Проблем с парното

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Проблем с парното

Мнениеот Жоро Делчев » Пон 24 яну 2005 20:49


Колата е Джета 2,миналата седмица се появи странен проблем с парното-при работещ двигател,когато пусна парното на втора степен то постепенно изтива и след 2-3 мин почва да духа студено.Маркучите които влизат в радиаторчето са топли,а самото радиаторче с студено.Може ли да е от двете ,,термостатчета,, преди радиатора ?




Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Пон 24 яну 2005 23:00


Според мене имаш точно 2 възможности:
1. Тия "термостатчета" да са свършили. Проблема се решава с отстраняването им, махаш ги и си взимаш мормални дълги мъркучи и всичко е ОК. Друга възможност е да сложиш някъкви тръбички за удължение.
2. Запушено радиаторче за парното. Тука вече номера е да се продуха ама да не се надува много щото не са най-здравата част тия радиаторчета.

Но ми се струва че са тия 2-те пи.ки преди радиаторчето. Имай в предвид че и да не са се прецакали изцяло пак ефекта е такъв - изстива а след това и изчезва парното.


Потребителски аватар
cunev
Мнения: 2
Регистриран на: Нед 09 яну 2005 17:00
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот cunev » Пон 24 яну 2005 23:02


Ако след клапаните трабите са ти топли не е от тях.Провери дали с термостата всичко е наред,ако и там няма проблем има вероятност,клапите които са ти вътре в самата кутия на парното,те са направени от ламарина и са целите на дупки а от горе е залепен тънък дунапрен,с годините този дунапрен се разпада и започва да меша топлия с студения въздух които влиза от вън. :lol:


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем с парното

Мнениеот °niksi° » Пон 24 яну 2005 23:33


Човека казва
Achim Lauritzen написа:...когато пусна парното на втора степен то постепенно изтива и след 2-3 мин почва да духа студено.

от което следва че клапите вътре са си ОК защото ако те са пробити при пускане на парното ще си духа направо студено.

П.С. За да работи хубаво парното т.е. за да топли трябва да единица време да минава определено количество гореща охладителна течност защото иначе се получава така че вентилатора който тегли студен въздух от вън изстудява радиаторчето. Както казах по-нагоре ако клапанчетата /2-те гадни пи.ки/ не са тотално сдухани т.е. минава по-малко количество охл. течност се получава това което е описано защото в радиаторчето се върти някъква течност която при пускане на рентилатора не успява да задържи радиаторчето топло и след известно време то изстива.


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

парно

Мнениеот Жоро Делчев » Вто 25 яну 2005 1:24


Утре ше махна тия клапан4ета да видим дали е от тях.Ина4е радиатор4ето го смених миналата година.На първа степен си духа топло.Един познат вика 4е може гарнитурата да е отишла,ама нито сам я прегрявал нито нищо....


Потребителски аватар
Cupra
Мнения: 95
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 0:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Cupra » Сря 26 яну 2005 16:27


А аз имам друг проблем не ми работи последната наи мощтна скорост на вентилатора 4-та.Спира като я дам на нея.Някои знае ли къде е проблема? Благодаря предварително!


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5450
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Сря 26 яну 2005 16:45


Вместо с маркучи може да си вземеш 30 см полипропиленова тръба за топла вода.
в неделя направих тази процедура и за сега действа доста успешно.
Малките гадни байпасчета са си чисти тумури, които не търпят ремонт.
Успех!


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Сря 26 яну 2005 16:49


и струват 80 лв....за протокола


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5450
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Сря 26 яну 2005 17:20


Ще получа инсулт ако трябва да дам 80 лв. за ненужна измишльотина.
Благодаря за протоколното допълннеие Пичага!!!


Потребителски аватар
Cupra
Мнения: 95
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 0:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Cupra » Сря 26 яну 2005 23:14


icoGT написа:А аз имам друг проблем не ми работи последната наи мощтна скорост на вентилатора 4-та.Спира като я дам на нея.Някои знае ли къде е проблема? Благодаря предварително!



А аз имам друг проблем не ми работи последната наи мощтна скорост на вентилатора 4-та.Спира като я дам на нея.Някои знае ли къде е проблема? Благодаря предварително!


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Чет 27 яну 2005 0:48


на 3ка ли или имаш двойка с клима?


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Чет 27 яну 2005 9:06


или ключа или кабелите.
като имаш друг проблем-пиши друга тема не се намешвай защото се объркват нещата.


pipi_to
Мнения: 316
Регистриран на: Съб 04 сеп 2004 23:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pipi_to » Нед 30 яну 2005 16:51


cunev написа:клапите които са ти вътре в самата кутия на парното,те са направени от ламарина и са целите на дупки а от горе е залепен тънък дунапрен,с годините този дунапрен се разпада и започва да меша топлия с студения въздух които влиза от вън. :lol:


Добре, ами ако е така какво да се направи - нов дунапрен ли да се лепне, че на баща ми на пасата като сменяхме радиаторчето (шоу голямо миналата зима), забелязах, че тези дунапрени ги нямаше изобщо, а в пасата си е зима. Btw той има климатик, но не знам дали това е от значение.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Нед 30 яну 2005 17:26


pipi_to написа:Добре, ами ако е така какво да се направи - нов дунапрен ли да се лепне, .....


При мене го направих по следния начин. Свалят се клапите и по тях се изрязват ламаринки /малко по-малки от самите клапи за да не опират/, дупчат се няколко дупки и се хваща с малки болтчета или нитове.


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5450
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Пон 31 яну 2005 10:26


Електричар да ти види ключа, често им изгарят някои от степените.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта