много бързо загрява - сега е студено

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
gti12

много бързо загрява - сега е студено

Мнениеот gti12 » Вто 19 окт 2004 18:38


дига ми температура 95-100 градуса и перката върти постоянно, а като стане по-топло...... :(
значи пипаш големият радиатор типъл е ... (значи термостата отваря) - така ли е?
Възможно ли е да не работи маслената помпа или водната да не върти достатъчно?
Отвърташ капачката за маслото и докато работи двигателя - все си мислех че докато работи двигателя от там трябваше да изхвърли масло, но не.
Възможно ли е по някакъв начин да вкарва газ във водата през изпарителя и от там да загрява. Или да е запушен некой от радиаторите? Пипаш радиатора отгоре топъл от долу е малко по хладен (но си мисля че това е нормално нали се охлажда)
Парно също има не е запушено радиаторчето защото иначе щеше да ми замръзва изпарителя - от там се взима подгряването.

Пробвах нещо много странно докато показваше 90 градуса на таблото напъхах един термометъ в радиатора във водата и той показа 54 градуса ?!?
От къде взима тогава температурата за датчика на таблото??

Данеби да имам въздушна възглавница (или от газта) и да загрява бързо и да бърка датчика, защото термометъра дето пъхнах вътре съм сигурен за него (взех го назаем от една хим.лаборатория) :) а той показа друга температура.

Данеби да меша нещо вода бензин, масло бензин???
Нямам промяна в работата на двигателя или мощността му???

ПРЕВЕЛ DragoCL
МАЛЕ ИЗБОДОХ СИ ОЧИТЕ ЗА ПОСЛЕДНО ТИ ПРЕВЕЖДАМ МНЕНИЕ!!!
ПИШИ НА КИРИЛИЦА!!!!! ЩЕ ТРИЯ ВЕЧЕ!!!!
А ДА И ИМА ДА МЕ ЧЕРПИШ БИРА ЗАРАДИ СТРАДАНИЯТА МИ!!!!




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Вто 19 окт 2004 19:04


ако го напишеш на кирилица-ще го прочета.
така няма да стане...


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16336
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Вто 19 окт 2004 19:55


не разбрах къде си мерил темп....
ноооо провери си термосуича-това е датчик завит за радиатора, който мери темп. и казва кога да се включи вентилацията, като почне да се прецаква я включва на по-висока температура
идеята за въздушна възглавница е също възможна
радиатора при отворен термостат трябва да ти е еднакво горещ навсякъде, виж си маркучите дебелите горен и долен дали са еднакво горещи като загрее колата


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Вто 19 окт 2004 21:46


имаш нарушена циркулация-термостата се уморява с времето и почва да магарува.
той по принцип не е постоянно в едно положение а играе непрекъснато-достатъчно е да заяжда по стерженчето някъде и готово.
моя съвет е да го смениш с нов.

Последна промяна от vaskoto1 на Вто 19 окт 2004 21:54, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Сря 20 окт 2004 0:09


[quote=gt12]Отвърташ капачката за маслото и докато работи двигателя - все си мислех че докато работи двигателя от там трябваше да изхвърли масло, но не.[/quote]
Не изхвърля масло защото има пластмасов капак вътре под металния.

[quote=gt12]От къде взима тогава температурата за датчика на таблото?? [/quote]
Температурата за уреда на таблото се взима /поне при мене/ от един датчик на блока на двигателя /от дясната част на двг погледнат отпред./.

Пробвах нещо много странно докато показваше 90 градуса на таблото напъхах един термометъ в радиатора във водата и той показа 54 градуса ?!?

Този термометър е седял в горната част поради това че радиатора е оребрен и няма как да стигне до долу, а казваш че е показал 54° - пак не се връзва с това, нали казваш че в долната част е по-студен.
Принципно:
темп. на включване на перката - от 93° до 98°
темп. на изключване на перката - от 88° до 93°
Начало на отваряне на термостата за 1.6, 1.8 - 85°


Потребителски аватар
zmej
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
Автомобил: Audi 8D5 Quattro
Двигател: AJL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zmej » Сря 20 окт 2004 10:11


Ако си мислиш, че може да вкарва газ в антифриза - провери го - или да го докажеш, или да го изключиш като възможност. Запали я без капачката на антифриза (на газ) и ако не се разсмърди на газ от капачката, значи си добре...
Апропо, какъв ти е изпарителя?


gti12

Мнениеот gti12 » Сря 20 окт 2004 17:32


Първо много съжалявам че не сам писал на кирилица ,но не си бях на моя , и там нямаше кирилица.Нека неми се сърдят......

Значи днес пробвах спрях бутилката и карах само на бензин
колата си загря пак ,даже по барзо ....
Въпросът ми е температурата на таблото от каде я взима ,от водата в радиатора или от блока на двигателя???
Как да си я обезваздуша системата ,тя не се ли обезваздушава сама ???

Има ли възможност да не работи маслената или водната помпа ???


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 20 окт 2004 17:38


не-помпите работят.
смени си термостата и не се терзай повече сглупости.
температурния датчик е на главата на маркуча откъм радиатора дето обикновено е най топло



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: mironski и 111 госта