Сега за колата.Венто 1.9ТД.Вие знаете че дизела си има пове4ко вибрации но това е прекалено а и това боботене.........
Вентото е от Италия(жабари) и си беше с неоригинални гърнета, някакви италиански.
Махнах катализатора и сложих резонаторно гърне (вибрациите си останаха същите, но колата пове4е тръгна да върви определено!!).После смених и двете крайни гърнета с Аспо.Боботенето като че ли понамаля както и вибрациите но може би незна4ително или може би даже си внушавам.
Когато майстора ми сменяше гърнетата ми огледа меката връзка която идва от изпускателните колектори и каза че ми е оригинална и здрава.Та откъде идват тези вибрации по цялата генерация.
Моите съмнения са за тези фиксатори,застопоряващи елементи на които са ока4ени гърнетата към купето.Така ми превежда Dictionarito за тези Retainers дето ги гледам от ЕТКА-та.Възможно ли е те да са сменяни в Италия с фалшиви и дали въобще е възможно да е от тях
Благодаря на вси4ки.........
