Гатанка за маслото?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
ARMO
Мнения: 76
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 14:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Гатанка за маслото?

Мнениеот ARMO » Сря 08 мар 2006 11:11


С един приятел умуваме, къде може да се губи литър масло на 1000-1500км. Колата е Голф3 1.8 Ми, АВС мотор на около 150 000км. Няма течове, гумичките на клапаните са сменени преди 1000км, свещите са чисти. маслен сегмент, семеринг ли, що? И ако е сегмент, няма ли пак да се цапат свещите?

Последна промяна от ARMO на Сря 08 мар 2006 13:08, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Сря 08 мар 2006 11:28


150к на километраж, може и да са 450к
Как ти е компресията на мотора?
Качва ли масло по инжекцията?
Отзад до ауспуха да нямаш табела "Място за пушене"?
Щом няма течове значи го гори - няма къде на друго място да ходи


Потребителски аватар
SnowMaster
Мнения: 699
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот SnowMaster » Сря 08 мар 2006 12:40


виж тоя литър масло да не е влезнал в антифриза.ако не маслен сегмент(и),теч от семеринг(и),щеката може да се е разместила(счупила в пласмасата) и още доста вариянти


Потребителски аватар
ARMO
Мнения: 76
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 14:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ARMO » Сря 08 мар 2006 13:00


Sunny написа:150к на километраж, може и да са 450к
Как ти е компресията на мотора?
Качва ли масло по инжекцията?
Отзад до ауспуха да нямаш табела "Място за пушене"?
Щом няма течове значи го гори - няма къде на друго място да ходи


По инжекцията качва, (имаш предвид от одушника на картера) мисля, че за кола на ния километри е нормално. Не пуши, аспуха е чист, още повече, че катализотора е махнат. Компресията е еднаква на висички цилиндри (с минимални отклонения).


Потребителски аватар
ARMO
Мнения: 76
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 14:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ARMO » Сря 08 мар 2006 13:05


SnowMaster написа:виж тоя литър масло да не е влезнал в антифриза.ако не маслен сегмент(и),теч от семеринг(и),щеката може да се е разместила(счупила в пласмасата) и още доста вариянти


Не, антифриза е чист. Горе грешката моя, едно мисля, за друго пиша. Сменяхме наскоро семеринга на коляновия вал, пускаше малко. Щеката си мисля, дори и да се е разместила, след доливане не трябва да мърда. Интересното е, че като се долее до МАКС, много бързо(300-400 км) слиза малко над минимума и после съвсем бавно се губи


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Сря 08 мар 2006 13:19


Намери някой със същия мотор и сравнете щеките... :idea:


Потребителски аватар
ARMO
Мнения: 76
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 14:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ARMO » Сря 08 мар 2006 13:26


Мадмен, аз имах предвид, че дори и щеката да е мръднала, като я долея на макс, след 500км пак трябва да е на макс. щото вече редовно я доливам и почвам да мисля за разпарчетяване на двигателя и почване на глави, сегменти, гарнитури и т.н. както си му е реда, поне ще знам, че следващите най-малко 100 000км ще бъдат безпроблемни.


Потребителски аватар
ARMO
Мнения: 76
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 14:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Я някой да ме светне?

Мнениеот ARMO » Сря 08 мар 2006 14:52


Ако го гори маслото, поради счупен или износен сегмент, според мен логично е, свещите или свеща на цилиндъра със износения сегмент да бъде зацапана. Така ли е? :screwy :banghead:


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Сря 08 мар 2006 15:02


Да би трябвало да цапа свещ.
По-горе имах в предвид, че може щеката ти да не е вярната и да сипваш повече масло.... тогава е нормално в началото да го харчи(тази част която е в повече)....


Потребителски аватар
ARMO
Мнения: 76
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 14:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ARMO » Сря 08 мар 2006 19:07


madmen написа:Да би трябвало да цапа свещ.
По-горе имах в предвид, че може щеката ти да не е вярната и да сипваш повече масло.... тогава е нормално в началото да го харчи(тази част която е в повече)....


Чакай да пуснем една темичка, колко масло събира тоз двигател.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Сря 08 мар 2006 20:01


На равно място ли се долива ?? Или наклонено.


Потребителски аватар
smurf
Мнения: 918
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 19:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот smurf » Чет 09 мар 2006 2:07


работата е ясна - гори маслото и аз има такъв проблем преди, и колата си работеше "нормално", наистина нямаше белези да има проблем, но после се оказа най-неприятното - основен ремонт, на двете бутала имаше огромни дупки!!!!така, че отваряй мотора, докато е време, че моя го карах така с по литър маслко на 1000км и след 5000км, блокира.....


Потребителски аватар
ARMO
Мнения: 76
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 14:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ARMO » Чет 09 мар 2006 6:05


Смърф, кво ма напрай ти? Ако е вярно, тва момче дет ми го пусна туй голфче :deal :lupe :beat_butt2 :rocketwhore :laser :whip


Потребителски аватар
zemon_C4455XP
Мнения: 1171
Регистриран на: Вто 23 авг 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот zemon_C4455XP » Чет 09 мар 2006 9:30


ми пробвай като смениш маслото с някое по-добро да ли пак ще го харчи така и ако пак е същото положение,направо търси тоя да ти дава ибяснение какво му е правил иначе като гледам и аз съм на това мнение че мотора май е за основен :roll:


Потребителски аватар
SnowMaster
Мнения: 699
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот SnowMaster » Чет 09 мар 2006 9:44


сменял си гумички на клапани-да не би да не са поставени както трябва(не са набити)или да са менте.малко вероятно е но все пак...



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 50 госта