Задни пружини сравнение - Synchro със стандартните

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
GolfSynchro
Мнения: 67
Регистриран на: Сря 20 окт 2004 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Задни пружини сравнение - Synchro със стандартните

Мнениеот GolfSynchro » Сря 02 фев 2005 9:48


Знае ли някой разликата в размера на задните пружини на Synchro и "стандартните" пружини за Голф и проблеми при замяната им.

Моите са оригинално поставените с бяло-зелена марка и искам да ги сменя за да повдигна задницата(тя си тежи заради синхрото и АГУто...).
Всяко инфо е добре дошло - замяна с пружини от Пасат синхро или от друг VW.

Един от майсторите-електричари, които кара Голф2 90г.(не знам мотора) се похвали, че е сложил нови пружини от Лада 2108 или 2109, но с рязане на навивки.

Тези, които си спомят за Голф 1ГТИ :D със сигурност си спомнят и за класическата замяна на задните пружини с такива от "Заплахата за Автомобилите на Запад"(от източен произход) :D

НЕ ИСКАМ ДА ПРАВЯ КЪНТРИ ГОЛФ.......




Потребителски аватар
Dic
Мнения: 121
Регистриран на: Съб 26 юни 2004 19:41
Автомобил: Seat Leon 1M
Двигател: ARL
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот Dic » Сря 02 фев 2005 20:28


Страшен въпрос колега :) От кога търся такава информация, че доста клекна голфчето. Интарасно ще е ми е някой разбирач да сподели опит. :wink:
Нали за 2-ка става въпрос?


Потребителски аватар
mimo4o
Мнения: 292
Регистриран на: Чет 21 окт 2004 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mimo4o » Сря 02 фев 2005 21:51


Имаше една подобна тема. Потърсете и вижте и там какво има написано!


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Сря 02 фев 2005 22:59


Аз карам Г3 синхро......... ако искаш други пружини само от синхро автомобил, иначе ще са доста меки..... на синхрото макс натоварване на задна ос е 990 кг....... на нормалните е май до 920 кг

Само по каталог, оригинални авточасти, ако искаш спортно окачване, ще трябва да си го направиш щото пружини за този вид автомобил няма или направо си купуваш coilovers

:wink:


GolfSynchro
Мнения: 67
Регистриран на: Сря 20 окт 2004 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот GolfSynchro » Чет 03 фев 2005 9:29


mimo4o написа:Имаше една подобна тема. Потърсете и вижте и там какво има написано!


Mimo4o - Подобната тема беше за "нормален" Голф, т.е. предно предаване.....

Dic - за Голф 2 става въпрос, 1P мотор с клима и АБС. 89 набор.

prj57 - въпроса ми е за размерите - дали са по-къси(по-скоро с колко, защото мисля, че са по-къси) и най-вече могат ли да се сложат другите Голф/Пасат пружини след евентуално рязане, ако проблема е само дължината.

Dic и prj57 - С какви мотори са колите Ви?


Потребителски аватар
tatenceto
Мнения: 781
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот tatenceto » Чет 03 фев 2005 10:24


може и да ме уплюете но аз да си кажа на моя голф подложих втулки от обикновена тръба и съм доволен


GolfSynchro
Мнения: 67
Регистриран на: Сря 20 окт 2004 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот GolfSynchro » Чет 03 фев 2005 15:10


tatenceto написа:може и да ме уплюете но аз да си кажа на моя голф подложих втулки от обикновена тръба и съм доволен


Няма за какво да те оплюваме :D
Всички идеи са добре дошли. Най-добрия ми приятел е автомонтьор и си сложи подложки на Форда Ескорт - сега като е много натоварен просто удря на твърдо.....

Така и така съм се приготвил да разглобявам задното окачване - направо ще сменя и пружините, ако стават от друга кола.

На предната ми Джета като смених амортесьорите всичко си дойде на мястото, ама на Голфа амортесьорите са му ОК според теста на D&N.
Купуването на жълти, та и на червени пружини не е проблем.... но си карам семейството, а спортните пружини "леко" са несъвместими с добрата возия.


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Чет 03 фев 2005 19:43


Пружината не знам дали е по къса но е по яка, за да издържи теглото на синхрото, както казах задна ос на СИНХРО до 990 кг, на нормален модел Голф до 920кг.... ако сложиш от друг голф ще клекне до земята и ще вози като кораб.....

П.П Аз карам Г3 синхро '94 с ABS двигател 1.8 моно 90 коня


Потребителски аватар
Dic
Мнения: 121
Регистриран на: Съб 26 юни 2004 19:41
Автомобил: Seat Leon 1M
Двигател: ARL
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот Dic » Чет 03 фев 2005 22:23


Има някаква логика да е по-къса пружината, а за товароносимостта сигурно си е така. Това в което все повече започвам да се убеждавам е, че каквато ще да е, пружина от обикновен голф няма да е подходяща :? Което от своя страна ме навежда на мисълта, че доста парички ще отидат за подмяна, сещате се нали ... :( Дано има алтернатива.
Впрочем сега си вози супер за голф, но като седне някой отзад клеква.
П.П. Колата е голф2 синхро 86г. GU двигател, 90 коня



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 134 госта