Проблем с изчезване на антифриз - ДИСКУТИРАНА

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
icemen
Мнения: 86
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 20:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Проблем с изчезване на антифриз - ДИСКУТИРАНА

Мнениеот icemen » Сря 02 фев 2005 20:53


Нормално ли е за 2 месеца антифриза да стигне от мах на мин?
С Голф 3 92 г. 1.8 съм.




Потребителски аватар
mimo4o
Мнения: 292
Регистриран на: Чет 21 окт 2004 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mimo4o » Сря 02 фев 2005 21:49


Напълно нормално. Все пак провери и дали нямаш някакъв теч но мисля че е нормално.


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Сря 02 фев 2005 22:55


Провери хубаво за течове все пак - виж скобите на маркучите, някоя да не е отхлабила, радиатор...че нали знаеш...течовете почват през зимата :)


Потребителски аватар
Ninja
Мнения: 318
Регистриран на: Пон 08 ное 2004 23:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ninja » Сря 02 фев 2005 23:07


опита ми е скромен, но за мен не е нормално да загубиш толкова антифриз за 2 месеца,погледни за течове


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Сря 02 фев 2005 23:13


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Пет 21 яну 2011 20:16, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Nova
Мнения: 806
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 0:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Nova » Чет 03 фев 2005 0:27


И какво ако е ясна работата? - Смяна гарнитура? Има ли нужда от пилене? Аз нямам течове, но имам чувството, че налягянето в системата ми е малко по-високо от необходимото.
П.С. Купил съм си нова капачка на разширителния съд - промяна няма.


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Чет 03 фев 2005 0:37


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Пет 21 яну 2011 20:14, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
icemen
Мнения: 86
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 20:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот icemen » Чет 03 фев 2005 0:41


Гарнитурата на ДВГ-то ли?Каква е логиката?Ще проверя това с форсирането на двигателя в резервоара на антифриза гледам за мехурчета правилно ли съм разбрал?


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Чет 03 фев 2005 0:43


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Пет 21 яну 2011 20:14, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
icemen
Мнения: 86
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 20:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот icemen » Чет 03 фев 2005 0:49


И ако е така смяна на гарнитура ли следва?


Потребителски аватар
icemen
Мнения: 86
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 20:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот icemen » Чет 03 фев 2005 0:51


Не разбрах и каква е логиката да харчи антифриз при лоша гарнитура?


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5450
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Чет 03 фев 2005 10:16


icemen написа:Не разбрах и каква е логиката да харчи антифриз при лоша гарнитура?


За съжал;ение аз минах през тази процедура миналия месец.
1. Високото налягане в системата е много опасно за двигателя, то надува главата.
2. когато гарнитурата изпуска, налягането на двигателя се раздвоява и част от него отива в охладителната система=понижеан мощност и ненормално налягане в охладителната система.
3.Следващият най-лош сценарий е навлизането на антифриз в двигателя. Последствията са ясни


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5450
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Чет 03 фев 2005 10:19


Основният и най-лесен начин е отворите капачката на компенсаторния съд при работещ двигател.Загледайте се във влизащия маркуч дали антифриза е чист и галдък - ако има мехурчета и т.е потока не е от хомогенна течност и в казанчето има повече пяна от нормалното то почти сигурно или главата е изкривена или гарнитурата е духнала, а може и двете.


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Чет 03 фев 2005 10:59


ами все си мисля, че пяна и мазни петна не би трябвало да има в казанчето...ама хич даже
относно капачка сменявах като луд и накрая си купих от юнито 28 лв.
от ауто плюс две купих по 8 лв, пак сини като от юнито, обаче клапана за високо налягане не работеше :cry: успях да сменя само едната, щото вече ме гледаха на кръв
антифриза е много гадна работа просмуква се навсякъде, огледай навсякъде да нямаш от тоя белия прах който остава след като изсъхне, м/у мин и макс има поне едно 300 грама, което не е малко....виж си на пръчката да нямаш боза и на капачката за наливане на масло, ако си на газ може и да имаш малко обаче


Потребителски аватар
icemen
Мнения: 86
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 20:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот icemen » Пет 04 фев 2005 11:11


Провериь този номер с форсирането нямаше никакви мехурчета,теността беше чиста.Ходих до сервиза който обслужва колата ми и майстора каза че няма теч на антифриз,имаше само засъхнало около маркуча който влиза в ДВГ като го гледаш отпред,предложи ми да си следя за течове на три места.А ДВГ найстина има теч точно където е гарнитурата ,но каза че засега не е проблем.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 75 госта