проблем голф2 1,6

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Ico74
Мнения: 179
Регистриран на: Вто 10 яну 2006 21:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

проблем голф2 1,6

Мнениеот Ico74 » Пет 24 фев 2006 21:33


здавеите имам едно питане към разбирачите.на един приател на около 2000км на 2ри цилиндър му се цапа свеща със нещо като натлачено с керемида и спира да работи и като я почистим се оправя.и другото което е че изчистваме я и след 5 минути работа на място и свеща е омаслена но работи и то много добре но губи масло по 1литар на2500км та може ли да е от гумички на клапаните защото проблема се появи след смяната им или мотора е за ремонт.




Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пет 24 фев 2006 21:43


Ми да не те плашим, ама толкова масло от гумички само..
А за гарнитура замисляли ли сте се?


Потребителски аватар
Ico74
Мнения: 179
Регистриран на: Вто 10 яну 2006 21:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Ico74 » Пет 24 фев 2006 21:50


сменена е преди 15000км заедно с гумичките възможно ли е наистина да е от фалшива гарнитура или излезнала гумичка а


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пет 24 фев 2006 21:53


Ми мери компресия...


Потребителски аватар
Ico74
Мнения: 179
Регистриран на: Вто 10 яну 2006 21:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Ico74 » Пет 24 фев 2006 21:55


има даже повече от другите


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пет 24 фев 2006 21:56


ахам маслена компресия има...
от сегменти


Потребителски аватар
Ico74
Мнения: 179
Регистриран на: Вто 10 яну 2006 21:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Ico74 » Пет 24 фев 2006 22:15


кажи ми няква по лека диагноза няма ли щото работата му става дебела и взе да се припотява


Потребителски аватар
asskoGTI
Мнения: 778
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот asskoGTI » Пет 24 фев 2006 22:18


колвга да си сменява сегментите и да кара.....нема начин
или ако иска друг двг направо да зима


Потребителски аватар
Ico74
Мнения: 179
Регистриран на: Вто 10 яну 2006 21:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Ico74 » Пет 24 фев 2006 22:21


благодаря за помоща


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пет 24 фев 2006 22:51


Ами:
Нема му нищо..
ако ще се успокои :)




само едни сегменти дето може да смени..


tipo1.4
Мнения: 53
Регистриран на: Съб 25 фев 2006 1:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Мнениеот tipo1.4 » Съб 25 фев 2006 1:50


щом казваш,че са сменени гумичките и тогава се е получило това..има малко вариянти.Възможно е при самата смяна да е наранена някоя от гумичките или да е наранен самия водач(или по зле пукнат)Имал съм случаи на БМВ на 3-тия цилиндър да цапа свеща,гореше 1 литър за 100 километра(преди това е сменял клапани и водаче,но...водача не е набит правилно и между него и главата тече масло).Ща се отнася за компресията то е нормално да е най-голяма.ами това е от мен.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пет 03 мар 2006 0:44


Ако имаш много ниска компресия на 1или 2 цилиндърана ПХ и прехода към повишаване на обороти докато е студена колата ще има пропуски.Единият цилиндър няма да работи, като постопли и на високи обороти започва да работи.
Мери компресия на цилиндрите и ще разбереш най-точно какво е.


Потребителски аватар
Ico74
Мнения: 179
Регистриран на: Вто 10 яну 2006 21:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Ico74 » Пет 03 мар 2006 8:03


на 2ри цилиндър е 11.5 а на 1.3и4 е по 10.5


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пет 03 мар 2006 13:55


Добре си . При мен на 2 ката на 1я цилиндър беше 8,5 атм и се изключваше .
При теб тези разлики може да са от клапани / нагар, легла, разстояние/.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], miro slav и 97 госта