите коли искат ласка. Искат и умения, щото никой мастер не му се занимава с тях....
Тази кола/мотор е проста като гьон ( е почти де) . Нещо се пропуска или не се прави правилно. Аз бих измерил и компресията , че масово не се прави от никого това. Компресомера е евтин ( за бензините)
Имам едно съмнение за незатворени клапани.
Този мотор не е с хидр.компенсатори , ако не бъркам . И ако има "натегнати" клапани.... точно такива симптоми има .
Затова, че съмнението ми е основателно.
Една проверка на компресията ще си каже.
П.п. без лоши намеци.
Мда, старите коли искат ласка. Искат и умения, щото никой мастер не му се занимава с тях....
Тази кола/мотор е проста като гьон ( е почти де) . Нещо се пропуска или не се прави правилно. Аз бих измерил и компресията , че масово не се прави от никого това. Компресомера е евтин ( за бензините)
Имам едно съмнение за незатворени клапани.
Този мотор не е с хидр.компенсатори , ако не бъркам . И ако има "натегнати" клапани.... точно такива симптоми има .
Затова, че съмнението ми е основателно.
Една проверка на компресията ще си каже.
П.п. без лоши намеци.
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: Вто 29 дек 2009 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: v kolata
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
Карах я на майстор и каза, че няма ток . Гледа свещите при запален двигател. Много слабо имало. Каза, че бобината е за смяна или комутатор може би....
Дали мога да взема бобина от двигатели 1.6, 1.8 .......моя двигател е 1.3
Дали мога да взема бобина от двигатели 1.6, 1.8 .......моя двигател е 1.3
- ktamen
- Мнения: 6362
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
Този майстор е кретен.
Колата ти няма комутатор.
Бобината ти е невероятно надеждна и 99,999% че е в пълна изправност.
Поглеждането на маркучето към изпарителя явно силно те затруднява

Колата ти няма комутатор.
Бобината ти е невероятно надеждна и 99,999% че е в пълна изправност.
Поглеждането на маркучето към изпарителя явно силно те затруднява





- caro
- Мнения: 570
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
- Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
- Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
Щом е с чукче - сменете кондензатора!
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: Вто 29 дек 2009 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: v kolata
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
ktamen написа:Този майстор е кретен.
Колата ти няма комутатор.
Бобината ти е невероятно надеждна и 99,999% че е в пълна изправност.
Поглеждането на маркучето към изпарителя явно силно те затруднява![]()
![]()
![]()
![]()
Колата е зле и на газ и на бензин. Ако става въпрос за изпарителя на АГУ.
Иначе я придвижих на собствен ход на първа скорост(не истинската първа скорост, подобие... някакво тракане , наподобяващо първа скорост) около 700-800 м на равно. При малко нанагорнище гасне.
Кондензатора може ли да се замерва по някакъв начин?
- samo_pechka
- Мнения: 8976
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
Сменя се по-лесно ( и евтино) отколкото се измерва. Инак има начин-да.
Бобината е трудно да се прецака, освен ако не е имало някакво ТНТМ през годините там.
Бобината е трудно да се прецака, освен ако не е имало някакво ТНТМ през годините там.
- ktamen
- Мнения: 6362
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
Пляктора беше чешит, ама беше грамотен. А този колега е като немския Васко със счупения туран. И той бъкел не разбира и все попада на съмнителни майстори.
То други изпарители в тази кола няма
и до него има само едно маркуче. Трябва да има тънко маркуче от средата на изпарителя до всмукателните тръби или там някъде. Иди и го виж дали и двата му края са свързани и самото маркуче не е прекълцано.
Заради слаботоковия майстор вече ми се струва, че проблемът не е електрически, а двигателя смуче въздух от някъде.
Може и тампона под карба да е скъсан.
men79 написа: Ако става въпрос за изпарителя на АГУ.
То други изпарители в тази кола няма

Заради слаботоковия майстор вече ми се струва, че проблемът не е електрически, а двигателя смуче въздух от някъде.
Може и тампона под карба да е скъсан.
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: Вто 29 дек 2009 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: v kolata
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
На кабела от дистрибуторна капачка до бобината имаше вързан със свински опашки едно бяло кабелче.....има ли някакво значение.
Видях, че няма антифриз в казанчето....долях някъде около литър ......дали не е изгоряла гарнитурата на главата??? С щеката като гледам маслото си е перфектно....няма пресичане.....
Видях, че няма антифриз в казанчето....долях някъде около литър ......дали не е изгоряла гарнитурата на главата??? С щеката като гледам маслото си е перфектно....няма пресичане.....
- ktamen
- Мнения: 6362
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
По подобен начин като бялото кабелче се връзва кабел за стробоскоп. Не знам какво ТНТМ е било сътворено с това кабелче, но е възможно да е важно и трябва да го възстановиш.
Огледай маркучето, за което ти пиша за 15ти път

Огледай маркучето, за което ти пиша за 15ти път


-
- Мнения: 304
- Регистриран на: Чет 22 мар 2012 18:38
- Автомобил: jetta 2
- Двигател: ez 1986
- Местоположение: praha
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
Бялия кабел следи за импулси ама къде отива и какво управлява ??? я клапан на газта или изпарител да пусне газ или ?? а на трипътния клапан за сервото липсва малкия маркуч тази кола смуче въздух на сериозно.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], PzKpfW, TheEx0rcist и 76 госта