трудно пали на бензин в студа(на газ без проблеми)?!!?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
valeo
Мнения: 37
Регистриран на: Сря 06 апр 2005 20:56
Автомобил:
Двигател:

трудно пали на бензин в студа(на газ без проблеми)?!!?

Мнениеот valeo » Чет 09 фев 2006 17:01


Ето какво се получава – голф 2 1.6 PN с ел.карбуратор 2ЕЕ, заменен с 2Е3 от 1.3 –масова практика поради проблеми с Ecotronica – при тия студове взе да пали много трудно на бензин с дълго въртене и кюфкане на един цилиндър, обаче на газ пали моментално и след малко замръзва разбира се, което ме кара да изключа всякакви проблеми с токове(капачки, палци, свещи), а помпата е механична да не би от студа да не може да качи бензин или по-друга причина не го задържа.....дайте някакъв съвет!




Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Чет 09 фев 2006 17:11


А клапата на автоматичният смукач цялата ли е затворена?/...
Пробвай леко някой да я натиска, за да стои отворена 2-3 мм и виж как ще реагира...
Ако запали и работи ще трябва да го настройваш, или ти е изпушил онази черната вакуумна джаджа дето управлява колко да е отворена клапата на камерата...

Ако пък е изцяло отворена, пробвай със затворена на 2-3 мм..


имаше една тема за 2е2 дето се дави в бензин, там имаше много линкове и за 2е2 и за 2е3

За да си сигурен в притока на бензина, сложи едно прозрачно филтърче, и виж како става в него...

Мирише ли на бензин.. демек дави ли се?


Потребителски аватар
valeo
Мнения: 37
Регистриран на: Сря 06 апр 2005 20:56
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот valeo » Чет 09 фев 2006 18:33


колега, съжалявам за спама...изчетох темата за 2Е2...и ще проверя някои работи,когато мога,че аман от тоя студ, но мога да ти кажа със сигурност:
1. Колата не пали веднага и да глъхне(давене) а трудно след много въртене....
2. Смукача сработва веднага на газ а и на бензин като беше по-топло...и държи стабилни обороти
3. Имам прозрачно филтърче и вътре бълбука гориво видимо...
4. Смукача си щрака на горния зъб като е студена и натиснеш педала на газта...
5. Обаче действително на студ на бензин поработва като че ли на три цилиндъра 1-2 минути(на газ не)
6. Не усещам никакъв мирис на бензин...евент.давене.
Абе сори....ама трябва да пробвам някои неща които сте обсъдили в дългата тема за 2е2....преди да давам неясни обяснения......


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Чет 09 фев 2006 19:50


5. Обаче действително на студ на бензин поработва като че ли на три цилиндъра 1-2 минути(на газ не)




колега на тва ти кво му вика6?????? явно не си 4ел предишната тема за 2е2-кадето сме го разисквали много този проблем


Потребителски аватар
valeo
Мнения: 37
Регистриран на: Сря 06 апр 2005 20:56
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот valeo » Пон 13 фев 2006 15:00


колеги, трудно ми е да схвана някои неща от темата за 2е2,ето какво установих:
1. Паля мотора(не беше 100% студена-2 часа), смукача си заработва на обороти, въздушната клапа си стои вертикално, бутам я и към края почти затворено почва да загасва( явно преобогатява).
2. Вадя маркуча на у-вото pulldown - никаква реакция работи си а от долния край на карбуратора където е маркуча се усеща смучене.
3. Натискам края с шестограма откъм вакуума на втория дросел, той потъна и остана така - нищо не се променя, а след малко излезе пръта сам както беше.
4. Елмагнитния клапан за празен ход и кабела за подгряване на смукача са на обща клема( това е присаден 2е3 на 1.6 мотор)
5. мога да опитам друго въпреки че газовата плочка е залепена с черен силикон и не ми сваля но после ще я лепя пак какво да правя
е нямам вакуумна помпа за да проверя пусковото у-во....кажете горе-долу какво да опитам


jas
Мнения: 15
Регистриран на: Нед 19 фев 2006 14:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jas » Чет 02 мар 2006 10:56


Имам същия проблем с почти същата кола - голф 2 1.6 PN 2ЕЕ, но карбуратора не е сменян.
Изказвам се напълно неподготвен (, колите само ги карам :oops:), но може би проблема не е в карбураторите.
Ето малко повече подробности за моя случай:
Моторчето за регулиране на оборотите на празен ход е блокирало, но аз така си я карам от 4 години и половина (със съвсем приличен разход и без оплаквания). И в най-големите студове е палила. Проблема се появи тази зима. Винаги се случва, когато колата е студена (престой поне 8-12 часа). Понякога така се задавя на бензин, че и с дърпане не пали.
В момента, като не запали от първия път на бензин, превключвам на газ и паля веднага, форсирам колата и превключвам на бензин. Това упражнение изключително много ме дразни.
Пиши ако има някакво развитие при теб.


Потребителски аватар
valeo
Мнения: 37
Регистриран на: Сря 06 апр 2005 20:56
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот valeo » Вто 07 мар 2006 13:44


ами засега няма нали се стопли времето.....но това ще трябва да се оправи


Потребителски аватар
valeo
Мнения: 37
Регистриран на: Сря 06 апр 2005 20:56
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот valeo » Вто 07 мар 2006 13:51


освен това моя карбуратор изобщо няма прословутия термоклапан, който връща плавно заслонката за да не се обедни рязко сместа и у-вото pulldown ми е с един накрайник към подкарбураторната зона - явно фабрично си е така или 2Е3 има няколко модификации......



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта