


Golf 4 2.0 115 к.с. Особености при смяна на маншон каре
- batkotivalio
- Мнения: 597
- Регистриран на: Съб 12 май 2007 20:56
- Автомобил: VW Golf TDI
- Двигател: AJM
- Местоположение: София
- Контакти:
Golf 4 2.0 115 к.с. Особености при смяна на маншон каре
Става въпрос за вътрешен маншон на полуоската на голф 4 2000г 115hp. Има доста изписано, но за голф 2 и 3,не видях подобна тема за голф 4 има ли съществени разлики относно смяната му, по специално ме интересува задължително ли е разглабянето по предното окачване?
- ogidog
- Мнения: 38
- Регистриран на: Нед 06 апр 2008 13:09
- Автомобил: vw passat cc 36
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Смяна на маншон Golf 4 особености
задължително! освен ако не си татко бар
ба

- smurf
- Мнения: 918
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 19:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград
Re: Смяна на маншон Golf 4 особености
задължително! освен ако не си татко барба
правилно ти е казал колегата, не е голяма филосовия, като на Г2, Г3 и на много други коли е идентично....само ако искаш да не правиш реглаж после, откачай шарнира от горния болт, долните 3 болта не ги пипай въобще...ще ти опиша в няколко стъпки аз как го правя, а ти както си прецениш и ти е по-лесно:
1. сваляш джанта
2. развиваш голямата гайка на външното каре
3. горния болт на шарнира
4. разкачаш от шарнира и изваждаш главината от карето
5. развиваш вътрешното каре и вадиш цялата полуоска на двора, за да се работи по-лесно
6. сменяш маншона
7. по обратния ред събираш и

- pedalchobaba
- Мнения: 1430
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Смяна на маншон Golf 4 особености
Значително по-лесно е ако извадиш полуоската навън.
http://www.youtube.com/watch?v=yakgyl4Tht8
http://uk-mkivs.net/forums/t/356053.aspx
http://www.youtube.com/watch?v=yakgyl4Tht8
http://uk-mkivs.net/forums/t/356053.aspx
Последна промяна от pedalchobaba на Сря 15 юни 2011 19:17, променено общо 2 пъти.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Смяна на маншон Golf 4 особености
Ми бих казал, че и тая идиотщина ако са направили тъпите немци...
Ако се развият болтовете на карето полуоската не би трябвало да може да се измъкне!
Просто трябва да няма място да го направи
Има не-малко теми, в които колеги се оплакват, че им се разхлабват каретата
Друг е въпроса, че ако всичко е наред, тези болтове не трябва да могат да се саморазвият, де


Ако се развият болтовете на карето полуоската не би трябвало да може да се измъкне!

Просто трябва да няма място да го направи

Има не-малко теми, в които колеги се оплакват, че им се разхлабват каретата

Друг е въпроса, че ако всичко е наред, тези болтове не трябва да могат да се саморазвият, де


- batkotivalio
- Мнения: 597
- Регистриран на: Съб 12 май 2007 20:56
- Автомобил: VW Golf TDI
- Двигател: AJM
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Смяна на маншон Golf 4 особености
Много хубаво видео, само че интересното е, че колегата разви трите болта на шарнира, а по този начин не се ли губи реглажа на предницата?
- pedalchobaba
- Мнения: 1430
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Смяна на маншон Golf 4 особености
Разбира се, че се губи. Аз лично бих извадил шенкела от него без да отделям шарнира от носача. Малко е тегаво, ако не ти се откача и стабилизиращата щанга, ама с един по-тежък помощник става.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Смяна на маншон Golf 4 особености
Пичаги, днеска си слагах предните койловъри и като погледнах маншона на късата полуоска се беше откъснал цялостно
Някой може ли да даде информация колко е гайката на външното каре тази голямата и какви са болтчетата на вътрешното каре. Колата е Голф 4 1.9 АРЛ


Някой може ли да даде информация колко е гайката на външното каре тази голямата и какви са болтчетата на вътрешното каре. Колата е Голф 4 1.9 АРЛ

-
- Мнения: 62
- Регистриран на: Вто 30 мар 2010 9:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Смяна на маншон Golf 4 особености
Полуоската става да се свали и без да се разглобява окачването!!! Малко по зор е, иска си чалъма но спестяваш разглобяване ;)
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Смяна на маншон Golf 4 особености
Окачване не се сваля, но трябва да се развие шарнира от шенкела.
Интересува ме кой е номера на гайката на външното каре?
Интересува ме кой е номера на гайката на външното каре?
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: Вто 30 мар 2010 9:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Смяна на маншон Golf 4 особености
Става и без да се откача шарнира, пробвал съм не веднъж, а относно гайката, тя е 30мм.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Смяна на маншон Golf 4 особености
Сменял ли си на 6 степенна кутия и ако да обясни как стъпка по стъпка.
Предполагам навиваш пълен ляв за да се извади полуоската от отвън?
Предполагам навиваш пълен ляв за да се извади полуоската от отвън?
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: Вто 30 мар 2010 9:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Смяна на маншон Golf 4 особености
valiosport написа:Сменял ли си на 6 степенна кутия и ако да обясни как стъпка по стъпка.
Предполагам навиваш пълен ляв за да се извади полуоската от отвън?
Първо развиваш и двете карета, после се завива пълен ляв или десен, но не си спомням за коя полуос на къде се завиваше, повдигаш колата от страната на болната полуоска, първо избутваш вътрешното каре да си излезе от чашката, а след това вадиш и външното ;)
Вадил съм на 6 степенна с 4motion както на 4ка така и на 5ца. Обаче без канал или подемник това упражнение е мноого по трудно, не че не става, но ако нямам канал предпочитам да откача шарнира!
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Смяна на маншон Golf 4 особености
Колега на късата полуоска е скъсан. Гайката не можах да развия на външното каре, защото е 12-тостен само че въпроса е 30 или 32мм е?
Отидох да взема маншон но са няколко вида размерите на чашката и не посмях на сляпо да купя....
Отидох да взема маншон но са няколко вида размерите на чашката и не посмях на сляпо да купя....
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: Вто 30 мар 2010 9:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Смяна на маншон Golf 4 особености
vw_syncro написа: а относно гайката, тя е 30мм.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта