Молибденов бисулфид, високи обороти,налягане на маслото

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Съб 12 май 2007 17:13


radotom написа:...Без да си мисля дори да те апострофирам, Shell имат ЕЙ ТОЛЧЕВИ реклами "SHELL & Volkswagen- партньори в Дакар"
И пише, че е сертифицирано от VW.
И аз (както и мн. други колеги във форума) не съм доволен от тяхното 10W40. :(

1. И да искаш, неможеш! Четете първо, после пишете! Някъде до сега да съм споменал шел?!?!
2. 10W40 за твоя двигател, ако е този от подписа, за лятото в България е рядко.




Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Съб 12 май 2007 17:18


kamus11 написа:ако си купиш една туба ще видиш че има сертификат от BMW MERCEDES VW AUDI GROUP пише го


Ядец, непозна! Пак да повторя, четете преди да пишете!
http://www.atu.de/pages/shop/artikel_de ... lnr=LM1091
Че има млади и неопитни колеги във форума като си счупят колите вие ли ще им ги плащате :D


Потребителски аватар
kamus11
Мнения: 851
Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kamus11 » Съб 12 май 2007 17:39


yossarian написа:
kamus11 написа:ако си купиш една туба ще видиш че има сертификат от BMW MERCEDES VW AUDI GROUP пише го


Ядец, непозна! Пак да повторя, четете преди да пишете!
http://www.atu.de/pages/shop/artikel_de ... lnr=LM1091
Че има млади и неопитни колеги във форума като си счупят колите вие ли ще им ги плащате :D
Highest fuel economy - Rapid oil delivery at low temperatures - Optimal oil pressure at all engine speeds - Very high lubrication reliability and protection against wear - Outstanding engine cleanliness - Outstanding high temperature stability - Extremely low evaporation loss - Proven performance with catalytic converters and turbochargers Super energy-conserving viscosity. Promotes rapid oil delivers in the engine. Optimum engine lubrication from the first turn of the engine and significantly less wear. Considerable savings in fuel during the cold phase (in comparison with conventional 15 W-40-mineral oils). Due to the lower frictional resistance caused by super energy-conserving viscosity, the engine can develop more power and the oil consumption is considerably lower. For optimum engine cleanliness. Tested on catalytic converters and turbochargers. Operational area: For petrol and Diesel engines. Specially suitable for hightech engines. Year-round oil for very long periods between oil changes. Performance Level: Mercedes-Benz 229.1, VW 502.00, 505.00 and Porsche.

.........обарни внимание на последният ред.......аз глупости не говоря


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Съб 12 май 2007 17:56


kamus11 написа:
yossarian написа:
kamus11 написа:ако си купиш една туба ще видиш че има сертификат от BMW MERCEDES VW AUDI GROUP пише го


Ядец, непозна! Пак да повторя, четете преди да пишете!
http://www.atu.de/pages/shop/artikel_de ... lnr=LM1091
Че има млади и неопитни колеги във форума като си счупят колите вие ли ще им ги плащате :D
Highest fuel economy - Rapid oil delivery at low temperatures - Optimal oil pressure at all engine speeds - Very high lubrication reliability and protection against wear - Outstanding engine cleanliness - Outstanding high temperature stability - Extremely low evaporation loss - Proven performance with catalytic converters and turbochargers Super energy-conserving viscosity. Promotes rapid oil delivers in the engine. Optimum engine lubrication from the first turn of the engine and significantly less wear. Considerable savings in fuel during the cold phase (in comparison with conventional 15 W-40-mineral oils). Due to the lower frictional resistance caused by super energy-conserving viscosity, the engine can develop more power and the oil consumption is considerably lower. For optimum engine cleanliness. Tested on catalytic converters and turbochargers. Operational area: For petrol and Diesel engines. Specially suitable for hightech engines. Year-round oil for very long periods between oil changes. Performance Level: Mercedes-Benz 229.1, VW 502.00, 505.00 and Porsche.

.........обарни внимание на последният ред.......аз глупости не говоря[/quote
в медицината така се рекамират фалшивите лекарства,които не са нищо повече от плацебо(субстанция с вид на лекарство,но с инертно съдържимо)панацея не съществува....я вижте какво пише...за дизелови и за бензинови двигатели...съжалявам ама това са двигатели със съвсем различни харакетристики....Всяко известна фирма произвежда масло отделно за дизелови и отделно за бензинови двигатели....звучи като руския универсален модификатор дето го слагат и на двигател и на скоростна кутия....
Йосариян е абсолютно прав и се аргуменира желязно!!!!Иска ви се или не трябва да приемете ,че неговото мнение е най-точно и компетентно(поне за момента).Обърнетет внимание и на друго!!!!Качеството на опаковката е изключително лошо!!!!Смърди на набързо скалъпен евитняк...скоро не бях виждал туба с масло на която няма разграфени милилитрите(поне няма как да се отчитат)!!!Освен на М10Д от соцвремената....
Огледайте внимателно тубата и ще откриете още белези на евтин продукт.....с компромис на качеството.


Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Съб 12 май 2007 17:57


kamus11 написа:[... Performance Level: Mercedes-Benz 229.1, VW 502.00, 505.00 and Porsche.

.........обарни внимание на последният ред.......аз глупости не говоря


Вярно, само че за:
http://www.atu.de/pages/shop/artikel_de ... lnr=LM1310
Което не е с МоS2
Четене му е майката, пък и мислене!


Потребителски аватар
WASP
Мнения: 120
Регистриран на: Пет 30 дек 2005 2:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот WASP » Съб 12 май 2007 18:04


yossarian написа:
kamus11 написа:[... Performance Level: Mercedes-Benz 229.1, VW 502.00, 505.00 and Porsche.

.........обарни внимание на последният ред.......аз глупости не говоря


Това сам ли го съчини? :D


Пичове,
ще се постарая да хвърля светлина в тунела!
Преди време, когато се чудех и аз на свой ред дали да сложа тази панацея за ДВГ, изчетох обстойно какво пише на опаковките!
Лики Моли 10W40 Mos2- сертифицирано от VW; 15W40-Mos2- Не е сертифицирано! Вероятно за нашия пазар може и да правят някоя фактологическа манипулация на етикета, че кой от нас ще тръгна да съди Лики Моли за невярна информация и ще ги осъди???? :(
Е като резултат от моето двуомене преди 1,5 г си взех другата панацея
Мотул!! :D :D :D
Хайде със здраве!!


Потребителски аватар
kamus11
Мнения: 851
Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kamus11 » Съб 12 май 2007 18:05


кажи ми.....bmw335d====маслото е 0w40.... :?: :!: аз такова не см виждал специално за дизели.... а в камор го сменят на 30000км


Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Съб 12 май 2007 18:27


WASP написа:
Пичове,
ще се постарая да хвърля светлина в тунела!


По-светло от вова:
http://www.liqui-moly.de/web/lmhomede.n ... x_produkte
и после Ölwechseltabelle
няма на къде!


Потребителски аватар
Veso101
Мнения: 913
Регистриран на: Съб 22 яну 2005 22:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Несебър

Мнениеот Veso101 » Съб 12 май 2007 19:10


joker написа:Сравнение на цени!!!!!
Лике -Моли 10W40 с молибден 57 лв за 5 л. от магазин с максимална надценка
Кастрол-Магнатек 10W40-78 лв за 4 л от магазин основен дистрибутор за Варна(т.е. с минимална надценка)-гарантиран произход.Т. е 11 лв за литър срещу 19.50 л. при Кастрол.
А сега си правете си изводите!!!
Във всеки случай нито производителя нито продавачът са толкова загубени,че да слагат по-ниски цени на по-качествена стока...


Аз за Магнатека ти казах отдавна , ама цената не е такава.
В метро беше 65 лв на промоция , а аз в Несебър го купих от сервиз за 75 лева с безплатна смяна- не е мента има холографски стикер лепенка на капачката.


Потребителски аватар
WASP
Мнения: 120
Регистриран на: Пет 30 дек 2005 2:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот WASP » Съб 12 май 2007 20:37


yossarian написа:
WASP написа:
Пичове,
ще се постарая да хвърля светлина в тунела!


По-светло от вова:
http://www.liqui-moly.de/web/lmhomede.n ... x_produkte
и после Ölwechseltabelle
няма на къде!


Yossarian, не съм добре с немския затова http://www.liqui-moly.de/web/lmhomeen.n ... x_produkte
и все пак говорих за определено масло 10W40 с Mos2!

Хайде със здраве!


Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Съб 12 май 2007 20:58


WASP написа:
Yossarian, не съм добре с немския затова http://www.liqui-moly.de/web/lmhomeen.n ... x_produkte
и все пак говорих за определено масло 10W40 с Mos2!

Хайде със здраве!


MoS2 LEICHTLAUF 10 W-40

The MoS2 anti-friction lubricant forms a high load-bearing film of lubricant on all friction and sliding surfaces. The MoS2-lubricant film reduces the resistance to friction and allows engines to run -- so they conserve more energy even under extreme conditions. MoS2 Energy Conserving guarantees: significantly less fuel and oil consumption. Significant wear reduction, fewer breakdowns and emergency lubrication properties. Stable to ageing and stable viscosity. Good cold-start behaviour and high operational reliability. Prevents sludge formation. Tested on catalytic converters and turbochargers.
Operational area: Year-round oil for petrol and Diesel engines with extra wear protection.

API SH / EC / CF, API SJ / CF; ACEA A3-98 / B3-98
We recommend this product for vehicles for which the following specifications are required. Mack EO-L, KHD, MB 229.1, VW 500.00 (1/97)
Твърде стари спецификации!

kamus11 написа:....

Понеже много знаеш виж това


VW-Norm 500.00 Hochwertige Leichtlauföle.
VW-Norm 501.01 Für Benzin- und Saugdieselmotoren.
VW-Norm 502.00 Für Benzinmotoren mit gesteigerter Leistungsfähigkeit.
VW-Norm 505.00 Für Dieselmotoren mit Abgasturboaufladung.
VW-Norm 505.01 Dieselmotoren mit Pumpe-Düse-Einspritzsystem.
VW-Norm 503.00 LL-Benzinmotorenöle mit Wartungsinterwallverlängerung ab Modelljahr 2000.
VW-Norm 506.00 LL-Dieselmotorenöle mit Wartungsinterwallverlängerung ab Modelljahr 2000.


Все пак списъка не е съвсем пълен, аз карам с 507.00 :Mr Green Fun

А въпросното 500.00 не се препоръчва дори и за VW двигатели произведени преди 20 години!


kuki
Мнения: 19
Регистриран на: Чет 12 апр 2007 0:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот kuki » Нед 13 май 2007 11:08


абе пичове незнам кой колко си купува маслото ма като погледнах в един Немски сайт цената на Лики Моли С молибдена е с 2 евпо по-висока от тази на Кастрол магнатех.Говорим за опаковкА от 5 литра.Май може и да излезне по -добро???


Потребителски аватар
kamus11
Мнения: 851
Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kamus11 » Нед 13 май 2007 12:01


yossarian написа: .....
то пише бе бате ....VW 500.00 (1/97).......което значи че е от 97г. но явно караш магазинка кола и си над нештата
mod edit: vaskoto1


Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Нед 13 май 2007 16:45


kamus11 написа: ..... то пише бе бате ....VW 500.00 (1/97).......което значи че е от 97г. но явно караш магазинка кола и си над нештата


Гледай сега малкия :D добре почнал си да четеш, но и ако пък помислиш малко още по-добре щеше да е. Та обеснявам още веднъж и бавно. :Mr Green Fun

1/97 Liqui Moly прави масло което да отговаря на VW norm 500.00 А самия VW norm 500.00 е на повече от 20 години. Други въпроси?


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пон 14 май 2007 7:39


kuki написа:абе пичове незнам кой колко си купува маслото ма като погледнах в един Немски сайт цената на Лики Моли С молибдена е с 2 евпо по-висока от тази на Кастрол магнатех.Говорим за опаковкА от 5 литра.Май може и да излезне по -добро???

А Кастрол и той ли е туба от 5л???Щото опаковките му у нас са по 4 л и пак е много по-скъп!
Ако пък в Германия е така както казваш това е още едно доказателство,че Лике Моли у нас е някакъв евтин ментак с примес от Молибденов дисулфид в неясно съотношение-да сте прочели някъде по опаковката какво е съотношението масло/молибден?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 92 госта