Вибрации от ауспуха??? Помагайте който се е борил с гърнета

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Вибрации от ауспуха??? Помагайте който се е борил с гърнета

Мнениеот WasteLand_TD » Чет 06 яну 2005 12:07


Колеги, съмнявам се че от гърнетата ми идват вибрации.Съдя по-това че тампоните на мотора ми са ОК.Е само предния е с 2см по-сма4кан но според мен не идват оттам вибрациите, защото знам какви са когато има прецакан тампон.Както и да е.Съмненията ми идват оттам че когато хвана тръбата на гърнето отзад се усещат много силни вибрации.Докато на съквартинранта ми и на брат ми пасатите ауспусите въобще нямат такива вибрациии и се люлеят свободно докато моя седи един твърд.Има друго че когато колата е на ниски обороти се усеща едно боботене и това идва то4но от гърнетата.Като че ли изпадат в резонанс с купето.
Сега за колата.Венто 1.9ТД.Вие знаете че дизела си има пове4ко вибрации но това е прекалено а и това боботене.........
Вентото е от Италия(жабари) и си беше с неоригинални гърнета, някакви италиански.
Махнах катализатора и сложих резонаторно гърне (вибрациите си останаха същите, но колата пове4е тръгна да върви определено!!).После смених и двете крайни гърнета с Аспо.Боботенето като че ли понамаля както и вибрациите но може би незна4ително или може би даже си внушавам.
Когато майстора ми сменяше гърнетата ми огледа меката връзка която идва от изпускателните колектори и каза че ми е оригинална и здрава.Та откъде идват тези вибрации по цялата генерация.
Моите съмнения са за тези фиксатори,застопоряващи елементи на които са ока4ени гърнетата към купето.Така ми превежда Dictionarito за тези Retainers дето ги гледам от ЕТКА-та.Възможно ли е те да са сменяни в Италия с фалшиви и дали въобще е възможно да е от тях
Благодаря на вси4ки......... :)




Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Чет 06 яну 2005 12:40


не знам как е при вентото, обаче при голфа тия гумени уши -две на задното гърне и едно след него като се захванат цялата система от тръбляци не трябва да можеш да я мандахерцаш с ръка свободно като хвенеш ауспуха....като се отпуснат ушите или се скъсат започва да се мести по-свободно и да тропа. При голф2 на задното гърне има един гумен тампон от горната част, който при по-големи неровности не дава на гърнето да се тряска в купето.аз като сменях задно гърне и ми сложиха такова без тампона си трескаше, свалих си стария от старото и го залепих върху новото и няма проблем. Може и да ти тресе тръбата, която минава над задния мост, ако има голям ход на цялата система нагоре-надолу. Те тия гумени уши се слагат, за да обират вибрациите, но и трябва да са доволни стегнати, за да не хлопа някъде, така че виж ги дали са здрави, да не са напукани или откачени някъде


Toledo
Мнения: 424
Регистриран на: Съб 11 сеп 2004 8:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Toledo » Чет 06 яну 2005 13:20


Вдигни я някъде на канал или стенд и виж отдолу откъде идват тези вибрации. Така можеш да огледаш и връзките.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 132 госта