Golf 4 2.0 115 к.с. Особености при смяна на маншон каре

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
batkotivalio
Мнения: 597
Регистриран на: Съб 12 май 2007 20:56
Автомобил: VW Golf TDI
Двигател: AJM
Местоположение: София
Контакти:

Golf 4 2.0 115 к.с. Особености при смяна на маншон каре

Мнениеот batkotivalio » Вто 14 юни 2011 15:25


Става въпрос за вътрешен маншон на полуоската на голф 4 2000г 115hp. Има доста изписано, но за голф 2 и 3,не видях подобна тема за голф 4 има ли съществени разлики относно смяната му, по специално ме интересува задължително ли е разглабянето по предното окачване?




Потребителски аватар
ogidog
Мнения: 38
Регистриран на: Нед 06 апр 2008 13:09
Автомобил: vw passat cc 36
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Смяна на маншон Golf 4 особености

Мнениеот ogidog » Вто 14 юни 2011 20:51


задължително! освен ако не си татко бар :Mr Green Fun ба


Потребителски аватар
smurf
Мнения: 918
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 19:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Re: Смяна на маншон Golf 4 особености

Мнениеот smurf » Сря 15 юни 2011 6:03


задължително! освен ако не си татко бар :Mr Green Fun ба


правилно ти е казал колегата, не е голяма филосовия, като на Г2, Г3 и на много други коли е идентично....само ако искаш да не правиш реглаж после, откачай шарнира от горния болт, долните 3 болта не ги пипай въобще...ще ти опиша в няколко стъпки аз как го правя, а ти както си прецениш и ти е по-лесно:
1. сваляш джанта
2. развиваш голямата гайка на външното каре
3. горния болт на шарнира
4. разкачаш от шарнира и изваждаш главината от карето
5. развиваш вътрешното каре и вадиш цялата полуоска на двора, за да се работи по-лесно
6. сменяш маншона
7. по обратния ред събираш и :beer


Потребителски аватар
pedalchobaba
Мнения: 1430
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Смяна на маншон Golf 4 особености

Мнениеот pedalchobaba » Сря 15 юни 2011 6:31


Значително по-лесно е ако извадиш полуоската навън.

http://www.youtube.com/watch?v=yakgyl4Tht8

http://uk-mkivs.net/forums/t/356053.aspx

Последна промяна от pedalchobaba на Сря 15 юни 2011 19:17, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Смяна на маншон Golf 4 особености

Мнениеот radotom » Сря 15 юни 2011 7:53


Ми бих казал, че и тая идиотщина ако са направили тъпите немци... :No
Ако се развият болтовете на карето полуоската не би трябвало да може да се измъкне! :012:
Просто трябва да няма място да го направи ;)
Има не-малко теми, в които колеги се оплакват, че им се разхлабват каретата ;)
Друг е въпроса, че ако всичко е наред, тези болтове не трябва да могат да се саморазвият, де ;)
:beer


Потребителски аватар
batkotivalio
Мнения: 597
Регистриран на: Съб 12 май 2007 20:56
Автомобил: VW Golf TDI
Двигател: AJM
Местоположение: София
Контакти:

Re: Смяна на маншон Golf 4 особености

Мнениеот batkotivalio » Сря 15 юни 2011 21:49


Много хубаво видео, само че интересното е, че колегата разви трите болта на шарнира, а по този начин не се ли губи реглажа на предницата?


Потребителски аватар
pedalchobaba
Мнения: 1430
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Смяна на маншон Golf 4 особености

Мнениеот pedalchobaba » Сря 15 юни 2011 21:53


Разбира се, че се губи. Аз лично бих извадил шенкела от него без да отделям шарнира от носача. Малко е тегаво, ако не ти се откача и стабилизиращата щанга, ама с един по-тежък помощник става.


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Смяна на маншон Golf 4 особености

Мнениеот valiosport » Съб 26 ное 2016 20:41


Пичаги, днеска си слагах предните койловъри и като погледнах маншона на късата полуоска се беше откъснал цялостно :death
Някой може ли да даде информация колко е гайката на външното каре тази голямата и какви са болтчетата на вътрешното каре. Колата е Голф 4 1.9 АРЛ
:bowdown


vw_syncro
Мнения: 62
Регистриран на: Вто 30 мар 2010 9:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Смяна на маншон Golf 4 особености

Мнениеот vw_syncro » Съб 26 ное 2016 20:48


Полуоската става да се свали и без да се разглобява окачването!!! Малко по зор е, иска си чалъма но спестяваш разглобяване ;)


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Смяна на маншон Golf 4 особености

Мнениеот valiosport » Съб 26 ное 2016 20:52


Окачване не се сваля, но трябва да се развие шарнира от шенкела.
Интересува ме кой е номера на гайката на външното каре?


vw_syncro
Мнения: 62
Регистриран на: Вто 30 мар 2010 9:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Смяна на маншон Golf 4 особености

Мнениеот vw_syncro » Съб 26 ное 2016 21:00


Става и без да се откача шарнира, пробвал съм не веднъж, а относно гайката, тя е 30мм.


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Смяна на маншон Golf 4 особености

Мнениеот valiosport » Съб 26 ное 2016 21:44


Сменял ли си на 6 степенна кутия и ако да обясни как стъпка по стъпка.
Предполагам навиваш пълен ляв за да се извади полуоската от отвън?


vw_syncro
Мнения: 62
Регистриран на: Вто 30 мар 2010 9:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Смяна на маншон Golf 4 особености

Мнениеот vw_syncro » Нед 27 ное 2016 10:38


valiosport написа:Сменял ли си на 6 степенна кутия и ако да обясни как стъпка по стъпка.
Предполагам навиваш пълен ляв за да се извади полуоската от отвън?

Първо развиваш и двете карета, после се завива пълен ляв или десен, но не си спомням за коя полуос на къде се завиваше, повдигаш колата от страната на болната полуоска, първо избутваш вътрешното каре да си излезе от чашката, а след това вадиш и външното ;)
Вадил съм на 6 степенна с 4motion както на 4ка така и на 5ца. Обаче без канал или подемник това упражнение е мноого по трудно, не че не става, но ако нямам канал предпочитам да откача шарнира!


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Смяна на маншон Golf 4 особености

Мнениеот valiosport » Пон 28 ное 2016 12:23


Колега на късата полуоска е скъсан. Гайката не можах да развия на външното каре, защото е 12-тостен само че въпроса е 30 или 32мм е?
Отидох да взема маншон но са няколко вида размерите на чашката и не посмях на сляпо да купя....


vw_syncro
Мнения: 62
Регистриран на: Вто 30 мар 2010 9:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Смяна на маншон Golf 4 особености

Мнениеот vw_syncro » Сря 30 ное 2016 21:04


vw_syncro написа: а относно гайката, тя е 30мм.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта