Изхвърля маслото от хидравликата на волана?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Изхвърля маслото от хидравликата на волана?

Мнениеот didodi » Нед 07 ное 2004 22:38


Става дума за 1,9 TD , днес както си паркирах кротко и чувам доста лошо скърцане :shock: :? а след малко се оказа , че под колата остават следи , отварям капака и кво : пълна мизерия :horror: от казанчето на хидравликата тече яко и си викам :censored: , :censored: :censored: . Бягам да купувам масло, наливам , а тя наща пак го изплува :drinking: , та понеже трябваше да пътувам и си свалих ремъка на хидравликата и се прибрах със мускулна треска . Та питам аз защо ми изхвърля маслото :?:




Потребителски аватар
tatenceto
Мнения: 781
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот tatenceto » Пон 08 ное 2004 15:38


има клапан за налягането по всяка вероятност е заял


Потребителски аватар
poni
Мнения: 1111
Регистриран на: Вто 26 окт 2004 18:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот poni » Пон 08 ное 2004 15:57


Възможно е да са ти износени уплатненията на хидравликата.Ремонтират се,ама не се знае колко ще изкарат след това.А колплеката уплътнения е над 100 лв.


Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Мнениеот didodi » Пон 08 ное 2004 19:33


Верен отговор "Я" : помпата на хидравликата , за справка нова в Unitrade X е 4 :( :( лева


Потребителски аватар
zmej
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
Автомобил: Audi 8D5 Quattro
Двигател: AJL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zmej » Пон 08 ное 2004 22:42


didodi написа:Верен отговор "Я" : помпата на хидравликата , за справка нова в Unitrade X е 4 :( :( лева


Това ако ще те успокои, шефа си пазарува скоро (миналата година) за Пасат Б3, към 400 кинта... В Юнито едва ли в питал колко е...


Потребителски аватар
Jujeto
Мнения: 97
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 7:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jujeto » Вто 09 ное 2004 11:40


Проблема ти е в семеринга на хидравликата или в лагерчето акао нямаш кора под помпата.
ремонта с ново лагерче и нови семеринги е около 70 кинта


WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WasteLand_TD » Вто 09 ное 2004 12:05


на брат ми пасата хидравликата виеше стържеше и накрая съвсем умря.Така караше 3 месеца.После за 110 кинта му я направиха и ве4е година няма проблем.Доколкото знам хидравликите - за 100-120 кинта ги оправят без проблем
!Кората която е долу е много важна - пази от какви ли не гадории!!


Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Мнениеот didodi » Сря 10 ное 2004 0:59


Маслото за хидравликата на волана , което ми препоръча (направо ми каза НИКАКВО друго да не слагам ) колегата Vento e VW G 002 000.


Потребителски аватар
XaBaTa™
Мнения: 1464
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 14:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот XaBaTa™ » Чет 20 яну 2005 0:53


днес и на мене ми се наложи да долея малко течност ....
отидох в магазина и ми казаха че имат някаква руска за 3 лв. и Valvoline TYPE D (флуид за автоматична скоростна кутия), казаха ми че трябва да видя цвета на мойта (червен се оказа) и купих Valvoline и долях.
та въпроса ми е - наистина ли е от огромно значение каква ми е течността и дали тази мойта е добра? И второ мойта е червена, а май трябва да е зелена :roll: :?:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Чет 20 яну 2005 9:43


най много отговаря на нашите хидравлики на ОМВ едно масло към 12 кинта е и пише че е само за ситроен.
пробвано е-това е. иначе юнито-36 кинта килото.


Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Мнениеот didodi » Съб 22 яну 2005 18:40


A при Шкодите е 25-6 мисля :twisted:


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Съб 22 яну 2005 19:06


При ситроените не е ли зелено :D Доколкото знам от моя опит , на ситроените е зелено , само те се отличават от другите коли щот маслото им циркулира не само в хидравличната рейка . Иначе на колегата трябва да си е червено . Та по въпроса с ремонта които ти предстои . По-евтинко ще ти излезе да си свалиш рейката сам , че и за тва се взима пари , а после мога да ти кажа каде да я занесеш да ти я отремонтират . Няколко са местата . Щом ти тече от горе от към червяка , значи ти е изпуснал семеринга . Не знам точно при теб как е , дали може да се смени само семеринга иначе ремонта е следния :
Разглобява се цялата , шлаифа се тоест осите и се слага нов комплект според износването и шлаифането и мисля че няма да се справиш сам. Най-известния в София е Жан , са даже практикувал с нова техника с прахово наслояване , но дава много малка гаранция . Има и други , но много от тях лъжат че ги ремонтират те , а ги носят при Жан . Ако искаш кажи и ще ти кажа каде и как 8)


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Съб 22 яну 2005 19:12


На теб през казанчето ли ти го изхвърля , ако е така пак си или за същия ремон само че реиката ти е избила от вътре или са ти влезли боклуци в помпата . Тва си е нож с две остриета :?


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Сря 26 яну 2005 14:56


Да питам и аз в тая тема
При мен също вие и скърца на студено(5-10мин. сутрин). Иначе си се върти нормално, а и няма загуба на течност.
Та питането ми е да се правя ли на глух или в сервиз... :?:


Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Мнениеот didodi » Сря 26 яну 2005 21:05


Еми ако имаш кинти бегай до сервиза , ако ли не чакай да се скапе напълно и тичаш за нови :roll: помпа , рейка или там каквото се е скапало.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 75 госта