


трудно пали на бензин в студа(на газ без проблеми)?!!?
трудно пали на бензин в студа(на газ без проблеми)?!!?
Ето какво се получава – голф 2 1.6 PN с ел.карбуратор 2ЕЕ, заменен с 2Е3 от 1.3 –масова практика поради проблеми с Ecotronica – при тия студове взе да пали много трудно на бензин с дълго въртене и кюфкане на един цилиндър, обаче на газ пали моментално и след малко замръзва разбира се, което ме кара да изключа всякакви проблеми с токове(капачки, палци, свещи), а помпата е механична да не би от студа да не може да качи бензин или по-друга причина не го задържа.....дайте някакъв съвет!
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
А клапата на автоматичният смукач цялата ли е затворена?/...
Пробвай леко някой да я натиска, за да стои отворена 2-3 мм и виж как ще реагира...
Ако запали и работи ще трябва да го настройваш, или ти е изпушил онази черната вакуумна джаджа дето управлява колко да е отворена клапата на камерата...
Ако пък е изцяло отворена, пробвай със затворена на 2-3 мм..
имаше една тема за 2е2 дето се дави в бензин, там имаше много линкове и за 2е2 и за 2е3
За да си сигурен в притока на бензина, сложи едно прозрачно филтърче, и виж како става в него...
Мирише ли на бензин.. демек дави ли се?
Пробвай леко някой да я натиска, за да стои отворена 2-3 мм и виж как ще реагира...
Ако запали и работи ще трябва да го настройваш, или ти е изпушил онази черната вакуумна джаджа дето управлява колко да е отворена клапата на камерата...
Ако пък е изцяло отворена, пробвай със затворена на 2-3 мм..
имаше една тема за 2е2 дето се дави в бензин, там имаше много линкове и за 2е2 и за 2е3
За да си сигурен в притока на бензина, сложи едно прозрачно филтърче, и виж како става в него...
Мирише ли на бензин.. демек дави ли се?
колега, съжалявам за спама...изчетох темата за 2Е2...и ще проверя някои работи,когато мога,че аман от тоя студ, но мога да ти кажа със сигурност:
1. Колата не пали веднага и да глъхне(давене) а трудно след много въртене....
2. Смукача сработва веднага на газ а и на бензин като беше по-топло...и държи стабилни обороти
3. Имам прозрачно филтърче и вътре бълбука гориво видимо...
4. Смукача си щрака на горния зъб като е студена и натиснеш педала на газта...
5. Обаче действително на студ на бензин поработва като че ли на три цилиндъра 1-2 минути(на газ не)
6. Не усещам никакъв мирис на бензин...евент.давене.
Абе сори....ама трябва да пробвам някои неща които сте обсъдили в дългата тема за 2е2....преди да давам неясни обяснения......
1. Колата не пали веднага и да глъхне(давене) а трудно след много въртене....
2. Смукача сработва веднага на газ а и на бензин като беше по-топло...и държи стабилни обороти
3. Имам прозрачно филтърче и вътре бълбука гориво видимо...
4. Смукача си щрака на горния зъб като е студена и натиснеш педала на газта...
5. Обаче действително на студ на бензин поработва като че ли на три цилиндъра 1-2 минути(на газ не)
6. Не усещам никакъв мирис на бензин...евент.давене.
Абе сори....ама трябва да пробвам някои неща които сте обсъдили в дългата тема за 2е2....преди да давам неясни обяснения......
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
колеги, трудно ми е да схвана някои неща от темата за 2е2,ето какво установих:
1. Паля мотора(не беше 100% студена-2 часа), смукача си заработва на обороти, въздушната клапа си стои вертикално, бутам я и към края почти затворено почва да загасва( явно преобогатява).
2. Вадя маркуча на у-вото pulldown - никаква реакция работи си а от долния край на карбуратора където е маркуча се усеща смучене.
3. Натискам края с шестограма откъм вакуума на втория дросел, той потъна и остана така - нищо не се променя, а след малко излезе пръта сам както беше.
4. Елмагнитния клапан за празен ход и кабела за подгряване на смукача са на обща клема( това е присаден 2е3 на 1.6 мотор)
5. мога да опитам друго въпреки че газовата плочка е залепена с черен силикон и не ми сваля но после ще я лепя пак какво да правя
е нямам вакуумна помпа за да проверя пусковото у-во....кажете горе-долу какво да опитам
1. Паля мотора(не беше 100% студена-2 часа), смукача си заработва на обороти, въздушната клапа си стои вертикално, бутам я и към края почти затворено почва да загасва( явно преобогатява).
2. Вадя маркуча на у-вото pulldown - никаква реакция работи си а от долния край на карбуратора където е маркуча се усеща смучене.
3. Натискам края с шестограма откъм вакуума на втория дросел, той потъна и остана така - нищо не се променя, а след малко излезе пръта сам както беше.
4. Елмагнитния клапан за празен ход и кабела за подгряване на смукача са на обща клема( това е присаден 2е3 на 1.6 мотор)
5. мога да опитам друго въпреки че газовата плочка е залепена с черен силикон и не ми сваля но после ще я лепя пак какво да правя
е нямам вакуумна помпа за да проверя пусковото у-во....кажете горе-долу какво да опитам
Имам същия проблем с почти същата кола - голф 2 1.6 PN 2ЕЕ, но карбуратора не е сменян.
Изказвам се напълно неподготвен (, колите само ги карам
), но може би проблема не е в карбураторите.
Ето малко повече подробности за моя случай:
Моторчето за регулиране на оборотите на празен ход е блокирало, но аз така си я карам от 4 години и половина (със съвсем приличен разход и без оплаквания). И в най-големите студове е палила. Проблема се появи тази зима. Винаги се случва, когато колата е студена (престой поне 8-12 часа). Понякога така се задавя на бензин, че и с дърпане не пали.
В момента, като не запали от първия път на бензин, превключвам на газ и паля веднага, форсирам колата и превключвам на бензин. Това упражнение изключително много ме дразни.
Пиши ако има някакво развитие при теб.
Изказвам се напълно неподготвен (, колите само ги карам

Ето малко повече подробности за моя случай:
Моторчето за регулиране на оборотите на празен ход е блокирало, но аз така си я карам от 4 години и половина (със съвсем приличен разход и без оплаквания). И в най-големите студове е палила. Проблема се появи тази зима. Винаги се случва, когато колата е студена (престой поне 8-12 часа). Понякога така се задавя на бензин, че и с дърпане не пали.
В момента, като не запали от първия път на бензин, превключвам на газ и паля веднага, форсирам колата и превключвам на бензин. Това упражнение изключително много ме дразни.
Пиши ако има някакво развитие при теб.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта