
Карам си аз моното,и нали спирачките си хващат долу и има един дооооста празен ход на спирачния педал и както си карах минах покрай магазина за авто части и си взех една малко по-голяма спирачна помпа (22,2 при фабрична 20,65), нови спирачни цилиндърчета за отзад и естествено почти литър (2 х 0,450л.) спирачна течност. Емнах колегата да сменяме помпата и останалите простотии след работа.По принцип на старата помпа й нямаше нищо но ме дразнеше точно този голям празен ход преди да започне да спира (с нови накладки е отзад,на няма и 500 км.!!!).
Свалихме ние старата помпа,след това сложихме новата (с по-голямото бутало), И се запътихме към задните колела да сменяме цилиндърчетата. Оказа се в крайна сметка,че не можем да отделим цилиндърчетата от спирачните тръбички и ремонта на цилиндърчетата се състоя в смяна на старите буталца с тези на новите цилиндърчета. До тук всичко беше идеално. Операцията мина бавно и мъчително (пред блока при температура от порядъка на -3 градуса). Събрахме всичко и отидохме да направим няколко пробни кръгчета да видим какви сме ги изяли. И в интерес на истината ефекта беше доста,доста,доста положителен: хода на педала на спирачката като цяло беше има-няма 10 см. натиснат докрай, Пробвахме и на позаледен терен-ефекта беше,че без кой знае колко голямо усилие в/у педала директно заковаваха и четирите колела. Бях много доволен.

Но за съжаление радостта ми не трая дълго. Два пъти ходих до работа (отиване и връщане- около 8 км.) от младост 3 до младост 1А и на последния път когато реших да се прибирам изпитах ужасТ. В момента в който запалих двигателя,кръкъ' ми пропадна доста надолу.Ама наистина доста! След като изминах малкото задръстване по Ал. Малинов през работен ден в 10 часа сутринта, паркирах пред блока и като погледнах под капака какво става-отново ужас! Казанчето за спирачната течност беше почти празно. Естествено долях му колкото трябваше обаче проблема не изчезна а след още едно ходене до работа казанчето беше пак почти празно. Аз отново го долях и реших да я запаля и да помпя спирачката за да видя да не би да тече от някъде,но уви-течове нямаше (поне видни до този момент). Прибрах се погледнах за пореден път как е нивото на спирачната течност и забелязах,че по самия кожух на сервоусилвателя е потекло спирачна течност.
Преди малко свалих УЖ новата спирачна помпа и видях,че сервото е пълно със спирачна течност (отново ужасТ)
Някой да даде съвет какво правим в такива ситуации??