Едноелектродни или триелектродни свещи да избера

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
chobi
Мнения: 25
Регистриран на: Нед 08 юли 2007 7:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот chobi » Вто 23 окт 2007 10:39


Съвсем скоро си изпатих от свещи на BRISK. Двойна платина, итриеви и т.н. Да ама не! След 3 дни сваляне и слагане на свещи, регулиране на разстояния и какво ли не накрая си купих NGK 3-полюсни по каталог и препоръка на производителя и колата заспа. Газ, бензин върви "като за световно". Така че от личен опит - по каталог и препоръка на производителя. Само гледай да са истински че живеем в BG и мноооого ментета! А за патилата ми съм пуснал тема в газовия форум. Дано по-малко хора си патят като мен!




Потребителски аватар
Stoi
Вечен БАН
Мнения: 2115
Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
Двигател:
Местоположение: Кричим
Контакти:

Мнениеот Stoi » Вто 23 окт 2007 10:44


Аз карам с български еднополюсни ВМЗ. Колата е пушка.... Tyan ще потвърди :lol:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 23 окт 2007 12:44


chobi написа:Съвсем скоро си изпатих от свещи на BRISK. Двойна платина, итриеви и т.н. Да ама не! След 3 дни сваляне и слагане на свещи, регулиране на разстояния и какво ли не накрая си купих NGK 3-полюсни по каталог и препоръка на производителя и колата заспа. Газ, бензин върви "като за световно". Така че от личен опит - по каталог и препоръка на производителя. Само гледай да са истински че живеем в BG и мноооого ментета! А за патилата ми съм пуснал тема в газовия форум. Дано по-малко хора си патят като мен!

Грешката е в теб не в свещите!!!Вероятно несъответствие на топлинното число....или друга причина..
3 комплекта БРИСК -силвер вече съм издухал(над 120 000 км) и съм ги махал не защото колата не работи добре,а защото е грехота и технически немотивирано да се кара свещ повече от 40 000 км...


Потребителски аватар
chobi
Мнения: 25
Регистриран на: Нед 08 юли 2007 7:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот chobi » Вто 23 окт 2007 13:08


Грешката е в теб не в свещите!!!Вероятно несъответствие на топлинното число....или друга причина..
3 комплекта БРИСК -силвер вече съм издухал(над 120 000 км) и съм ги махал не защото колата не работи добре,а защото е грехота и технически немотивирано да се кара свещ повече от 40 000 км...


Не мисля че грешката е в мен защото BRISK-а го избирах по каталога в официалният им сайт и от каталога на вносителя точно за моя прословут АЕЕ мотор. С избора всичко си е наред. Започвам да си мисля че просто двигателите на VW са по капризни по отношение на свещи. Предните ми коли ( Ситроен и Форд) вървяха без грешка с BRISK. Сега и Ладата на съседа върви перфектно с моите свещи, само Голфето НЕ ИСКА!!!


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 23 окт 2007 13:17


А моят 1.8 ABS върви перфектно с тези свещи(говоря само за БРИСК-Силвер).....


stan_golf3
Мнения: 144
Регистриран на: Пон 08 окт 2007 17:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот stan_golf3 » Пет 26 окт 2007 14:46


Ето и адресите на официалните представители на "Бриск" за страната:
http://www.brisk.biz/index.php


LEONARDO
Gabrovo
kv. Boykata, m-n Nova Denica,
TEL: 00359 66 804 800, 804 801
TEL/FAX: 00359 66 805 800
GSM: 00359 888 145 703
E-mail: leonardo@globcom.net

Sofia, bul. Lomsko shose 210
TEL/FAX: 00359 2 834 16 20
GSM: 00359 888 145 709

Plovdiv, bul. Vasil Levski 151
TEL/FAX: 00359 32 968 620
GSM: 00359 888 242 775


ET "INMAR" Ivan Marinov
Sofia: complex. "Lulin"
Bul."Carica Ioana", bl.956

TEL/FAX: 02/925 23 78, 927 72 64
E-mail: inmaravto@yahoo.com, inmaravto@mail.bg

Ivan Marinov: 0878 949598, 0888 949598
Boris Borisov: 0878 187300, 0886 677785


EM Complect 33 Ltd
bul. "Tzar Boris 3" No. 128
Sofia

TEL: 00359 2 9738537, 9789524
FAX: 00359 2 9732363
E-mail: emkomplekt33@abv.bg
www.emk-33.com


Vest Auto cars & parts
2 Struma st., Sofia
Bulgaria 1202

TEL: 00359 2 9831730;
TEL/FAX.: 00359 2 9831726;
GSM: 00359 889 317417, 00359 889 546549
E-ail: vestauto@intech.bg
www: www.vestauto.net


Motomex Ltd.
65 "Bulgaria" Avenue
4230 Assenovgrad
Bulgaria

tel.: +359 331 / 67807
fax.: +359 331 / 45153
GSM: +359 898 61 28 05
email: motomex@abv.bg


Потребителски аватар
vladovelin
Мнения: 1323
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
Автомобил: Golf3 GTI
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот vladovelin » Нед 04 май 2008 19:20


Много електродните свещи дойдоха в автомобилите отскоро , има няма 20 -30 години. Родното им място е самолетния мотор -естествено бутален , а не реактивен. Целта на създаването им е СИГУРНОСТ в работата им . Зацапани свещи са направили много самолети на скраб и пилоти на кайма.
А за колите - най меродавно е препоръката на ПРОИЗВОДИТЕЛЯ.


gogobros
Мнения: 13
Регистриран на: Пон 10 мар 2008 18:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лом
Контакти:

Мнениеот gogobros » Пон 19 май 2008 15:51


здравейт колеги много четене падна за тази тема и искам и аз да питам какви точно да слога на моя голф сега съм с триполюсни на бош - както е внесен автомобила не съм ги сменял, та карам на газ - двигателя е 1,3 - МН - мотор, мисля дя сложа - BRISK но всепак да питам - :D


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пон 19 май 2008 21:50


vladovelin написа:Много електродните свещи дойдоха в автомобилите отскоро , има няма 20 -30 години. Родното им място е самолетния мотор -естествено бутален , а не реактивен. Целта на създаването им е СИГУРНОСТ в работата им . Зацапани свещи са направили много самолети на скраб и пилоти на кайма.
.

На самолетните двигатели се слагат по 2 свещи на цилиндър от време оно / малко преди първата световна война. Първенци са Мерцедес с т.н. Twin Spark запалване.По лиценз започват да се произвеждат самолетни двигатели и в Италия и е възприето от Алфа Ромео.
На сегашните Алфа TS мотори се слагат многополюсни свещи Голден Лодж - на които има невероятни ментета в България.

Слагай за АЕЕ - NGK ВUR6ET и спокойно .Toва е предписано от производителя. Може да се слагат и Нипон Дензо. Поне за тези 2 марки няма ментета / в същност се появиха за NGK вече - затова от сигурен магазин а не от първият срещнат.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пон 19 май 2008 21:56


vladovelin написа:Много електродните свещи дойдоха в автомобилите отскоро , има няма 20 -30 години. Родното им място е самолетния мотор -естествено бутален , а не реактивен. Целта на създаването им е СИГУРНОСТ в работата им . Зацапани свещи са направили много самолети на скраб и пилоти на кайма.
.

На самолетните двигатели се слагат по 2 свещи на цилиндър от време оно / малко преди първата световна война. Първенци са Мерцедес с т.н. Twin Spark запалване.По лиценз започват да се произвеждат самолетни двигатели и в Италия и е възприето от Алфа Ромео.
На сегашните Алфа TS мотори се слагат многополюсни свещи Голден Лодж - на които има невероятни ментета в България.

Слагай за АЕЕ - NGK ВUR6ET и спокойно .Toва е предписано от производителя. Може да се слагат и Нипон Дензо. Поне за тези 2 марки няма ментета / в същност се появиха за NGK вече - затова от сигурен магазин а не от първият срещнат.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 51 госта