Vw Golf 2 4x4

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Howlett
Мнения: 47
Регистриран на: Чет 02 мар 2006 22:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Vw Golf 2 4x4

Мнениеот Howlett » Съб 04 мар 2006 2:11


здравейте , можете ли да ми кажете някакво инфо за двойното предаване 4х4 , надежно ли е , има ли някакви минуси в него , на какви двигатели го има . благодаря предварително




Потребителски аватар
zemon_C4455XP
Мнения: 1171
Регистриран на: Вто 23 авг 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот zemon_C4455XP » Съб 04 мар 2006 10:29


че е надежно да,обикновенно съм виждал при голф2 Кънтри,Г60 и на някой дето имат надписи Синхро,а плюсовете са при проходимост при зимни условия и по екстремни терени,а минусите според мен са че прави колата малко по тромава и тежка,но това не се отнася за Г60 защото това животно е доста силен мотор и май много не му пречи :roll:


Потребителски аватар
asskoGTI
Мнения: 778
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот asskoGTI » Съб 04 мар 2006 11:17


golf 2 synchro нема нищо общо с кънтрито :!:
по принцип синхрото го дават с 90к.с. двг. 1.8 мисля че беше RP
синхрото при VW e взаимствано от QUATRO-то в AUDI,демек с влокаж.
предните гуми винаги са си задвижване и при приплъзване на някоя от гумите автоматично се включват всички колела.мисля че има и G60 Synchro, но не си спомням имаше ли го на голф или само на пасатите.
+мн по-добра стабилност на пътя
+...и при висока скорост също(заради добавената маса ниско долу)
+разхода да гориво е почти същия(ако не го газите педала разбира се)
-винаги се купуват комплект 4 гуми
-проблемен заден диференциал
-сравнително слаб двг за тази версия


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Съб 04 мар 2006 11:25


синхрото няма ама нищо общо с куатро като за начало!
задното предаване се включва с виско-съединител който просто ако има разлика в скоростта на въртене предни/задни увлича и задните да копаят. иначе мощността си се предава само на предните при нормални условия.
ефекта би трябвало да е малко по икономична кола защото ауди имат торсен диференциал (идва от torque sensitive) който постоянно си играе с рапределението на мощността и е абсолютно непобедим (за мене) като технология! но колата повечко харчи (от опит знам)
вискомуфата с годинките се "разсъхва" демек има една много специална грес вътре която си намира начин да изтече и взимат много пари за нова (или пълнене).
като цяло системата не е много сполучлива от гледна точка на 4х4 задвижване но върши работа...


Потребителски аватар
jojo84
Мнения: 370
Регистриран на: Чет 10 мар 2005 10:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот jojo84 » Съб 04 мар 2006 11:29


аз съм карал и съм доволен :lol:


golf_tuning
Мнения: 282
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот golf_tuning » Съб 04 мар 2006 12:29


г60-то ама маи само ралито е синхро


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Съб 04 мар 2006 12:42


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 17:01, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Съб 04 мар 2006 12:51


Моето мнение, че най-доброто съчетание в Г2 м/у 4х4 и двигател е с 1Р (1.8 - 98 кс. инжекцион). Верно с Digifant и има повечко електроника, но пък върви и с Н92.


blazer
Мнения: 2
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 20:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот blazer » Съб 04 мар 2006 20:41


Доколкото ми е известно, всички Golf-ове преди Golf IV , използват системата viscose-coupling center differential. При нея винаги се задвижени само предните колела, и при силно буксуване част от върт. момент се предава и към задния мост.

+ Нисък разход на гориво
+ Евтин

Недостатъци:

- Не реагира достатъчно бързо
- Не може да предаде достатъчно въртящ момент, тъй като се използва високо визкозитетна течност, която просто увлича дисковете, предавщи въртящия момент към задния мост
- Липса на ефективност. Сякаш е сложен само за покачване на цената на автомобила.


А що се отнася до системата quattro на Audi, тя е една от най-съвръшените системи правени някога. При нея всички колела се движат едновременно, със 50:50 разпределение на мощността между предния и задния мост. Основно предимство е и наличеито на автоматичен блокаж на диференциалите.

+ Изключително ефективна

- Скъпа


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Нед 05 мар 2006 16:35


Здравей и добре дошъл!
:welcome_to_group
Хубаво първо мнение, дано да продължиш в същия стил :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], miro slav и 98 госта