Става въпрос за корите които са пред предните подкалници,захващат се от задния краи за подкалника а отпред за ножа,то там си има отвори за тях,ако си обърнал внимание.!,ти ми говориш за корите които пазят ремъците и при слагането на кора стават излишни.DAXC написа:Колега за каква лява и дясна полу кори говориш, при условие, че имаш цяла кора от дизел?
Лява я дясна полу кори се слагат фабрично на бензиновите двигатели, но когато сложиш от дизел, те остават непотребни.
Има ли разлика между корите под двигателя на Г2 и Г3
- liuboo
- Мнения: 93
- Регистриран на: Нед 29 апр 2007 12:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Мда... завършен вид отдолу колата добива само с тези полукори(както ги нарича градския),лошото е че при повечето Голфове те липсват-или са паднали ,защото са много уязвими или са махнати умишлено след поставяне на широк нож.
Иначе колегата DAXC говори за кората пазеща ремъка на хидравликата(ако е налична),която наистина се маха при поставянето и излишните о-щипки на която, се използват за закрепване на новата кора.
За спора възникнал по горе-моето мнение е че и дизеловите и бензиновите фолксвагени излизат от завода с еднакво оборудване на корите,просто при вторите тъй като не са чак толкова необходими се махат с цел по-лесно обслужване,докато при първите тъй като изпълняват доста повече и то важни функции оцеляват-това е
!
При мен например липсва кората на капака на багажника,и не съм виждал досега Венто с такава-това не означава че няма фабрично,а просто предишните собственици ги махат масово...защо ...нямам идея...
Иначе колегата DAXC говори за кората пазеща ремъка на хидравликата(ако е налична),която наистина се маха при поставянето и излишните о-щипки на която, се използват за закрепване на новата кора.
За спора възникнал по горе-моето мнение е че и дизеловите и бензиновите фолксвагени излизат от завода с еднакво оборудване на корите,просто при вторите тъй като не са чак толкова необходими се махат с цел по-лесно обслужване,докато при първите тъй като изпълняват доста повече и то важни функции оцеляват-това е

При мен например липсва кората на капака на багажника,и не съм виждал досега Венто с такава-това не означава че няма фабрично,а просто предишните собственици ги махат масово...защо ...нямам идея...
FELIPE написа:...За спора възникнал по горе-моето мнение е че и дизеловите и бензиновите фолксвагени излизат от завода с еднакво оборудване на корите,просто при вторите тъй като не са чак толкова необходими се махат с цел по-лесно обслужване,докато при първите тъй като изпълняват доста повече и то важни функции оцеляват-това е!
...
При условие, че излизат еднакво оборудвани, тогава бензиновите двигатели няма да имат лява и дясна полу кори. Моето Венто е с полукора от страната на ремъците и още една полукора от срещоположната страна. Убеден съм, че колата до сега никога не е имала цяла кора, иначе няма логика да ги има сегашните две.
А иначе колегата, не съм го разбрал, че обяснява за корите които захващат подкалника и ножа.
- chuchuganov83
- Мнения: 6
- Регистриран на: Чет 23 авг 2007 23:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- flash
- Мнения: 751
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:29
- Автомобил: Golf III GT TDI
- Двигател: 1z 1994
- Местоположение: София/Плевен
По напред в темата е писано че ако му пратиш снимка на двигателя отдолу ще може да ти каже дали ще стане кората
, а ако не се лъжа вече има колега който (е) слагал на ABS мотор кора
Така че качи една снимка тука
...


Така че качи една снимка тука

BUHALA написа:Общо взето не съм си поставил задача да помня ABD, ABF, ABC ПЛМ,КЦЩ, и т.н. Когато монтирам аз качвам колата на канала и налагам кората - ако стане - добре. Ако не стане - здраве да е![]()
Ако не можете да прецените сами - пратете ми снимка на двигателя сниман отдолу и аз ще ви отговоря.
...
FELIPE написа:На Венто 1.8 ABS кората пасва перфектно(все едно е заводска),моята е с езичетата(крачета) в предната част които си влизат точно където трябва и не е необходима никаква корекция за захващане,единственото което се маха е фабричната кора пазеща хидравликата...но пък скобите от нея(едни такива кръгли) се използват за закрепването .
- chuchuganov83
- Мнения: 6
- Регистриран на: Чет 23 авг 2007 23:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- jaden
- Мнения: 121
- Регистриран на: Пон 09 апр 2007 10:52
- Автомобил: Skoda Octavia 1.9 TDI 77 kw
- Двигател: BXE 2009
- Местоположение: София
joker написа:На кората името и е екокора!Тоест първото и предназначение е да не се замърсява околното среда и второ да не цапа двигателя от пръските вода(респективно и да пази електриката).Но за съпротивлението си е точно така.-въреки,че спойлера е този който осигурява първоначалното насочване на въздушната струя,но си има и завихряне,а то е страхотен генератор на съпротивление......не знам някои разбирачи дали знаят,че отворен прозорец качва разхода от 0.5 до 1л/100...в зависимост от скоростта ...доказано е!От ученик се занимавам с колоездене(първоначално като спорт...сега като бърз градски транспорт за работа)...който е карал дори и срещу най слабия вятър знае какво значи ролята на съпротивлението за натоварването на двигателя(в този случай на кракомобила).....
Абсолютно съм съгласен

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта