
значи пипаш големият радиатор типъл е ... (значи термостата отваря) - така ли е?
Възможно ли е да не работи маслената помпа или водната да не върти достатъчно?
Отвърташ капачката за маслото и докато работи двигателя - все си мислех че докато работи двигателя от там трябваше да изхвърли масло, но не.
Възможно ли е по някакъв начин да вкарва газ във водата през изпарителя и от там да загрява. Или да е запушен некой от радиаторите? Пипаш радиатора отгоре топъл от долу е малко по хладен (но си мисля че това е нормално нали се охлажда)
Парно също има не е запушено радиаторчето защото иначе щеше да ми замръзва изпарителя - от там се взима подгряването.
Пробвах нещо много странно докато показваше 90 градуса на таблото напъхах един термометъ в радиатора във водата и той показа 54 градуса ?!?
От къде взима тогава температурата за датчика на таблото??
Данеби да имам въздушна възглавница (или от газта) и да загрява бързо и да бърка датчика, защото термометъра дето пъхнах вътре съм сигурен за него (взех го назаем от една хим.лаборатория)

Данеби да меша нещо вода бензин, масло бензин???
Нямам промяна в работата на двигателя или мощността му???
ПРЕВЕЛ DragoCL
МАЛЕ ИЗБОДОХ СИ ОЧИТЕ ЗА ПОСЛЕДНО ТИ ПРЕВЕЖДАМ МНЕНИЕ!!!
ПИШИ НА КИРИЛИЦА!!!!! ЩЕ ТРИЯ ВЕЧЕ!!!!
А ДА И ИМА ДА МЕ ЧЕРПИШ БИРА ЗАРАДИ СТРАДАНИЯТА МИ!!!!