


Vw Golf 2 4x4
Vw Golf 2 4x4
здравейте , можете ли да ми кажете някакво инфо за двойното предаване 4х4 , надежно ли е , има ли някакви минуси в него , на какви двигатели го има . благодаря предварително
- zemon_C4455XP
- Мнения: 1171
- Регистриран на: Вто 23 авг 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
че е надежно да,обикновенно съм виждал при голф2 Кънтри,Г60 и на някой дето имат надписи Синхро,а плюсовете са при проходимост при зимни условия и по екстремни терени,а минусите според мен са че прави колата малко по тромава и тежка,но това не се отнася за Г60 защото това животно е доста силен мотор и май много не му пречи 

- asskoGTI
- Мнения: 778
- Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
golf 2 synchro нема нищо общо с кънтрито
по принцип синхрото го дават с 90к.с. двг. 1.8 мисля че беше RP
синхрото при VW e взаимствано от QUATRO-то в AUDI,демек с влокаж.
предните гуми винаги са си задвижване и при приплъзване на някоя от гумите автоматично се включват всички колела.мисля че има и G60 Synchro, но не си спомням имаше ли го на голф или само на пасатите.
+мн по-добра стабилност на пътя
+...и при висока скорост също(заради добавената маса ниско долу)
+разхода да гориво е почти същия(ако не го газите педала разбира се)
-винаги се купуват комплект 4 гуми
-проблемен заден диференциал
-сравнително слаб двг за тази версия

по принцип синхрото го дават с 90к.с. двг. 1.8 мисля че беше RP
синхрото при VW e взаимствано от QUATRO-то в AUDI,демек с влокаж.
предните гуми винаги са си задвижване и при приплъзване на някоя от гумите автоматично се включват всички колела.мисля че има и G60 Synchro, но не си спомням имаше ли го на голф или само на пасатите.
+мн по-добра стабилност на пътя
+...и при висока скорост също(заради добавената маса ниско долу)
+разхода да гориво е почти същия(ако не го газите педала разбира се)
-винаги се купуват комплект 4 гуми
-проблемен заден диференциал
-сравнително слаб двг за тази версия
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
синхрото няма ама нищо общо с куатро като за начало!
задното предаване се включва с виско-съединител който просто ако има разлика в скоростта на въртене предни/задни увлича и задните да копаят. иначе мощността си се предава само на предните при нормални условия.
ефекта би трябвало да е малко по икономична кола защото ауди имат торсен диференциал (идва от torque sensitive) който постоянно си играе с рапределението на мощността и е абсолютно непобедим (за мене) като технология! но колата повечко харчи (от опит знам)
вискомуфата с годинките се "разсъхва" демек има една много специална грес вътре която си намира начин да изтече и взимат много пари за нова (или пълнене).
като цяло системата не е много сполучлива от гледна точка на 4х4 задвижване но върши работа...
задното предаване се включва с виско-съединител който просто ако има разлика в скоростта на въртене предни/задни увлича и задните да копаят. иначе мощността си се предава само на предните при нормални условия.
ефекта би трябвало да е малко по икономична кола защото ауди имат торсен диференциал (идва от torque sensitive) който постоянно си играе с рапределението на мощността и е абсолютно непобедим (за мене) като технология! но колата повечко харчи (от опит знам)
вискомуфата с годинките се "разсъхва" демек има една много специална грес вътре която си намира начин да изтече и взимат много пари за нова (или пълнене).
като цяло системата не е много сполучлива от гледна точка на 4х4 задвижване но върши работа...
-
- Мнения: 282
- Регистриран на: Пон 29 ное 2004 13:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 17:01, променено общо 1 път.
Доколкото ми е известно, всички Golf-ове преди Golf IV , използват системата viscose-coupling center differential. При нея винаги се задвижени само предните колела, и при силно буксуване част от върт. момент се предава и към задния мост.
+ Нисък разход на гориво
+ Евтин
Недостатъци:
- Не реагира достатъчно бързо
- Не може да предаде достатъчно въртящ момент, тъй като се използва високо визкозитетна течност, която просто увлича дисковете, предавщи въртящия момент към задния мост
- Липса на ефективност. Сякаш е сложен само за покачване на цената на автомобила.
А що се отнася до системата quattro на Audi, тя е една от най-съвръшените системи правени някога. При нея всички колела се движат едновременно, със 50:50 разпределение на мощността между предния и задния мост. Основно предимство е и наличеито на автоматичен блокаж на диференциалите.
+ Изключително ефективна
- Скъпа
+ Нисък разход на гориво
+ Евтин
Недостатъци:
- Не реагира достатъчно бързо
- Не може да предаде достатъчно въртящ момент, тъй като се използва високо визкозитетна течност, която просто увлича дисковете, предавщи въртящия момент към задния мост
- Липса на ефективност. Сякаш е сложен само за покачване на цената на автомобила.
А що се отнася до системата quattro на Audi, тя е една от най-съвръшените системи правени някога. При нея всички колела се движат едновременно, със 50:50 разпределение на мощността между предния и задния мост. Основно предимство е и наличеито на автоматичен блокаж на диференциалите.
+ Изключително ефективна
- Скъпа
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], miro slav и 98 госта