1.05 and 1.3 litre engines - pre August 1985:
Warm:
Inlet . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.15 to 0.20 mm
Exhaust . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.25 to 0.30 mm
Cold:
Inlet . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.10 to 0.15 mm
Exhaust . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.20 to 0.25 mm
Това тук е по Haynes. Aз ли съм нещо в грешка или те,как на горещ двигател хлабините са по големи от съшите при студен? Мислех утре да ги регулирам ама тия нещо ме шашкат,а същите данни откривам и в една руска програмка за ремонт на VW
