какъв Голф 2 да избера?
какъв Голф 2 да избера?
искам да си купя Голф 2 (за 3 нямам стотинки) имах един Г2 1,6 с един шантав карбуратор+нещо като компютър=скъса ми нервите и го махнах. Имах и един Г3 1,4 АБД-обаче вървенето му го нямаше хич пък си гореше поне 7,5-8/100.
Та сега: искам Г2- ГТИ 8в или 1,8 Моно; ще го карам не като за състезание,но все пак стегнато и ще минавам поне по 700 км на месец(средно) на 50/50 градско- извънгардско.май предпочитам с 2 врати,от АБС не знам дали има смисъл-най-вече ме интересува харченето и подръжката..ако няма газова уредба не смятам да слагам!!
(прочетох целия форум)!!!но искам ощееее!
благодаря!!!
Та сега: искам Г2- ГТИ 8в или 1,8 Моно; ще го карам не като за състезание,но все пак стегнато и ще минавам поне по 700 км на месец(средно) на 50/50 градско- извънгардско.май предпочитам с 2 врати,от АБС не знам дали има смисъл-най-вече ме интересува харченето и подръжката..ако няма газова уредба не смятам да слагам!!
(прочетох целия форум)!!!но искам ощееее!
благодаря!!!
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Пет 21 яну 2011 20:27, променено общо 1 път.
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Пет 21 яну 2011 20:27, променено общо 1 път.
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Аз имам нещо подобно, с 4 врати, 4 дискови спирачки(предните винтилирани) и с доста къси скорости.Според мен този мотор е по-разпространен при пасатите, те са по-тежки, но по мои наблюдения изобщо не го озорват.Голф 2 е около 900кг и там вече се усеща какво може мотора.Има доста добра динамика, определено става за по-спортно каране и в градски условия може да се опъваш на доста автомобили.Ускорява учудващо добре(къси скорости), а и съотношението коне/маса е добро, приблизително 100кс на 1000кг.Много съм доволен от спирачките, не веднъж ми се е налагало да спирам от 120 до 0 и винаги са ме спасявали
Максималната скорост е около 200-210км/час(зависи колко ти стиска), а максималната която можеш да поддържаш много време е 180-190км/час.
Това което харесвам на тази кола е, че е компромисен вариант, не можеш да я наречеш пенсионерска, нито пък някаква резачка.Можеш да я настъпваш и наистина да усещаш, че ускорява и има вътък и не замира, а едновременно с това разхода не е никак голям.Извънградско може да падне до 6/100, стига всичко по мотора да е изрядно, а градско е 7-8/100, през зимата скача и до към 10/100, но всичко зависи от натовареността на движението.Има си и бордови компютър, който ти показва разни данни(разход на гориво, пробег, средна скорост и т.н.)
По мое мнение двигателя е с много опростен инжекцион, има няколко важни компонента, които определят горивната смес и не са кой знае колко скъпи и не се развалят през ден
1.Ламбда сонда - 98лв(с отстъпка и по-евтино)
2.синия датчик за температурата - не знам колко струва, но не е скъп
3.потенциометър на дроселовата клапа - тук трябва да се внимава най-много, тази пущина често се разваля и без нея двигателя не може да работи.Нова струва 1000лв, а втора ръка се намира за около 200лв, а рециклираната е към 400лв....
За други важни компоненти не мога да се сетя, може да изпускам нещо.Може да си правиш и самодиагностика и като се развали нещо по инжекциона да не хукваш по сервизи.Виждаш грешката и ако се налага сменяш часта.Просто системата е такава, че няма просто какво да и се разваля постоянно и да береш ядове, всичко друго са си консумативи
Пак се олях стабилно
Ако има нещо питай, а дано и някой колега ме допълни с нещо.
Доколкото ти прочетох писанията, ти търсиш нещо такова като гореописаното.Изборът си е твой
Ако решиш да взимаш такава машина кажи, за да ти кажем за какво да гледаш
Хайде със здраве!

Това което харесвам на тази кола е, че е компромисен вариант, не можеш да я наречеш пенсионерска, нито пък някаква резачка.Можеш да я настъпваш и наистина да усещаш, че ускорява и има вътък и не замира, а едновременно с това разхода не е никак голям.Извънградско може да падне до 6/100, стига всичко по мотора да е изрядно, а градско е 7-8/100, през зимата скача и до към 10/100, но всичко зависи от натовареността на движението.Има си и бордови компютър, който ти показва разни данни(разход на гориво, пробег, средна скорост и т.н.)
По мое мнение двигателя е с много опростен инжекцион, има няколко важни компонента, които определят горивната смес и не са кой знае колко скъпи и не се развалят през ден

1.Ламбда сонда - 98лв(с отстъпка и по-евтино)
2.синия датчик за температурата - не знам колко струва, но не е скъп
3.потенциометър на дроселовата клапа - тук трябва да се внимава най-много, тази пущина често се разваля и без нея двигателя не може да работи.Нова струва 1000лв, а втора ръка се намира за около 200лв, а рециклираната е към 400лв....
За други важни компоненти не мога да се сетя, може да изпускам нещо.Може да си правиш и самодиагностика и като се развали нещо по инжекциона да не хукваш по сервизи.Виждаш грешката и ако се налага сменяш часта.Просто системата е такава, че няма просто какво да и се разваля постоянно и да береш ядове, всичко друго са си консумативи

Пак се олях стабилно

Доколкото ти прочетох писанията, ти търсиш нещо такова като гореописаното.Изборът си е твой

Ако решиш да взимаш такава машина кажи, за да ти кажем за какво да гледаш

Хайде със здраве!
това за ГТ специал-а ми хареса..виждал съм такива зелени на цвят-ама как да позная кой е такъв,защото гледах из Мобиле-то никъде не пише кой какъв е...да не говорим ,че за повечето не пишеше дали са и ГТ...май само знам,че са добри за газови уредби-моното де!
пък за скоростта е ОК-до 2500км/ч издържам-от там нагоре не давам гарнции:))
Давайте идей какво да гледам и да отивам да взимам!!
пък за скоростта е ОК-до 2500км/ч издържам-от там нагоре не давам гарнции:))
Давайте идей какво да гледам и да отивам да взимам!!
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Пет 21 яну 2011 20:27, променено общо 1 път.
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
За газова наистина е удобен.
Голф 2 ГТ е с 4 дискови спирачки(отпред вентилирани), задните странични стъкла са фабрично затъмнени(имат един странен зелен отенък, при мен и предното е така, а на предните врати не са ми оригиналните и затова не мога да кажа), таблото е от изкуствена кожа(не е пластмасово) има оборотомер(вместо часовник), има и MFA, това на което викам бордови компютър.В джабката има лампичка, мисля че трябва да има и фабрично централно(за това не съм сигурен!).При мен всички осветителни тела са на Hella(и задната ми чистачка беше такава
), а задните стопове трябва да са наполовина черни, наполовина червени.Има пластмасови вежди на калниците, а самите калници са радути като на ГТИ(мисля че на обикновените голфове не е така), а цвета на огледалата трябва да е като на колата(боядисани в същия цвят).Има и 6 фабрични тонколони вътре, като допълнителните места са на джобовете на предните врати.
http://www.doppel-wobber.de/pix/pros_24.jpg
Ето така изглежда, забележи и козирката над задното стъкло
Волана е от хубавите, като на по-специалните Пасати и на последния модел Широко
http://www.doppel-wobber.de/pix/pros_221.jpg
Ето така изглежда моя, има същата светоотразителна пластмаса отзад, същия цвят(тъмно син - перлен), тапицерията е същата, има и такава сива лайсна по ръба
: и вместо Golf_GTD(както е на снимката), при мен пише Golf_GTI(необяснимо защот).Не мога да го разбера що за модификация е, май не е GT.
Ти обаче ще търсиш да пише само GT и гледай да е син, че това зелено е много гадно
Сега малко за техническата част, трябва да се огледа внимателно тоя потенциометър който е върху колектора, плочката е отстрани и има 4 болта, на тях трябва да има пломби задължително!!!Освен пломбите на плочката потенциометъра трябва да е изправен, като ускоряваш трябва да става плавно, да не придърпва(като ускоряваш).Хубаво е да се направи диагностика в добър сервиз и да се измерят изгорелите газове, за да се види че няма проблем със смесообразуването.Ако свещите са с нормален цвят и колата върви добре значи инжекциона е наред.На газ анализатора би трябвало да хванат дали гори масло и други аномалии.Другите неща които се гледат са стандартни като за всяка кола.
При мен на таблото има check engine лампа(жълта) и ако свети значи нещо не е наред по инжекциона
Нека и колегите дадат тяхното становище, да препоръчат сервиз, а може да използваш и услугите на vaskoto1 от форума, стига да е съгласен
Много несвързани неща написах и стана една......спирам да пиша......
Голф 2 ГТ е с 4 дискови спирачки(отпред вентилирани), задните странични стъкла са фабрично затъмнени(имат един странен зелен отенък, при мен и предното е така, а на предните врати не са ми оригиналните и затова не мога да кажа), таблото е от изкуствена кожа(не е пластмасово) има оборотомер(вместо часовник), има и MFA, това на което викам бордови компютър.В джабката има лампичка, мисля че трябва да има и фабрично централно(за това не съм сигурен!).При мен всички осветителни тела са на Hella(и задната ми чистачка беше такава

http://www.doppel-wobber.de/pix/pros_24.jpg
Ето така изглежда, забележи и козирката над задното стъкло

Волана е от хубавите, като на по-специалните Пасати и на последния модел Широко

http://www.doppel-wobber.de/pix/pros_221.jpg
Ето така изглежда моя, има същата светоотразителна пластмаса отзад, същия цвят(тъмно син - перлен), тапицерията е същата, има и такава сива лайсна по ръба

Ти обаче ще търсиш да пише само GT и гледай да е син, че това зелено е много гадно


Сега малко за техническата част, трябва да се огледа внимателно тоя потенциометър който е върху колектора, плочката е отстрани и има 4 болта, на тях трябва да има пломби задължително!!!Освен пломбите на плочката потенциометъра трябва да е изправен, като ускоряваш трябва да става плавно, да не придърпва(като ускоряваш).Хубаво е да се направи диагностика в добър сервиз и да се измерят изгорелите газове, за да се види че няма проблем със смесообразуването.Ако свещите са с нормален цвят и колата върви добре значи инжекциона е наред.На газ анализатора би трябвало да хванат дали гори масло и други аномалии.Другите неща които се гледат са стандартни като за всяка кола.
При мен на таблото има check engine лампа(жълта) и ако свети значи нещо не е наред по инжекциона


Много несвързани неща написах и стана една......спирам да пиша......
- leavon
- Мнения: 923
- Регистриран на: Съб 29 яну 2005 15:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Зададох глупавия въпрос, за да се ориентирам моя къде е, защото никъде нищо не пише. Докараха ми я от Германия, Г-2 1.8 моно 90 к.с. 91 г., тъмнолилава, 4 врати, на гредата зад задната има емблема "FIRE and ICE", същата емблема я има и на спортните седалки с двуцветна тапицерия, на мястото на мигача на предния калник и отзад до надписа GOLF. С широките брони и пластмаси по калниците и праговете, бели мигачи отпред и затъмнени отзад, халогени, люк и хидравлик.
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
leavon написа:Зададох глупавия въпрос, за да се ориентирам моя къде е, защото никъде нищо не пише. Докараха ми я от Германия, Г-2 1.8 моно 90 к.с. 91 г., тъмнолилава, 4 врати, на гредата зад задната има емблема "FIRE and ICE", същата емблема я има и на спортните седалки с двуцветна тапицерия, на мястото на мигача на предния калник и отзад до надписа GOLF. С широките брони и пластмаси по калниците и праговете, бели мигачи отпред и затъмнени отзад, халогени, люк и хидравлик.
Притежаваш нещо уникално, LIMITED EDITION, трудно се намират

- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Пет 21 яну 2011 20:26, променено общо 1 път.
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
suhoi написа:а дали на някой му се занимава да хвърли едно око на Мобиле-то за да ми каже кой Голф може да е такъв...и дали това не мойе да с разбере по ВИН кода или по нещо такова подобно???
http://www.mobile.bg/perl/main.cgi?topm ... f1=details
Тоя май е само ГТ, мисля че има разлика между Голф ГТ и Голф ГТ Специал

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 133 госта