omonkes написа:fur1ous написа:На много коли не се сваля таблото попринцип.
Зависи от модела.
На Passat B5.5 се сваля.
Именно, за мен сваляне на табло е голяма играчка и не е лесно. Колегата kris11 казва, че било лесно. Наистина ако може някой да поясни как може да се направи лесно, ще съм безкрайно благодарен.
За мен е лесно . 2 пъти съм сменял на моя Шаран и 1 път на приятел.
Потърси в нета инфо за свалянето на таблото ,има и клипове. Особено подробни са руските информации.
От писанията ти съдя ,че няма да се справиш сам - така ,че търси сервиз.
Да обема на развиване и после завиване на крепеж е огромен, както и сваляните и после монтиранми детайли Свалят се и ербеговете и волана, рaдио- подготви се код, Панел климат и цялото блокче, километраж, панели около копчалъците и то и с Т и с кръстата отвертка, ербег пътник с ключе.
Ако решиш сам - пликчета за крепежа и надписване кой откъде е , че после е



П.П. и каквото ново радиаторче купиш или поставят е китайски боклук тънкостенен, и лек и след 7-8 г си пак за смяна, а в предвид повишаване на качеството в стил икономия ще е и по-рано.