Нормално ли е за 2 месеца антифриза да стигне от мах на мин?
С Голф 3 92 г. 1.8 съм.
Проблем с изчезване на антифриз - ДИСКУТИРАНА
-
- Мнения: 743
- Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Пет 21 яну 2011 20:16, променено общо 1 път.
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Пет 21 яну 2011 20:14, променено общо 1 път.
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Пет 21 яну 2011 20:14, променено общо 1 път.
- R@do
- Батето
- Мнения: 5450
- Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
- Автомобил: Audi 80
- Двигател: ABK 1993
- Местоположение: В планината
icemen написа:Не разбрах и каква е логиката да харчи антифриз при лоша гарнитура?
За съжал;ение аз минах през тази процедура миналия месец.
1. Високото налягане в системата е много опасно за двигателя, то надува главата.
2. когато гарнитурата изпуска, налягането на двигателя се раздвоява и част от него отива в охладителната система=понижеан мощност и ненормално налягане в охладителната система.
3.Следващият най-лош сценарий е навлизането на антифриз в двигателя. Последствията са ясни
- R@do
- Батето
- Мнения: 5450
- Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
- Автомобил: Audi 80
- Двигател: ABK 1993
- Местоположение: В планината
Основният и най-лесен начин е отворите капачката на компенсаторния съд при работещ двигател.Загледайте се във влизащия маркуч дали антифриза е чист и галдък - ако има мехурчета и т.е потока не е от хомогенна течност и в казанчето има повече пяна от нормалното то почти сигурно или главата е изкривена или гарнитурата е духнала, а може и двете.
- Pichaga
- Антиспамър №1
- Мнения: 16339
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
- Автомобил: Opel Zafira B
- Двигател: Z19DT
- Местоположение: София
- Контакти:
ами все си мисля, че пяна и мазни петна не би трябвало да има в казанчето...ама хич даже
относно капачка сменявах като луд и накрая си купих от юнито 28 лв.
от ауто плюс две купих по 8 лв, пак сини като от юнито, обаче клапана за високо налягане не работеше
успях да сменя само едната, щото вече ме гледаха на кръв
антифриза е много гадна работа просмуква се навсякъде, огледай навсякъде да нямаш от тоя белия прах който остава след като изсъхне, м/у мин и макс има поне едно 300 грама, което не е малко....виж си на пръчката да нямаш боза и на капачката за наливане на масло, ако си на газ може и да имаш малко обаче
относно капачка сменявах като луд и накрая си купих от юнито 28 лв.
от ауто плюс две купих по 8 лв, пак сини като от юнито, обаче клапана за високо налягане не работеше

антифриза е много гадна работа просмуква се навсякъде, огледай навсякъде да нямаш от тоя белия прах който остава след като изсъхне, м/у мин и макс има поне едно 300 грама, което не е малко....виж си на пръчката да нямаш боза и на капачката за наливане на масло, ако си на газ може и да имаш малко обаче
- icemen
- Мнения: 86
- Регистриран на: Пон 29 ное 2004 20:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Провериь този номер с форсирането нямаше никакви мехурчета,теността беше чиста.Ходих до сервиза който обслужва колата ми и майстора каза че няма теч на антифриз,имаше само засъхнало около маркуча който влиза в ДВГ като го гледаш отпред,предложи ми да си следя за течове на три места.А ДВГ найстина има теч точно където е гарнитурата ,но каза че засега не е проблем.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 75 госта