Bobby_ написа:за този проект ще те уважа ша знайш!!!!!!!! но ми е интересно как ще смениш 1ва и 2ра?
Ми накратко ето така .... ползвам кутия 4S.... имам и разглобена 9A
Тая далгата 4S ще я отворя (тя ми е на колата сега)
ще и извадя вси4ко освен дифа и пиниона ... от късата ще сложа скоростите от 1 до 4(и задна) ... заедно с втори4ния вал

ще затворя кутията ... после ще сложа и далгата 5-та и мятам и наи малкото капа4е
за целта се изисква свалянето само на едната 4ашка

(на карето)
с 2 думи мисля цялата рабода да стане без да разглобявам напално кутията ::)
маи го написах малко обаркано , но ако не си разбрал нещо питаи
П.С.
Има само едно малко неудобство

за което маи никои не се сеща , или поне си мал4и и ми се смее
разликата на 2-те кутии които ползвам и на 2Y е,4е моите кутии са с танката ос ... a 2Y с дебелата ... и саединителя на КР примерно е с шлици за голяма ос ( с 2 думи кутията 2Y e с малко по дебели валове ватре) ...но и на това сам намерил решение ....
и мисля 4е 140к.с. няма да са проблем на кутията която ще спретна (пробвано на приател на Г1 Кабрио)

с ПЛ с АБФ валове

и колата наистина варви
