Едноелектродни или триелектродни свещи да избера
Съвсем скоро си изпатих от свещи на BRISK. Двойна платина, итриеви и т.н. Да ама не! След 3 дни сваляне и слагане на свещи, регулиране на разстояния и какво ли не накрая си купих NGK 3-полюсни по каталог и препоръка на производителя и колата заспа. Газ, бензин върви "като за световно". Така че от личен опит - по каталог и препоръка на производителя. Само гледай да са истински че живеем в BG и мноооого ментета! А за патилата ми съм пуснал тема в газовия форум. Дано по-малко хора си патят като мен!
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
chobi написа:Съвсем скоро си изпатих от свещи на BRISK. Двойна платина, итриеви и т.н. Да ама не! След 3 дни сваляне и слагане на свещи, регулиране на разстояния и какво ли не накрая си купих NGK 3-полюсни по каталог и препоръка на производителя и колата заспа. Газ, бензин върви "като за световно". Така че от личен опит - по каталог и препоръка на производителя. Само гледай да са истински че живеем в BG и мноооого ментета! А за патилата ми съм пуснал тема в газовия форум. Дано по-малко хора си патят като мен!
Грешката е в теб не в свещите!!!Вероятно несъответствие на топлинното число....или друга причина..
3 комплекта БРИСК -силвер вече съм издухал(над 120 000 км) и съм ги махал не защото колата не работи добре,а защото е грехота и технически немотивирано да се кара свещ повече от 40 000 км...
Грешката е в теб не в свещите!!!Вероятно несъответствие на топлинното число....или друга причина..
3 комплекта БРИСК -силвер вече съм издухал(над 120 000 км) и съм ги махал не защото колата не работи добре,а защото е грехота и технически немотивирано да се кара свещ повече от 40 000 км...
Не мисля че грешката е в мен защото BRISK-а го избирах по каталога в официалният им сайт и от каталога на вносителя точно за моя прословут АЕЕ мотор. С избора всичко си е наред. Започвам да си мисля че просто двигателите на VW са по капризни по отношение на свещи. Предните ми коли ( Ситроен и Форд) вървяха без грешка с BRISK. Сега и Ладата на съседа върви перфектно с моите свещи, само Голфето НЕ ИСКА!!!
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: Пон 08 окт 2007 17:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Ето и адресите на официалните представители на "Бриск" за страната:
http://www.brisk.biz/index.php
LEONARDO
Gabrovo
kv. Boykata, m-n Nova Denica,
TEL: 00359 66 804 800, 804 801
TEL/FAX: 00359 66 805 800
GSM: 00359 888 145 703
E-mail: leonardo@globcom.net
Sofia, bul. Lomsko shose 210
TEL/FAX: 00359 2 834 16 20
GSM: 00359 888 145 709
Plovdiv, bul. Vasil Levski 151
TEL/FAX: 00359 32 968 620
GSM: 00359 888 242 775
ET "INMAR" Ivan Marinov
Sofia: complex. "Lulin"
Bul."Carica Ioana", bl.956
TEL/FAX: 02/925 23 78, 927 72 64
E-mail: inmaravto@yahoo.com, inmaravto@mail.bg
Ivan Marinov: 0878 949598, 0888 949598
Boris Borisov: 0878 187300, 0886 677785
EM Complect 33 Ltd
bul. "Tzar Boris 3" No. 128
Sofia
TEL: 00359 2 9738537, 9789524
FAX: 00359 2 9732363
E-mail: emkomplekt33@abv.bg
www.emk-33.com
Vest Auto cars & parts
2 Struma st., Sofia
Bulgaria 1202
TEL: 00359 2 9831730;
TEL/FAX.: 00359 2 9831726;
GSM: 00359 889 317417, 00359 889 546549
E-ail: vestauto@intech.bg
www: www.vestauto.net
Motomex Ltd.
65 "Bulgaria" Avenue
4230 Assenovgrad
Bulgaria
tel.: +359 331 / 67807
fax.: +359 331 / 45153
GSM: +359 898 61 28 05
email: motomex@abv.bg
http://www.brisk.biz/index.php
LEONARDO
Gabrovo
kv. Boykata, m-n Nova Denica,
TEL: 00359 66 804 800, 804 801
TEL/FAX: 00359 66 805 800
GSM: 00359 888 145 703
E-mail: leonardo@globcom.net
Sofia, bul. Lomsko shose 210
TEL/FAX: 00359 2 834 16 20
GSM: 00359 888 145 709
Plovdiv, bul. Vasil Levski 151
TEL/FAX: 00359 32 968 620
GSM: 00359 888 242 775
ET "INMAR" Ivan Marinov
Sofia: complex. "Lulin"
Bul."Carica Ioana", bl.956
TEL/FAX: 02/925 23 78, 927 72 64
E-mail: inmaravto@yahoo.com, inmaravto@mail.bg
Ivan Marinov: 0878 949598, 0888 949598
Boris Borisov: 0878 187300, 0886 677785
EM Complect 33 Ltd
bul. "Tzar Boris 3" No. 128
Sofia
TEL: 00359 2 9738537, 9789524
FAX: 00359 2 9732363
E-mail: emkomplekt33@abv.bg
www.emk-33.com
Vest Auto cars & parts
2 Struma st., Sofia
Bulgaria 1202
TEL: 00359 2 9831730;
TEL/FAX.: 00359 2 9831726;
GSM: 00359 889 317417, 00359 889 546549
E-ail: vestauto@intech.bg
www: www.vestauto.net
Motomex Ltd.
65 "Bulgaria" Avenue
4230 Assenovgrad
Bulgaria
tel.: +359 331 / 67807
fax.: +359 331 / 45153
GSM: +359 898 61 28 05
email: motomex@abv.bg
- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
Много електродните свещи дойдоха в автомобилите отскоро , има няма 20 -30 години. Родното им място е самолетния мотор -естествено бутален , а не реактивен. Целта на създаването им е СИГУРНОСТ в работата им . Зацапани свещи са направили много самолети на скраб и пилоти на кайма.
А за колите - най меродавно е препоръката на ПРОИЗВОДИТЕЛЯ.
А за колите - най меродавно е препоръката на ПРОИЗВОДИТЕЛЯ.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13541
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
vladovelin написа:Много електродните свещи дойдоха в автомобилите отскоро , има няма 20 -30 години. Родното им място е самолетния мотор -естествено бутален , а не реактивен. Целта на създаването им е СИГУРНОСТ в работата им . Зацапани свещи са направили много самолети на скраб и пилоти на кайма.
.
На самолетните двигатели се слагат по 2 свещи на цилиндър от време оно / малко преди първата световна война. Първенци са Мерцедес с т.н. Twin Spark запалване.По лиценз започват да се произвеждат самолетни двигатели и в Италия и е възприето от Алфа Ромео.
На сегашните Алфа TS мотори се слагат многополюсни свещи Голден Лодж - на които има невероятни ментета в България.
Слагай за АЕЕ - NGK ВUR6ET и спокойно .Toва е предписано от производителя. Може да се слагат и Нипон Дензо. Поне за тези 2 марки няма ментета / в същност се появиха за NGK вече - затова от сигурен магазин а не от първият срещнат.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13541
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
vladovelin написа:Много електродните свещи дойдоха в автомобилите отскоро , има няма 20 -30 години. Родното им място е самолетния мотор -естествено бутален , а не реактивен. Целта на създаването им е СИГУРНОСТ в работата им . Зацапани свещи са направили много самолети на скраб и пилоти на кайма.
.
На самолетните двигатели се слагат по 2 свещи на цилиндър от време оно / малко преди първата световна война. Първенци са Мерцедес с т.н. Twin Spark запалване.По лиценз започват да се произвеждат самолетни двигатели и в Италия и е възприето от Алфа Ромео.
На сегашните Алфа TS мотори се слагат многополюсни свещи Голден Лодж - на които има невероятни ментета в България.
Слагай за АЕЕ - NGK ВUR6ET и спокойно .Toва е предписано от производителя. Може да се слагат и Нипон Дензо. Поне за тези 2 марки няма ментета / в същност се появиха за NGK вече - затова от сигурен магазин а не от първият срещнат.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 51 госта