
Golf MK4 При спиране притриса
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: Пет 08 фев 2013 23:00
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: AFT 1996
- Местоположение: Varna
Re: Golf 4 При спиране притриса
И при мен биеше като спирам и се оказа луфт във рейката. 

- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Golf 4 При спиране притриса
При Б5 трябва да си сигурен че всички носачи са здрави като за начало. Ако там е наред - лагери, главини, съпорти, дискове на 288мм + апарати Ате 54 от някой донор и си ти 

-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Вто 19 май 2009 18:58
- Автомобил: VW PASSAT
- Двигател: AFN 1998
- Местоположение: София
Re: Golf 4 При спиране притриса
astrata написа:И при мен биеше като спирам и се оказа луфт във рейката.
ЛУФТА НЕ СЕ ЛИ УСЕЩАШЕ И ПРИ КАРАНЕ ПО НЯКАКЪВ НАЧИН. НЯКАКВИ ДРУГИ ПРИЗНАЦИ
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Вто 19 май 2009 18:58
- Автомобил: VW PASSAT
- Двигател: AFN 1998
- Местоположение: София
Re: Golf 4 При спиране притриса
hooligan_sk написа:При Б5 трябва да си сигурен че всички носачи са здрави като за начало. Ако там е наред - лагери, главини, съпорти, дискове на 288мм + апарати Ате 54 от някой донор и си ти
ОКАЧВАНЕТО МИ Е НА 6. ОБАЧЕ ЛАГЕРИ ГЛАВИНИ....СТАВА ФИНАНСОВО БРУТАЛНА ИСТОРИЯ И МАЙ ЩЕ СЪМ ЗА НОВА КОЛА, И ТО НЕ ОТ ВАГ ГРУПАТА
- malin.angelov
- Мнения: 322
- Регистриран на: Вто 19 юли 2011 23:33
- Автомобил: vw passat
- Двигател: BMP 07
- Местоположение: Sofia
Re: Golf 4 При спиране притриса
Е чак брутално!!??
Колега не е задължително да взимаш чисто нови!
И с тая последната реплика

Колега не е задължително да взимаш чисто нови!

И с тая последната реплика



-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Вто 19 май 2009 18:58
- Автомобил: VW PASSAT
- Двигател: AFN 1998
- Местоположение: София
Re: Golf 4 При спиране притриса
НА 330 000 РЕАЛНИ КМ - ТРЕТИ СОБСТВЕНИК ОТ ГЕРМАНИЯ Е КУПЕНА КОЛАТА. ОТ КАКТО ИМАМ КНИЖКА /20 ГОДИНИ / СЪМ КАРАЛ ПАСАТ 3 И ПАСАТ 5. КОНКРЕТНО ТАЗИ /КОЯТО ВСЕ ОЩЕ СИ ОБИЧАМ И ПОЧТИ НЕ Я КАРАМ -60-70000 ЗА ЧЕТИРИ ГОДИНИ/ НЕ СЪМ И СМЕНИЛ ДВИГАТЕЛ, СКОРОСТНА КУТИЯ, ГЕНЕРАЦИЯ, РЕЙКА И ТЕЗИ НЕЩА ЗА КОИТО СИ НАПИСАЛ, НО ОТПРЕД /ЗАДЕН МОСТ СМЕНЕН НАПЪЛНО ОБОРУДВАН/. ПОГЛЕДНАХ СИ ТЕФТЕРЧЕТО В КОЕТО ДАЖЕ СЪМ СПРЯЛ ДА ПИША ОТ МНОГО ВРЕМЕ ЗА РЕМОНТИ - НАИСТИНА Е БРУТАЛНО И НЕ ИСКАМ ДА ИЗРЕЖДАМ /ТУРБИНА, ПОМПА ДАЖЕ И ТАБЛО ИМА ВЪТРЕ/. ТОЛКОВА ЛИ Е ТРУДНО ВИСОКИЯ КЛАС НА VW ДА ТЕ ЗАКАРА ОТ ТОЧКА А ДА ТОЧКА Б БЕЗ ДА ТИ ИЗПАДНАТ ПЛОМБИТЕ, БЕЗ НАЛИЧИЕТО НА МОНТЬОР В КОЛАТА И БЕЗ ДА СЕ НАЛАГА ДА РАБОТИШ МИЛИОНЕР. Е ТОВА НЕ Е ЛИ БРУТАЛНО
Последна промяна от ivostefanov на Вто 08 юли 2014 22:16, променено общо 2 пъти.
Причина: Смали шрифта колега,неофициално предупреждение!
Причина: Смали шрифта колега,неофициално предупреждение!
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Golf 4 При спиране притриса
Отиваш в моргата и си взимаш всичко което съм изброил за 200лв. С малко късмет ще ги вземеш и с накладки които имат живот. Иначе мога да ти изброя редица марки и модели различни от ВАГ които съм карал и са тресяли качествено след многократна смяна на дискове.
НО - първо вземи джанти + гуми от някой приятел който няма проблеми за тест. С 2 крика ще си ги размените за 15мин пред блока
НО - първо вземи джанти + гуми от някой приятел който няма проблеми за тест. С 2 крика ще си ги размените за 15мин пред блока

-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Вто 19 май 2009 18:58
- Автомобил: VW PASSAT
- Двигател: AFN 1998
- Местоположение: София
Re: Golf 4 При спиране притриса
Благодаря колега!!!
-
- VW експерт
- Мнения: 13390
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: golf 4 при спиране притриса
burn666 написа:Здравейте колеги, да вдигна малко темата. При мен проблема е, че при спиране със скорост над 100км/ч тресе цялата кола(на волана не се усеща чак толкова силно). Возех се даже отзад и като се намаля усещам тресенето. Дисковете отпред са сменени и накладките също.
Ще съм благодарен ако споделите мнение по въпроса.
Малко да раздвижа темата.
Въпросното тресене го имаше и при мен.
Изчетох доста по въпроса,но категорично изключих криви дискове,тъй като при мен тресенето не беше постоянно.
При определени моменти при спиране тресенето изобщо отсъстваше.
След консултации с един доста кадърен човек,предприехме смяна на задните тампони на предните носачи.
Сложихме плътни,от Ауди ТТ,сменихме и тампоните на стабилизиращата щанга.
След интервенцията автомобила спира като трамвай по релси,волана не трепва.
Определено процедурата си заслужава,ефекта е поразителен,цената-колкото струва един читав преден спирачен диск.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 75 госта