Много прекъсва голфа
- niki_vw
- Мнения: 285
- Регистриран на: Вто 17 авг 2004 11:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Много прекъсва голфа
Колата е двойка 1.8i механична. Значи прекъсва като за световно смених свещи кабели капачка и палец всичко с чисто ново и пак същия проблем без промяна дори и най малка.Направо ужас.Остана да сменя комутатор, бобина и датчик на Хол за да стане чисто нова система. Ще взема да сменя колата най накрая . Имате ли някакви идеи от какво може да е на ниски обороти най се усеща. Един ми каза че имам изгорял клапан. Мотора е на 163500км може ли за тоя пробег да изгори клапан на мен не ми се вярва
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- RadoSi
- Мнения: 156
- Регистриран на: Сря 21 юли 2004 1:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Predwariteno izwinenie za latinicata
abe da im sera na tiq glupaci ot VW. Tai i tai golf e dosta skap he4beg za kwo ne sa slagali istinski injekcii .. mi sa slagali tiq mehani4ni injekcii oshte po loshoto e 4e ima audi 100 sas sashtite
( Za kirliwite karburatori nqma da goworq
Bate wzemi si razprobii edna swesht i q naprawi taka che da moge da zaka4ash nakrainik na kompresor kam neq .. swalqsh parwa swesht .. zawartash malko dvg-to dokato saotwetniq cilindar e nqkade w dolna martwa to4ka sled koeto ... slagahs sweshta s kompresora i puskash wazduh ako izdisha ot auspuha izpuskatelen klapan ako e ot whoda za wazduh wpuskatelen klapan ako e ot kapa4kata za masloto ili ot trabata za dishaneto na dvg-to na4i semeringa ili preeban cilindar
Ako wsi4ki cilindri sa dobre zna4i motora ti e perfekten i ne si struwa da si prodawash koli4kata ami slagash edno gazowo mahash si cqlata kirliwa mehani4na injekciq i rulz
abe da im sera na tiq glupaci ot VW. Tai i tai golf e dosta skap he4beg za kwo ne sa slagali istinski injekcii .. mi sa slagali tiq mehani4ni injekcii oshte po loshoto e 4e ima audi 100 sas sashtite


Bate wzemi si razprobii edna swesht i q naprawi taka che da moge da zaka4ash nakrainik na kompresor kam neq .. swalqsh parwa swesht .. zawartash malko dvg-to dokato saotwetniq cilindar e nqkade w dolna martwa to4ka sled koeto ... slagahs sweshta s kompresora i puskash wazduh ako izdisha ot auspuha izpuskatelen klapan ako e ot whoda za wazduh wpuskatelen klapan ako e ot kapa4kata za masloto ili ot trabata za dishaneto na dvg-to na4i semeringa ili preeban cilindar

Ako wsi4ki cilindri sa dobre zna4i motora ti e perfekten i ne si struwa da si prodawash koli4kata ami slagash edno gazowo mahash si cqlata kirliwa mehani4na injekciq i rulz

Re: Много прекъсва голфа
Прекъсване ли се получава или гаснене. Напише по подробно как става?
Дай буквичките на мотора?
Дай буквичките на мотора?
-
- Мнения: 282
- Регистриран на: Пон 29 ное 2004 13:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
и аз имам същият проблем и направо ми се къса сърцето!преди малко някакъв пич ми въртя някакви предварения?и не знам си к'во и сега даже не мога да запаля!помагайте накъде да завъртя делкото?за да запаля.
този проблем си го имам всяка заима-като изключи смукача и паднат оборотите колата гасне.
голфа е МК2 rabbit 1.3 двигател NU.моля кажете ми къде да отида за да стане както трябва.смених "майстори"и"майсторчета"и само ме обират и след 2 дни същото!
смених всичко което може да се смени.
някой знае ли нещо за този клубен сервиз защото трябва да сменям масло,филтри,гарнитури и не знам си к'во още.
HELPPP!
пиши на КИРИЛИЦА!
golfer
този проблем си го имам всяка заима-като изключи смукача и паднат оборотите колата гасне.
голфа е МК2 rabbit 1.3 двигател NU.моля кажете ми къде да отида за да стане както трябва.смених "майстори"и"майсторчета"и само ме обират и след 2 дни същото!
смених всичко което може да се смени.
някой знае ли нещо за този клубен сервиз защото трябва да сменям масло,филтри,гарнитури и не знам си к'во още.
HELPPP!
пиши на КИРИЛИЦА!
golfer
Проблема може да е от ламбда сондата.Вьзможно е да прекьсва заради нея за6тото не от4ита правилно изгорелите газове и така цилиндрите влиза пове4е или по малко гориво.Да знае6 4е тая тапотия е доста скъпи4ка по добре ка4и колата на компютър и 6те види6 от какво прекъсва.Аз имам Г2 1.8 с механи4на инжекция и при мен прекъсва6е ама мъ смених све6тите и сега не ми прекъсва/само когато сипа някъв гаден бензин/.
провери дали работят всички цилиндри
според мен стъпките ти трябва да са следните:
1. диагностика
2. компресия.
Ако компресията на някой цилиндър не е в ред се получава точно този ефект. колата тресе на ниски. Всъщност оборотите седят, но колата тресе. Тя напрактира си работи на 3 цилиндъра, но при по-висока скорост не се усеща така
Сам можеш да провериш цилиндрите като махаш кабелите един по един. Обикновено има осезателна разлика в шума и работата на двигателя. Ако след махане на даден кабел има малка разлика (или няма такава) значи може наистина да е клапан. Или блокирал повдигач. Но не се шашкай, ако е така. Не е чак такава болка, (въпреки че говорим вече за шлайф на глава), стига майстора да е читав и да го направи добре. Ако клапана не е в час или повдигача компресиата на този цилиндър трябва да е ниска.
Ако те интересува мога да ти препоръчам точно такъв сервиз. Тая работа вече са я правили на колата на майка ми. Проверени са така да се каже. Тя историята е дълга, така че няма да ви я разказвам, но поуката е че има доста майстори, които хабер си нямат за какво иде реч
1. диагностика
2. компресия.
Ако компресията на някой цилиндър не е в ред се получава точно този ефект. колата тресе на ниски. Всъщност оборотите седят, но колата тресе. Тя напрактира си работи на 3 цилиндъра, но при по-висока скорост не се усеща така
Сам можеш да провериш цилиндрите като махаш кабелите един по един. Обикновено има осезателна разлика в шума и работата на двигателя. Ако след махане на даден кабел има малка разлика (или няма такава) значи може наистина да е клапан. Или блокирал повдигач. Но не се шашкай, ако е така. Не е чак такава болка, (въпреки че говорим вече за шлайф на глава), стига майстора да е читав и да го направи добре. Ако клапана не е в час или повдигача компресиата на този цилиндър трябва да е ниска.
Ако те интересува мога да ти препоръчам точно такъв сервиз. Тая работа вече са я правили на колата на майка ми. Проверени са така да се каже. Тя историята е дълга, така че няма да ви я разказвам, но поуката е че има доста майстори, които хабер си нямат за какво иде реч
- niki_vw
- Мнения: 285
- Регистриран на: Вто 17 авг 2004 11:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
И като се ядосах и вкарах колата в бокса щото се събраха доста проблеми наведнъж. Последва едно зверско разглобяване и стана работата. Значи свалих главата,стартера и цялата предница.
По главата: нови водачи,гумички пасване на клапаните и изправяне лицето на главата(на 4 цилиндър изпусквателен клапан не е затварял това е била причината на прекъсването)
По стартера :нов четкодържач и готово
По предницата:тампони на ст. щанга 4бр. тампони на носачите(задни)2бр. тампони на амортесьорите 2бр. шарнири 2бр.на рейката втилка и маншони 2бр.
Равносметката е 250лв. за части смятам че е добре вие какво ще кажете.За работа не съм давал пари защото я правихме аз и един приятел.
По главата: нови водачи,гумички пасване на клапаните и изправяне лицето на главата(на 4 цилиндър изпусквателен клапан не е затварял това е била причината на прекъсването)
По стартера :нов четкодържач и готово
По предницата:тампони на ст. щанга 4бр. тампони на носачите(задни)2бр. тампони на амортесьорите 2бр. шарнири 2бр.на рейката втилка и маншони 2бр.
Равносметката е 250лв. за части смятам че е добре вие какво ще кажете.За работа не съм давал пари защото я правихме аз и един приятел.
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 132 госта