Здравейте!
Трябва да доливам хидравлична течност и проверих Унитрейд - 40 лв.
Има ли по-евтин вариант за заместител?
И още- маркуча от казанчето какъв трябва да бъде (маслоустойчив, устойчив на бензин и т.х.)
Течност за хидравликата
тече ми от връзката на маркуча с казанчето и течноста е на долната граница. Трябва да долея. Металната тръба, която минава по предницата е раждясала и може вече да потече. За това искам да я подменя с цял маркуч от казанчето до хидравличната помпа, но като отидох да търся маркуч продавача ме пита "на какво трябва да издържа" и дали това е висока температура и високо налягане.
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
ila написа:тече ми от връзката на маркуча с казанчето и течноста е на долната граница. Трябва да долея. Металната тръба, която минава по предницата е раждясала и може вече да потече. За това искам да я подменя с цял маркуч от казанчето до хидравличната помпа, но като отидох да търся маркуч продавача ме пита "на какво трябва да издържа" и дали това е висока температура и високо налягане.
Значи за хидравличната течност - предполагам, че сега си с оргиналната (зелена) не доливай от червените (най-разпространената и по-евтина). Ако сменяш маркучи, по-добре тогава я смени с по-евтина, но цялата течност (събираш под 1 л, ако не говорим за фВ Файтон

Магистралата, която минава от помпата до рейката е под много голямо налягане (такъв маркуч, оригинален за Г2 е над 350 лв), а от рейката до казанчето и от там до помпата е с малко налягане. Маркучите трябва да са маслоустойчиви.
Давам ти телефона на един човек (в София), който срещу 50 лв, като използва старите щуцери, ми сложи нов маркуч (моя, скъпия, сълзеше точно на прехода м/у щуцера и маркуча) - казва се Емо 0899 306 105, той ще ти обесни къде се намира.
Мерси много за инфото!
Става въпрос за Голф3.
Не разбрах само за налягането - при мене тече от връзката на пласмасовото резервоарче с маркуча. Този маркуч е около еда педя дълъг и влиза в метална тръба, която минава под прената решетка и пак с маркуч около 1 педя влиза в хидравличната помпа. Аз мисля, без да съм сигурен, че в този участък има само ниско налягане и смятам да махна металната тръба и да сложа цял маркуя от резервоарчето до хидравличната помпа. Въпроса ми е някой правил ли го е това. и ства ли обикновен маслоустойчив маркуч?
Става въпрос за Голф3.
Не разбрах само за налягането - при мене тече от връзката на пласмасовото резервоарче с маркуча. Този маркуч е около еда педя дълъг и влиза в метална тръба, която минава под прената решетка и пак с маркуч около 1 педя влиза в хидравличната помпа. Аз мисля, без да съм сигурен, че в този участък има само ниско налягане и смятам да махна металната тръба и да сложа цял маркуя от резервоарчето до хидравличната помпа. Въпроса ми е някой правил ли го е това. и ства ли обикновен маслоустойчив маркуч?
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:

Това ли е твоята система, че пише, че е с електрическа помпа и това малко ме учудва!?!?
№ КОД ДЕТАЛИ ОПИСАНИЕ ПРИМЕЧАНИЕ ДОПОЛНЕНИЕ
HYDRAULIC PUMP
OIL CONTAINER AND CONNECTION
PARTS, HOSES
ECOMATIC
1
1H0 423 155
HYDRAULIC PUMP WITH ELECTRIC
MOTOR
2 N 102 332 02 SCREW, HEXAGONAL HEAD M8X38
3 1H0 423 373 FLUID CONTAINER
4 1H0 422 376 B COVER
5 1H0 423 377 SEAL
6 1H0 423 379 RETAINING CLIP
7 1H1 422 891 C RETURN HOSE LHD
8 1H1 422 893 F FLEXIBLE HOSE LHD
9 1H0 422 999 O-RING
10 1H0 422 173 BRACKET
11 N 904 374 01 POP-RIVET A4,8X10X10,2
12 1H0 422 931 BRACKET FOR HOSE
13 1H0 422 941 HOLDER
14
G 002 000
OIL FOR HYDRAULIC SYSTEM AND
POWER STEERING 1LTR.
Не, мисля че не е това. Резервоарчето е черно, пластмасово, отдолу широко , а нагоре издължено. С дълга пръчка за проверка на нивото, монтирана на капачката. Това резервоарче е монтирано в предната част при двигателя от страната на шофьора. Не ми е направило впечатление да има ел.мотор. Щях да го видя. От долната страна излизат 2 щуцера. Тече ми от този, който е към предницата.
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
А така?
№ КОД ДЕТАЛИ ОПИСАНИЕ ПРИМЕЧАНИЕ ДОПОЛНЕНИЕ
OIL CONTAINER AND CONNECTION
PARTS, HOSES
1 1H0 422 371 D FLUID CONTAINER
2 1H0 422 376 C COVER
3
N 014 722 2
BOLT, WITH HEX. SOCKET
HD. M6X60
4 1HM 422 887 SUCTION HOSE
5 1H0 422 889 A SUCTION HOSE
6 N 905 618 01 CLIP AL16-28
7 1H1 422 891 B RETURN HOSE LHD
(7) 1H2 422 891 B RETURN HOSE RHD
8 N 102 582 01 CLIP AL12-22
1H1 422 893 T FLEXIBLE HOSE LHD AFT
9
1H1 422 893 J
FLEXIBLE HOSE
LHD
1.4/1.6L
(9)
1H2 422 893 J
FLEXIBLE HOSE
RHD
1.4/1.6L
(9)
1H1 422 893 T
FLEXIBLE HOSE
LHD
1.8-2.0LTR.
(9) 1H1 422 893 T FLEXIBLE HOSE LHD TDI:81KW
(9)
1H2 422 893 S
FLEXIBLE HOSE
RHD
1.8-2.0LTR.
(9) 1H2 422 893 S FLEXIBLE HOSE RHD TDI:81KW
(9)
1H1 422 893 R
FLEXIBLE HOSE
LHD
2.0LTR. 16V
(9)
1H2 422 893 R
FLEXIBLE HOSE
RHD
2.0LTR. 16V
(9)
1H1 422 893 A
FLEXIBLE HOSE
LHD
2.8LTR. VR6
(9)
1H2 422 893 A
FLEXIBLE HOSE
RHD
2.8LTR. VR6
10 1H0 422 999 ROUND SEAL
11 1H0 422 269 BANTO BOLT M16X1,5
12 N 013 848 1 SEALING WASHER A16X22
13 1H0 422 162 BRACKET
(13)
1H0 422 162 A
BRACKET
MANUAL
GEARBOX
14 1H0 422 166 BRACKET
15
357 422 163
BRACKET
MANUAL
GEARBOX
16
357 422 163 A
BRACKET
4 SPEED
AUTOMATIC
17 N 020 620 1 CLIP D1-13X15
18 N 011 527 11 WASHER A10,5X21X2
19 N 011 010 11 HEX. NUT M10
20 N 900 744 01 HEX. NUT, SELF-LOCKING M8
21 N 010 212 26 SCREW, HEXAGONAL HEAD M6X12
22 1H0 422 931 BRACKET FOR HOSE
23 1H0 422 941 HOLDER
24 1H0 422 173 BRACKET
25 N 904 374 01 POP-RIVET A4,8X10X10,2
26 1HM 422 896 COOLING PIPE
27
28
G 002 000
OIL FOR HYDRAULIC SYSTEM AND
POWER STEERING
VANE TYPE PUMP
SEE ILLUSTRATION: 1LTR.
145-80/81/85

№ КОД ДЕТАЛИ ОПИСАНИЕ ПРИМЕЧАНИЕ ДОПОЛНЕНИЕ
OIL CONTAINER AND CONNECTION
PARTS, HOSES
1 1H0 422 371 D FLUID CONTAINER
2 1H0 422 376 C COVER
3
N 014 722 2
BOLT, WITH HEX. SOCKET
HD. M6X60
4 1HM 422 887 SUCTION HOSE
5 1H0 422 889 A SUCTION HOSE
6 N 905 618 01 CLIP AL16-28
7 1H1 422 891 B RETURN HOSE LHD
(7) 1H2 422 891 B RETURN HOSE RHD
8 N 102 582 01 CLIP AL12-22
1H1 422 893 T FLEXIBLE HOSE LHD AFT
9
1H1 422 893 J
FLEXIBLE HOSE
LHD
1.4/1.6L
(9)
1H2 422 893 J
FLEXIBLE HOSE
RHD
1.4/1.6L
(9)
1H1 422 893 T
FLEXIBLE HOSE
LHD
1.8-2.0LTR.
(9) 1H1 422 893 T FLEXIBLE HOSE LHD TDI:81KW
(9)
1H2 422 893 S
FLEXIBLE HOSE
RHD
1.8-2.0LTR.
(9) 1H2 422 893 S FLEXIBLE HOSE RHD TDI:81KW
(9)
1H1 422 893 R
FLEXIBLE HOSE
LHD
2.0LTR. 16V
(9)
1H2 422 893 R
FLEXIBLE HOSE
RHD
2.0LTR. 16V
(9)
1H1 422 893 A
FLEXIBLE HOSE
LHD
2.8LTR. VR6
(9)
1H2 422 893 A
FLEXIBLE HOSE
RHD
2.8LTR. VR6
10 1H0 422 999 ROUND SEAL
11 1H0 422 269 BANTO BOLT M16X1,5
12 N 013 848 1 SEALING WASHER A16X22
13 1H0 422 162 BRACKET
(13)
1H0 422 162 A
BRACKET
MANUAL
GEARBOX
14 1H0 422 166 BRACKET
15
357 422 163
BRACKET
MANUAL
GEARBOX
16
357 422 163 A
BRACKET
4 SPEED
AUTOMATIC
17 N 020 620 1 CLIP D1-13X15
18 N 011 527 11 WASHER A10,5X21X2
19 N 011 010 11 HEX. NUT M10
20 N 900 744 01 HEX. NUT, SELF-LOCKING M8
21 N 010 212 26 SCREW, HEXAGONAL HEAD M6X12
22 1H0 422 931 BRACKET FOR HOSE
23 1H0 422 941 HOLDER
24 1H0 422 173 BRACKET
25 N 904 374 01 POP-RIVET A4,8X10X10,2
26 1HM 422 896 COOLING PIPE
27
28
G 002 000
OIL FOR HYDRAULIC SYSTEM AND
POWER STEERING
VANE TYPE PUMP
SEE ILLUSTRATION: 1LTR.
145-80/81/85
От чертежа виждам, че маркучите са без накрайници (маркучи 4 и 5) и аз мислех да елиминирам тръба 26 като поставя цял маркуч. Така смятах, че е по добре защото ще се намалят връзките. От наименованието на тръбата става ясни , че тя служи за охлаждане на течността, така че тя трябва да остане метална. Имах една идея да е от новите тръби за парно с алуминиева вложка, но виждам, че и това няма да стане.
А от къде ги вадиш тези чертежи?
А от къде ги вадиш тези чертежи?
аз вчера минах по трамвайната линия в Надежда около Връбница. Там имаше един дядо, който продаваше всякакви видове маркучи. Имаше армирани устойчиви на масло и бензин български от Пазарджик и немски. Обаче колегата, който беше с мен ме спря да купувам, защото той е сменил на пролет маркуча за горивото на Режото си със същата марка немски и каза че вече е напукан. А с металната тръба какво да правя.
За правенето сам не мога да дам съвет - аз винаги ходя на сервиз за таквиз неща.
Но като правих моята рейка бях открил, че същата зелена течност във представителството на щкода е 24 лв/ литъра - еуратек мисля се казваше представителството.
В крайна сметка така и не купих таз течност де щото тез от меи-то си ми сложиха червена - елф или нещо подобно.
Но мисля, че по-добре да си е зелена щом хората са го писали в книжката.
Иначе ми казаха, че се сменя на 60 х. км.
Също тр. да отбележа, че докато тече няма смисъл от скъпа течност така или иначе тр. се прави и таз течност ще се изхвърли после - аз доливах българска на приста - тя също е червена, но при мен си течеше силно и напрактика за 2-3 седмици докато намеря подходящ сервиз отидоха 2 л.
Но като правих моята рейка бях открил, че същата зелена течност във представителството на щкода е 24 лв/ литъра - еуратек мисля се казваше представителството.
В крайна сметка така и не купих таз течност де щото тез от меи-то си ми сложиха червена - елф или нещо подобно.
Но мисля, че по-добре да си е зелена щом хората са го писали в книжката.
Иначе ми казаха, че се сменя на 60 х. км.
Също тр. да отбележа, че докато тече няма смисъл от скъпа течност така или иначе тр. се прави и таз течност ще се изхвърли после - аз доливах българска на приста - тя също е червена, но при мен си течеше силно и напрактика за 2-3 седмици докато намеря подходящ сервиз отидоха 2 л.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: dani_kokalkov@abv.bg и 92 госта