Температурата на вашата кола в тези жеги
Навремето и аз се стрясках от показанията на таблото за температурата! Като си наоравих измерваания на водата в разширителното казанче се оказа че когато ми включи перката( на таблото е 98 гр.) в казанчето температурата е 93 гр. Което веднага ми подсказа че лъже ма...цата му. Пък се бях стресирал защо ми е такава температурата. В тези жеги ми държи 92-100 градско (на таблото) и 90-95 извънградско. Веднъж съм го виждал лятото м/у Слънчев Бряг и Бяла, зад един камион да стига 105, ама тогава карах 15 мин на 2-ра! По нанадлнище пада на 85-82 гр.
- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Чет 28 юни 2007 11:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Здравейте на всички !
Гледам , че сте направили тема в която ще задам въпрос , за да не правя нова . Вчера ми се наложи да сменя датчика , който управлява перката охлаждаща радиатора. Старият , който се прецака отваряше на 102- 104 градуса и не съм имал никакви проблеми нито миналото лято нито до сега , единствено стряскащия ефект на това , че стрелката е винаги до 110 градуса ( знаете колко е близко на скалата от 100 до 110) Този който поставих отваря 1-ва степен на 90 и всичко е ок. Въпроса ми е доколкото знам и термостата отваря някъде на 90-92 това няма ли да създаде някакъв проблем - перката ще се върти почти постоянно . Всъщност някой знае ли на колко трябва да тръгва перката , защото в един сервиз ми казаха че трябва да отваря на 102
Колата е венто 1.8
Гледам , че сте направили тема в която ще задам въпрос , за да не правя нова . Вчера ми се наложи да сменя датчика , който управлява перката охлаждаща радиатора. Старият , който се прецака отваряше на 102- 104 градуса и не съм имал никакви проблеми нито миналото лято нито до сега , единствено стряскащия ефект на това , че стрелката е винаги до 110 градуса ( знаете колко е близко на скалата от 100 до 110) Този който поставих отваря 1-ва степен на 90 и всичко е ок. Въпроса ми е доколкото знам и термостата отваря някъде на 90-92 това няма ли да създаде някакъв проблем - перката ще се върти почти постоянно . Всъщност някой знае ли на колко трябва да тръгва перката , защото в един сервиз ми казаха че трябва да отваря на 102
Колата е венто 1.8
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
rumo написа:Здравейте на всички !
Гледам , че сте направили тема в която ще задам въпрос , за да не правя нова . Вчера ми се наложи да сменя датчика , който управлява перката охлаждаща радиатора. Старият , който се прецака отваряше на 102- 104 градуса и не съм имал никакви проблеми нито миналото лято нито до сега , единствено стряскащия ефект на това , че стрелката е винаги до 110 градуса ( знаете колко е близко на скалата от 100 до 110) Този който поставих отваря 1-ва степен на 90 и всичко е ок. Въпроса ми е доколкото знам и термостата отваря някъде на 90-92 това няма ли да създаде някакъв проблем - перката ще се върти почти постоянно . Всъщност някой знае ли на колко трябва да тръгва перката , защото в един сервиз ми казаха че трябва да отваря на 102
Колата е венто 1.8
Добре дошъл....и да останеш дълго!
Сега без да се сърдиш ама...
Първо:Въобще не си бил без проблеми щом вентилаторът ти се включва на 102 градуса!!!!Виж сега вече колата ти е нормална
Второ:термостата отваря на 87 гр(има и на 92,ама повечето са на 87)и.....Чети внимателно постингите на другите преди да питаш...виж малко по-назад znainainai е написал съвсем точно за датчиците на вентилатора и кога го включват!!!!.....не те карам да търсиш с търсачката.... просто прочети темата добре!!!
колеги някой може ли да ми каже дали и как се свалят тия пластмасови жалузи на радиатора отстрани на перката?Те се държат на някакви закопчалки но ме е страх да ги напъна пък и те захващат жалузите от вътре т.е. м/у въздухозаборника и радиатора , та ако някой ги сваля да каже!
Аз като карам държи 90 или 1 мм вляво зависи от режима на каране, но веднага щом заработи на място започва да държи стрелката около въображаемото 95 като си включи перката връща 1 мм на дясно и така но тръгна ли веднага се връща на 90
Аз като карам държи 90 или 1 мм вляво зависи от режима на каране, но веднага щом заработи на място започва да държи стрелката около въображаемото 95 като си включи перката връща 1 мм на дясно и така но тръгна ли веднага се връща на 90
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Iv0 написа:колеги някой може ли да ми каже дали и как се свалят тия пластмасови жалузи на радиатора отстрани на перката?Те се държат на някакви закопчалки но ме е страх да ги напъна пък и те захващат жалузите от вътре т.е. м/у въздухозаборника и радиатора , та ако някой ги сваля да каже!
Аз като карам държи 90 или 1 мм вляво зависи от режима на каране, но веднага щом заработи на място започва да държи стрелката около въображаемото 95 като си включи перката връща 1 мм на дясно и така но тръгна ли веднага се връща на 90
Много просто...повдигаш ги максимално нагоре едно по едно - много лесно се вдигат,щракват и се закопчават сами!!!!!!не се свалят еееей...сакън!!!!Аз лятото карам само с вдигнати жалузи...
Последна промяна от joker на Пет 29 юни 2007 8:22, променено общо 1 път.
- RS-Racing
- Мнения: 60
- Регистриран на: Пет 11 май 2007 17:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бяла (Русенска област)
:)
90 градуса точно иначе грацко из байрите ми влючва перка щото неможеш да караш барзо из дупките.А коя кола не загрява на малки скорости.Голфа ми е 1.9 GTD
- gotin_83
- Мнения: 243
- Регистриран на: Чет 08 юни 2006 14:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Онзи ден питах как се сменя датчика на перката защото ми включваше само втора степен.Смених го вече мога да се похваля при каквото и да е каране и жега с точно 90 градуса и на моменти малко по-малко.Даже чак тази вечер долях 1 литър антифриз, който разлях при смяната и пак си стоеше същата температура.
Така,че ако ви качва до 102 сменяйте датчика на перката.



- MKII 1.6EZ
- Мнения: 137
- Регистриран на: Чет 10 май 2007 17:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 37 госта