Какво показва този уред за темперетурата ?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
meltin
Мнения: 167
Регистриран на: Вто 05 окт 2004 19:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Какво показва този уред за темперетурата ?

Мнениеот meltin » Сря 19 юли 2006 10:06


Значи имам следния уред който ми показва темперетурата и нещо не мога да се ориентирам каде колко градуса са. Интересуват ме и малките бели точици също какво ознчават евентуално. В ръководството което дойде с колата пише че от голямата бяла линия е до малката бяла линия е нормална темперетура... но от нормална до нормална май има разлика. И до колкото разбрах лампата е ако вземе да ти прегрява двигателя, защото индикацията била интертна и не отчитала навреме ако има прегряване.

Ето го и на снимка :-) от ГСМ
Изображение

И защо се интересувам съответно... колата на градски условия нормално си загрява и перката се включва изтива и т.н. обаче като изляза на магистралата и като дойде нанагорнище темперетурата започва да се увеличава... и увеличава и т.н.

Последния път на Тракия със около 130 км/ч и 5 човека в колата зумера за маслото се включи 2 пати един път на тунела и един път преди него. Стрелката за темперетурата беше на първата точка след лампата. Лампата за прегряване по темперетура не е светила само тази за маслото.

Аз по принцип като видя че подминава лампата и темперетурата почва да се покачва включвам парното и намалявам скороста, но в случая колата я караше друг човек.




Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Сря 19 юли 2006 10:15


Проблема със зумера на маслотое широко дискутиран.. само мога да ти кажа... честито и не е от водата...

Температурата - 90 градуса са когато стрелката сочи право нагоре
Карал съм г2 почти 3 години, никога не ми е загрявал толкова... не е нормално.. това са повече от 100 градуса според мен.


Слдващият път не зори колата толкова...
слез на 4 та с 90 ... и няма да имаш проблем..
Баир се катери на обороти на ниска предавка.. не си мисли, че когато го качваш на 5 та с 90 го щадиш...
по-добре 4та с 90 по баира....обороти повече.. по-малък тормоз .. повече дебит на вода през радиатора...

Не бих се учудил термостата да не ти отворил изцяло.. поради повишено налягане в системата.. в следствие на пробила гарнитура..

абе да не те хвърлям в черни мисли...
или изгоряла 2 ра степен на перката на радиатора.. или датчик... на радиатора...


Потребителски аватар
meltin
Мнения: 167
Регистриран на: Вто 05 окт 2004 19:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот meltin » Сря 19 юли 2006 10:24


Както казах колата не я карах аз иначе нямаше да се случи това веднага като слезнеш на 100 км нещата се променят :-( и аз все си мисля, че за тоз мотор тази скорост със този товар са му много и е нормално да загрява, но вече започвам да си мисля за неотварящ докрай термостат.

При пробила гарнитура няма ли да меша масло и антифриз?

Вентилатора ми е само със една степен.


Потребителски аватар
sport generation
Мнения: 219
Регистриран на: Чет 29 юни 2006 15:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот sport generation » Сря 19 юли 2006 22:52


Гарантирано издухана гарнитура на главата в градски условия не се лови но на дълъг път мале....... Не чакаи още мнения за да не стане късно.Не задължително избива към маслена магистрала


Потребителски аватар
meltin
Мнения: 167
Регистриран на: Вто 05 окт 2004 19:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот meltin » Сря 19 юли 2006 23:41


Много ме наплашихте с таз гарнитура ... :-( Кажете каде да я закарам за да се разбере дали наистина е това, че наистина се стряскам. Все пак не може ли да има някакъв друг проблем по-охладилтената система и от там да се получава прегряването.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Сря 19 юли 2006 23:45


meltin написа:Много ме наплашихте с таз гарнитура ... :-( Кажете каде да я закарам за да се разбере дали наистина е това, .

Мери компресия..
Вода харчи ли.. демек доливаш ли?
пуши ли бяло изотзадзе..
Маркучите твърди ли са/...?


Потребителски аватар
meltin
Мнения: 167
Регистриран на: Вто 05 окт 2004 19:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот meltin » Чет 20 юли 2006 7:01


Вода харчеше но имах един теч... преди около седмица го отстраних и от тогава не съм забелязал да ми харчи вода.

Маркучите също ще ги проверя, но не мисля че са твърди.

Отзад не пуши никак... пуши гадно черно само като се пали на бензин и то понякога ама това е друг кахър.

....

Проверих маркучите. Значи при студена кола са меки като мекица, при топла кола и работещ двигател са по-твърди, но не са на камък.

Сега се сетих още нещо аз в повечето случай докато губеше вода доливах само антифриз. Рядко май само 1 2 пати съм наливал вода. А ако имаше по сериозен надув от този теч дето го имах сигурно щеше да ми замине доста охладителна течност.


Потребителски аватар
sport generation
Мнения: 219
Регистриран на: Чет 29 юни 2006 15:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот sport generation » Чет 20 юли 2006 17:36


Маркучите е нормално да са твърди при топъл двигател като тръгнеш на дълго тогава ти прави проблеми а в града не това е гарнитура наи вероятно и главата е крива даже почти 100% сигурно


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Чет 20 юли 2006 19:32


sport generation написа:Маркучите е нормално да са твърди при топъл двигател като тръгнеш на дълго тогава ти прави проблеми а в града не това е гарнитура наи вероятно и главата е крива даже почти 100% сигурно

Еййй колега де таз кристална топка...
А към кой цилиндър е кривичка... казва ли..?
Пич ходи мери компресията да се успокоиш..
Ако я изкара равна си добре...


Потребителски аватар
meltin
Мнения: 167
Регистриран на: Вто 05 окт 2004 19:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот meltin » Чет 20 юли 2006 23:18


Аз едно време ходех при един майстор, който ми обясняваше, че каквото и малко отклонение да има двигателя е за основен ремонт и че имало смисъл и т.н. просто му бях научил песента иначе работеше добре.


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Пет 21 юли 2006 4:20


meltin написа:Аз едно време ходех при един майстор, който ми обясняваше, че каквото и малко отклонение да има двигателя е за основен ремонт и че имало смисъл и т.н. просто му бях научил песента иначе работеше добре.

повече недей да ходиш при този "майстор"


Потребителски аватар
meltin
Мнения: 167
Регистриран на: Вто 05 окт 2004 19:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот meltin » Пет 21 юли 2006 9:56


Точно на байра едва ли е била точно със 130... :-) ама определено са му давали зор на автомобилчето...

Сега отворих и аз Haynes-а и че че термостата отваря на 87, а пълното му отваряне е на 102? Защо е да отваря напълно на 102 и какво, ще рече пълно отваряне до преди това как е отварял на 30% ли?


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Мнениеот neon » Пет 21 юли 2006 11:03


:) По- спокойно, не е задължително да имаш проблем с колата! Предполагам че зора и е дошъл в повече. Освен това е важно дали не е било и много топло навън. Зумер може да свири и от масло, т.е. рядко масло с неподходящ вискозитет (само дето тогава трябва да свети и лампа на масло). :)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dianianakiev и 32 госта