


Гатанка за маслото?
Гатанка за маслото?
С един приятел умуваме, къде може да се губи литър масло на 1000-1500км. Колата е Голф3 1.8 Ми, АВС мотор на около 150 000км. Няма течове, гумичките на клапаните са сменени преди 1000км, свещите са чисти. маслен сегмент, семеринг ли, що? И ако е сегмент, няма ли пак да се цапат свещите?
Последна промяна от ARMO на Сря 08 мар 2006 13:08, променено общо 1 път.
- SnowMaster
- Мнения: 699
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Sunny написа:150к на километраж, може и да са 450к
Как ти е компресията на мотора?
Качва ли масло по инжекцията?
Отзад до ауспуха да нямаш табела "Място за пушене"?
Щом няма течове значи го гори - няма къде на друго място да ходи
По инжекцията качва, (имаш предвид от одушника на картера) мисля, че за кола на ния километри е нормално. Не пуши, аспуха е чист, още повече, че катализотора е махнат. Компресията е еднаква на висички цилиндри (с минимални отклонения).
SnowMaster написа:виж тоя литър масло да не е влезнал в антифриза.ако не маслен сегмент(и),теч от семеринг(и),щеката може да се е разместила(счупила в пласмасата) и още доста вариянти
Не, антифриза е чист. Горе грешката моя, едно мисля, за друго пиша. Сменяхме наскоро семеринга на коляновия вал, пускаше малко. Щеката си мисля, дори и да се е разместила, след доливане не трябва да мърда. Интересното е, че като се долее до МАКС, много бързо(300-400 км) слиза малко над минимума и после съвсем бавно се губи
Мадмен, аз имах предвид, че дори и щеката да е мръднала, като я долея на макс, след 500км пак трябва да е на макс. щото вече редовно я доливам и почвам да мисля за разпарчетяване на двигателя и почване на глави, сегменти, гарнитури и т.н. както си му е реда, поне ще знам, че следващите най-малко 100 000км ще бъдат безпроблемни.
Я някой да ме светне?
Ако го гори маслото, поради счупен или износен сегмент, според мен логично е, свещите или свеща на цилиндъра със износения сегмент да бъде зацапана. Така ли е?



- smurf
- Мнения: 918
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 19:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград
работата е ясна - гори маслото и аз има такъв проблем преди, и колата си работеше "нормално", наистина нямаше белези да има проблем, но после се оказа най-неприятното - основен ремонт, на двете бутала имаше огромни дупки!!!!така, че отваряй мотора, докато е време, че моя го карах така с по литър маслко на 1000км и след 5000км, блокира.....
- zemon_C4455XP
- Мнения: 1171
- Регистриран на: Вто 23 авг 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- SnowMaster
- Мнения: 699
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 50 госта